{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING OKSBØL - Hund bortløbet {{forumTopicSubject}}

Ikke min hund der er stukket af.. Men lovet at dele det de steder hvor nogen måske havde set ham .. eller havde lyst til at kikke efter ham .. Billede findes i linket

http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/629907-efterlysning_oksboel

EFTERLYSNING! (Oksbøl)

Ca. kl 11.30 i dag(24/12), er Reiki stukket af fra området omkring Holmsø (ved holmesøvej) i Oksbøl. Vi var på gåtur, og i et uopmærksomt øjeblik har han trukket snoren ud af hånden på mig, og væk var han.
Min familie og jeg har ledt området tyndt siden, men desværre uden held. I fald han ikke har trukket snoren i stykker/trukket halsbåndet af, er det muligt at han sidder fast et sted derude.
Så hvis nogen måske havde lyst til at lægge julens lufteture i det område eller bare holde øjne og ører åbne (han kan jo være løbet væk fra området) når i lufter jeres hunde, ville jeg være MEGET taknemmelig.
Reiki er en rød islandsk fårehund. Han er meget venlig og vil formentlig løbe hen til hvem som helst der kalder. Hvis i ser ham, kan jeg kontaktes på tlf. 30112889.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING OKSBØL - Hund bortløbet
Kommentér på:
EFTERLYSNING OKSBØL - Hund bortløbet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce