{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 900 kr.
  • Montering af lysdæmper til eksisterende kontakt 1.000 kr.
  • Nyt tag på haveskur 5.500 kr.
  • Ophængning af billeder og ringeklokke 800 kr.
  • Julemand til juleaften 1.000 kr.
  • Elektriker 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e36 318is kompressor kit (hvor finder jeg det?)
  • #1   24. sep 2013 downing atlanta hedder kittet, det ligger i et prisleje fra 10 - 13.000kr ca men de bliver ikke lavet mere og der er ikke ret mange tilsalg for har selv kigget efter dem fordi det skulle være så skide godt, da den kan køre på det standart map der ligger i bilens styreenhed så længe man bare køre med 8psi i tryk hvilket giver dig ca 170hk men ellers hvis du smider andet remhjul på så du får mere tryk så kan du lave 230hk med det kit smiley

men kompressoren er en eaton m62 twin-screw som desværre ikke bliver lavet mere

• #2   24. sep 2013 tænkte nok det var noget i den stil, da der ikke rigtigt kommer noget frem når man søger efter den. Går lidt og overvejer at montere kompressor på min, men det skal laves ordentligt og kunne holde til hverdags kørsel.

Men tak for hjælpen. Må se om jeg kan finde på noget smiley

• #3   24. sep 2013 318 is med den rigtige chip fra ebay smider ca 150-155 hk :), bare hvis i ikke vidste det, kender en som har fået lavet måling på kun chip, så det er da værd at tage med smiley

• #4   24. sep 2013 Dennis tja men de der universal chip kan også gå hen og fucke det op istedet, så hellere bruge 3 - 4000kr på at få bbilen kørt ind på rullefelt så den passer 100% smiley

Men en anden løsning er at bore den p til 86.00mm og smide M3 stempler i (S50B30) og en M47 krumtap og plejlstænger fra m44 motoren da de vejer mindre, samt spjældhuse fra M3'eren (S50B30) så letter man lige svinghjulet lidt og porter topstykket og så køre den ind på rullefelt så har man minimum 170hk og politiet kan kun se at der er kommet spjældhuse på smiley

Det er den ombygning jeg vil gøre af min motor alt efter hvor mange penge jeg har tilbage når jeg er færdig med at renovere bilen smiley

• #5   24. sep 2013 Sindsygt meget arbejde for så lidt. Hvorfor ikke købe en større bil med de ønskede HK. Og så køre i noget man ved der er 100% lovligt? smiley

• #6   24. sep 2013 tja men det er sjovt arbejde smiley
    Fordi det er federe at ha' en 4 cyl der kan komme op og snup en 328i fx smiley

• #7   25. sep 2013 Emed 170 hk napper du nok ikke ret mange 328iere :/. De fleste har monteret 325i indsugning eller er chippet og smider 210+ hk :).

Anyways den 318is jeg snakker om bliver brugt til noget rally så der skal det hele spille. Og de chips du køber på ebay osv er jo lavet til lige præcist en motorstyring så du skaæ kende nummeret så det er ikke noget universalt :).

• #8   25. sep 2013 Nicolai. Det er også lidt det jeg er ude efter. Synes "is" motoren går rigtig godt i sig selv, men hvis den nu lige fik lidt flere hk og man så kunne begynde at køre fra alle de 6 cylindere kunne det bare være for fedt smiley

• #9   25. sep 2013 det var bare et eksempel men ja mange har 25'er indsugning på og en chip men tror nok de bliver noget forskrækket når man følger med dem et godt stykke inden de trækker fra en smiley

den er lavet til det nummer som passer til om det er M42 eller M44 eller om det er E30 M42 motoren for ingen motorer er ens når de først har kørt min motor har kørt 123.xxx og hvis man tager ham med den anden IS motor eller ham der har oprette dette forum og så elles bare igang med at udmåle cylindere, stempler, krumtap plejlstænger osv og så skal vi nok få af se at alle motorene er forskellige selvom de er samme model smiley

• #10   25. sep 2013 præcis Tobias IS motoren går rigtig godt og hvis man så laver lidt effektforøgeles så du får 170hk + og stadig kun suge heste og så køre fra de 6 cylindere så de kan holde deres kæft med "det jo ikke en 6 cylinder den IS'er"... men 320'erne skal bare holde deres kæft for de kan ikke følge med smiley

• #11   25. sep 2013 hov den ombygning jeg skrev før skulle gerne give over 170hk da jeg forvekslede effektforøgelsen med en anden ombygning hvor man får ca 170hk
    1.8 - 2.0L
    - Stempel fra 2,5 M50
    - Plejl fra 2,5 m20
    - 2,0 krumtap M47
    - portet topstykke
    - E30 indsugningsmanifold

• #12   25. sep 2013 Det lyder også som en ombygning der vil give en del, men regner med at starte med en kompressor og så få den chippet dertil. Kunne nu også være fedt hvis man lavede den ombygning som du skriver og så montere en kompressor dertil smiley !

• #13   25. sep 2013 Nej der skal ikke tryk på så det ikke fedt længere!
    Eller jo det er da fedt også men ikke ligeså fedt som at sige man har taget en 28'er på 402m og at det var uden tryk smiley

• #14   25. sep 2013 det har du ret i, men er man nu ude i så stor en opsætning kan man ligeså godt få det sidste med. Nu vil jeg starte med en kompressor så kunne man altid finde en anden motor at bygge op smiley

• #15   25. sep 2013 har du nogle billeder eller noget, af en IS motor med den ombygning ? smiley

• #16   25. sep 2013 det så rigtigt nok smiley
    Jeg havde en reserve motor til at stå på et tidspunkt men den blev desværre taget...

• #17   25. sep 2013 det var træls. De er ikke så nemme at finde til billige penge synes jeg smiley

• #18   25. sep 2013 jo der er en tilsalg til 1800 med gearkasse men motoren køre ikke, men altså hvis den alligevel skal bygges op så gør det ikke noget at den ikke kan køre jo smiley

• #19   25. sep 2013 hvor er den tilsalg henne ? smiley

• #20   25. sep 2013 pas så det bare lige for et par dages siden da jeg ikke lige kunne sove så nørdede lidt rundt på bg og ebay og sådan smiley

Kommentér på:
e36 318is kompressor kit (hvor finder jeg det?)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce