{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.392 visninger | Oprettet:

e46 328i hk {{forumTopicSubject}}

Er det et fornuftigt resultat med

232hk
308nm
ud fra disse.indgreb
M54b30 indsugning + kegle filter
Ebay banan manifold med std katalysatore svejst ind i under bilen. Og rent rør til supersprint bagpotte
3.23 bagtøj

Mr motorsport obd chippet med ny begrænser på 7000rpm

Eller burde det være højere/lavere ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e46 328i hk
  • #1   13. mar 2014 Tror ikke du henter noget ved at hæve begrænseren hvis der ikke kommer andre knaster i.


  • #2   13. mar 2014 Det lyder fint, du skal jo tænke på, at du har hevet 40 hk ud en ren sugemotor

  • #4   13. mar 2014 alt efter hvor dygtig ham det chipper han er, burde du måske kunne hente 20hk mere, hvis det er på motoren, har før set nogen hente 260hk på motoren med noget lignende gjort ved den smiley

  • #5   13. mar 2014 den yder omkring 280-300 nm fra 2500 omdr til 5800, derefter dvaler den stille og roligt, men hk yder den max omkring 6500, så de sidste omdr til begrænser er mere for at kunne køre i lavere gear det længere end der skal bruges til til at skifte smiley

    260hk mon ikke det er en 330?

    328i kan vel godt men så skal det vel være med knaster portet top osv?


  • #6   13. mar 2014 260hk på en 328'er i en e36'er, så nej ikke en 330'er, m50b25 indsugning, sportsbanan manifold+katalysatorere og resten af vejen bagud, og så ellers en meget proffesionel chipning, ikke et på forhånd lavet map. det er set gjort i DK

  • #7   13. mar 2014 Den blev specielt.indkørt her han.lavede det hele fra bunden lyder.voldsomt med.260hk syntes jeg, det højeste jeg har set selv er 240hk med en.meget god indkøring. Det.må næsten være lavet.et eller andet for.at nå den ydelse smiley

  • #8   14. mar 2014 ham jeg snakkede med sagde han havde lavet de ting for at opnå det, motoren havde kørt omkring 90.000, men 232hk er det bestemt ikke dårligt smiley hvad har den på hjulene?

  • #9   14. mar 2014 hmm, det ved jeg faktisk ikke for at være ærlig, men kunne forestille mig tabet er lidt større end normalt pga lidt slidt gearkasse (leje hyler ved mellem 95-105kmt) men ellers køre den fint, men skifter den og kobling her til sommer, skal bare finde en der ikke har gået jorden rundt og fungere ordentligt som heller ikke koster helt vildt, ellers overvejer jeg nemlig bare at renovere den nuværende, da det jo som sagt bare er et leje smiley

    men hvis den ikke smider omkring 190hk på hjulene bliver jeg da trist :D..da det ville være ca 20% tab, og køre med lindemann produkter på bagtøj og gearkasse for at minimere tabet af kræfter, det fungere ret godt :D.. men lejet var defekt inden så det er ikke olien der har gjort noget ved gearkassen smiley tvært imod skifter den bedre, og støjen fra lejet blev lidt lavere smiley


  • #10   14. mar 2014 lækkert, hvis du skal finde en anden gearkasse, tror jeg du vil værdsætte en 6 trins helt ekstremt smiley

  • #11   15. mar 2014 har jeg også overvejet, men så skal jeg have ny kardan igen, har lige købt en ny smiley


  • #12   15. mar 2014 hvis du skal have bilen i mange år, ender det vel med at spare en kardan sammen i brændstof smiley

  • #13   31. maj 2015 Hvad vil det give at montere en m3 indsugning frem for en 330i?

  • #14   31. maj 2015 Ved jeg faktisk ikke, men 330i indsugning alene hiver den op fra 193 til 210~212hk smiley

Kommentér på:
e46 328i hk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce