{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Mit nye projekt.... ;) {{forumTopicSubject}}

Ja nogen skal jo lave de første indlæg, og vil da gerne starte med at skrive om mit nye projekt.
Har igår overtaget en Delsol VTi som kommer som demovogn for mit firma www.streetpower.dk.

Styling kommer til at bestå af:
- Carbonhjelm
- Carbontag
- Carbonbagklap
- Carbonindsats mellem baglygter
- Mørke forlygter
- Mørke baglygter
- Forkofanger (Vidst ikke set før i DK)
- Bagkofanger (Muligvis også et af de første af denne type bagskørt i DK)
- Sideskørter
- Forskærme i glasfiber
- Carbon i kabinen
- Plasmaskiver

Bilen bliver lakeret hvid, som jeg tror vil stå super fedt til det meget carbon uden på.

Der kommer mørke 17" ROTA SubZero fælge på.

Tuning med TODA manifold, TODA knaster, TODA knasthjul, TODA ventilfjedre og MegaSquirt motorstyring er næste projekt... smiley

Glæder mig til om 3mdr hvor den gerne skulle stå klar... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit nye projekt.... ;)
  • #1   9. jan 2007 Det blir da spændende at følge med i...

Men hvorfor ik carbon skærme i stedet for? Ville da være synd at nøjes...

Og så sys jeg du skal droppe det der med lygter for og bag, det får bilen til at se billig ud.. og plasma skiver?? but why?? honda laver da det fede instrumentering..

Ellers er farvevalg og dele til motor da hvis lige i øjet..

Hvem skal rulle bilen ind med de motor dele?

• #2   9. jan 2007 Har kigget nettet lidt igennem og fandt et billede af en Delsol i hvid med carbonskærme, og det var ik min smag. Det så galt ud, så derfor bliver det de andre....

Ja måske plasmaskiverne er dumt, men nu må vi se... Ku være jeg bare sku lave nyt lys i instrumentet, som er lidt klarere.

Jeg tror måske turbomotor.dk skal køre den ind, handler en del med dem igennem firmaet, så får nok et godt tilbud på det. Alt TODA importere jeg jo selv, så det ligger allerede klar i skabet.... smiley

• #3   9. jan 2007 Ang carbon skærme så ja det ser dumt ud hvis de er rent carbon, men hvis du maler dem hvide og så bare lader en linje langs motorhjelmen være ren carbon ser det rigtig fed ud, har et billede fra en anden bil det er lavet sådan på.

Ja der findes mange dioder du kan bygge ind, du kunne jo lave den med rødt lys inden i, det ville være fedt til det hvide. Jeg har prøvet med blå i min, det så flot ud, og det blir lyst væsentlig mere op. smiley

Ja jeg kan jo kun sige godt for toda, alt for lækkert grej, og de har lavet nogle ret vilde NA b16´er smiley

thums up..

• #4   9. jan 2007 Lyder sq rigtig spændene det der... hva med et sæt af de spjældhuse dit firma sælger, ville sq heller ikk være dårligt, har selv overvejet et sæt til min accord...
    Men glæder mig til at følge det... eller se det færdige redsultat hvis du vil spille kostbar ;D

• #5   9. jan 2007 Spændende Projekt.
    Men som Søren siger, drop lygter og plasma skiver.
    Kig hellere på nogle JDM forlyger, som Sørens, det ser godt ud!

• #6   10. jan 2007 Ja skal nok blive godt... I første omgang prøver jeg de mørke lygter... Har en god aftale med et firma i holland, så er det helt galt får jeg nogle andre.... smiley

Ja må finde ud af om I skal holdes underrettet undervejs, eller den baer skal springe ud med dit nye udseende når den er færdig... smiley

• #7   10. jan 2007 Syger nok projekt, det er jo lige så ambitiøst som mit!...

Ang de plasmaskiver kan du roligt sætte dem i for min skyld, har selv sat nogle i min og det synes jeg ser 100 gange bedre ud, men det er også nogle hvor du kan skifte farve på den og justere hvor skarbe de skal være i farven. Og så er det med sort baggrund og ikke hvis som mange er, så de ligner meget de originale, men "skinder" meget mere om aftenen.

Synes da helt sikkert du skal holde os opdateret på den.

Du kunne jo eventuelt kigge forbi min, så kan du se hvad jeg har gang i.

• #8   19. jan 2007 Ja opretter nok et album...

Tingene skulle gerne lande om 3uger så jeg kan komme igang... De er bestilt... smiley

• #9   7. feb 2007 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3761
    så er alle delene landet til mit projekt.
    Så kig ind og se sagerne.... smiley De er sgu fede...

• #10   1. apr 2007 ja så er det bare med at få det hehe smidt på smiley
    ser godt ud

Kommentér på:
Mit nye projekt.... ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce