{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDI motor
  • #1   17. jan 2014 Der er jo stor forskel på de motorer, den 2,0 tdi du tænker på er en pumpedyse og de nye 2,0 / 1,6 tdi er commonrail, to motorer du slet ikke må sammenligne...

  • #2   19. jan 2014 Alle vw Motoren er lavet fuldstændig om. Da de også er lavet i aluminium for at spare på vægten.

  • #3   20. jan 2014 Som Jacob nævner, du sammenligner pære og bananer smiley

    Jeg har kørt begge motorer, min tidligere bil var en pumpedyse 2.0 Tdi, faktisk af den motor som på papiret havde de fleste problemer, type BKD hvis vi snakker AUDI, men har nu aldrig haft de store problemer som en rensning ikke kunne klare.
    Nu har jeg en 2009 A4 Avant 2.0 tdi commonrail, den går ganske godt, dog ikke helt det samme umffff som i PDeren, men er også en tungere vogn.

    Så vidt jeg erfare så er der ikke de store problemer med de nye commonrails smiley men ens for alle diesel biler, de skal altså køres varme, det er det bedste i længden for at undgå tilsodning og følgende følerfejl og det der er værre.


  • Forsberg
    Forsberg Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #4   25. feb 2014 Hej med dig,

    Jeg har en PD 1,9 TDI AVF motor fra 2004 den har rullet 322.000 og der har ikke været et eneste problem med den motor. den har været OBD chipet de seneste 4-5 år og den køre bare. nu er det en quattro jeg har så motorvej med 110KM ruller den 15-16 litteren og den har maser af umffff.

    rigtig god jagt.


Kommentér på:
TDI motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce