{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

ufrivillig sænkning "Ford Focus" {{forumTopicSubject}}

Hej FFF

Lad mig starte fra begyndelsen, for små 3 uger siden skiftede jeg de forreste fjedre da den højre var knækket, ikke noget mærkeligt i det da det er en gammel Focus fra 2000. Men da jeg kom ud til min bil hér til morgen, så jeg at den stod meget skævt til den højre side, dog bag i denne gang. så jeg løftede bilen og så at det nederste på min bag fjedre var knækket, fuldstændig som den var oppe foran tidligere på måneden.. er det en fejl i kender til eller har min Focus været ude for en kram oplevelse tidligere som har ødelagt højreside ?
og er der noget jeg skal være særligt opmærksom på, da jeg ikke gider skifte flere fjedre..

Og er blevet anbefalet at købe et sænkning fjedre sæt da det skulle holde bedre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ufrivillig sænkning "Ford Focus"
  • #1   22. mar 2014 det er vist bare tilfældigt at de knækker i samme side, de har jo trods alt også lidt aldre på bagen, og formentlig lidt km ligeså, så ville ikke tænke der er noget unormalt i det, mere tilfældigt end unomalt smiley mht at købe sænknings sæt så ville du jo netop skulle skille de foreste igen, altså mere arbejde. holdbarhed må vist siges at være ok med 14 år smiley om sænknings fjedre holder længere tja, mon dog.

Kommentér på:
ufrivillig sænkning "Ford Focus"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce