{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.621 visninger | Oprettet:

Værksted / hobby værksted søges. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Hvis nogen kender et sted der evt. er til leje er i velkommen til at kontakte mig og helst noget der ikke er større end 200 kvm til fornuftige penge.

Vi er nemlig 2 som søger et lokale og helst gerne i KBH området

Det bliver ikke sådan mekanikerarbejde, men det bliver med folie og klargøring så det skal være sådan at man må arbejde med biler der. Og den anden har med programmering af KM eller noget ligende hukser ikke præcis.

Personen som finder et lokale eller for en foliering gratis smiley lige så snart der bliver åbnet om

Gerne et lokale med 2 forskellige porte ved siden af hinanden og jo større indgang jo bedre så vi begge kan få den størrelse biler ind som vi vil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værksted / hobby værksted søges.
  • #1   26. nov 2014 Det stemmer jeg laver km programmering

    Magic km-programmering det. Personligt behøver jeg 30-50 kvm.


  • #2   26. nov 2014 bliver svært i kbh området smiley

  • #3   26. nov 2014 Vil også identitet for, eks, hele vest egnen

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #4   26. nov 2014 Min kammerat flytter ud af et værksted på ca 130m2, 2 rulleporte (Til siden), så kun én åben af gangen. Det skulle gerne stå klar senest midt i december, hvis man vil overtage det hurtigst muligt.
    Det er i en fælles gård, som i øvrigt er videoovervåget og sidste mand låser porten, hvis man sætter pris på lidt sikkerhedsforanstaltninger.
    Der kan være 4 biler derinde på én gang, i 2 rækker. Der er toilet og et lille kontor.
    Der hører 3 parkeringspladser foran porten med, og ellers fælles parkering ude på vejen.
    Den står i 10.000 ex moms inkl. vand og varme.

    Hvis ønsket, kan der lejes et cirka 40m2 kælderrum med tilhørende 2 parkeringspladser i samme gård, for jeg mener 1500,- oven i.

    Der er 2 naboer, et autoværksted og et maskinværksted. Det ligger ved Kløvermarken på Amager (2300 Kbh S)
    Smid mig en besked, hvis du vil have kontaktoplysninger eller vil ud og se nærmere på det. Jeg er der i øvrigt det meste af dagen i morgen, fredag og lørdag.


  • #5   26. nov 2014 Tak for tippet, Tommy

  • #6   27. nov 2014 Hvor på Kløvermarken præcist Tommy? Kender en der måske er interesseret

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #7   27. nov 2014 Yderlandsvej smiley

Kommentér på:
Værksted / hobby værksted søges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce