{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

Fotofælder i udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg vil hører om der er nogen der har erfaring med fotofælder og hastighedsbøder i udlandet .. For et par uger siden var jeg på ferie i Bosnien, og gennem Østrig blev jeg taget af fotofælde hvor jeg kørte MEGET mere end det tilladte. På vej tilbage til Danmark, skete det samme for mig, bare i syd-Tyskland.

- Nu er jeg nervøs om de bøder kommer med posten eller ej? for jeg kørte meget mere end det tilladte!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotofælder i udlandet
  • #2   11. jan 2014 Så vidt som jeg har hørt kommer der ikke noget ud af det. Kun hvis politiet stopper dig ved overtrædelse af færdselsloven kommer du til at betale og det sker kontant med det samme på stedet

• #5   11. jan 2014 Jeg blevet blitzet gennem hele tyskland, frankige og spanien sidste så, har ikke fået noget.

Har hørt at det sket for nogen at de få det, men ellers de fleste slipper. Sverige sender det 100%

• #6   11. jan 2014 Bosnien ved jeg ikke. Men jeg gad fanden mig besøge bosnien

• #8   12. jan 2014 Kan fortælle dig angående tyskland, glem deeeet! træk vejret, kommer ikke smiley

Eneste minus, hvis du bliver stoppet i DEN bil næste gang i tyskland, så skal du nok hive de antal euro som gælder for bøden

mvh

• #11   16. mar 2014 Jeg blev blitzet i tyskalnd med 180 hvor der var vejarbejde og sat ned til 70 heldigvis kom der intet hjem til mig men hvis du bliver stoppet i tyskland inden for 2 år og de slår din nr plade op så for du en bøde du skal betale kontant + kørsels forbud i 2 år gennem tyskland fra den dag hvor billedet er blevet taget smiley

Kommentér på:
Fotofælder i udlandet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce