{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

Personbeskrivelser {{forumTopicSubject}}

For lige at komme lidt igang med denne gruppe, kan vi jo lige beskrive hvem vi er, hvad vi arbejder med, hvor vi holder til og sådanne ting - Så ved vi samtidig hvem vi skal gå til, hvis man har brug for hjælp eller andet.

Jeg kan jo passende starte smiley

Navn: Anders V. Larsen
Alder: Snart 22
Bor: I Østbyen, Grindsted(stadig hjemme - flytter iløbet af 2007)
Beskæftigelse: Chef-elektriker på Tajco Production, Grindsted(rørhaler er bare fede!)
Roder primært med Alfaer og har da efterhånden haft et par stykker... Sidder en del foran com'en og slår jævnligt et hul i jorden med gutterne smiley
Elsker at køre race... Både trackday, DHKB og street-race er noget jeg både ser på og deltager i, så når der foregår noget ude på Vandel - Så skulle jeg gerne være der. Og det samme med Esbjerg fredag aften og Vejle lørdag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Personbeskrivelser
  • #1   10. jan 2007 Jamen jeg kan da passende gøre Anders kunsten efter...
    Navn: Glenn B. Madsen
    Alder: 23
    Bor: I Billund hos de gamle
    Beskæftigelse: Bilsælger ho Bent Fasterholdt i Billund Har selv en stak vw'ere, som jeg så også ved en del om....
    Tager tit til træf, og race... Er selv official på Padborg Park. Arbejder en del med rep. af div mærker, særligt vw. Og gør også lidt i rudetoning, når tiden er der....

• #2   10. jan 2007 min tur?? tjah smiley

Navn: Anders Hermansen
    Alder: 20
    Bor: Holsted, men kommer fra grindsted
    Beskæftigelse: workless smiley

roder meget i biler, min egen astra, min makkers celica, og de gamles skoda smiley

• #3   11. jan 2007 Navn: Ronni T Jensen
    Alder: Snart 22
    Bor: Vesterhede 7km ud for Grindsted
    Beskæftigelse: Reservedelsekspedient elev hos Peugeot i Give
    prøver at spare sammen til at få lavet poloen smiley

• #4   11. jan 2007 Navn: Henrik et eller andet
    Alder: 22 fysisk... 50+ mentalt
    Adresse: Give
    Beskæftigelse: Lidt af hvert har intet fast for tiden(IT uddannet)

Køre Mitsubishi Colt men har bare ikke penge nok til og style den desværre men det er sq ikke lysten der mangler ihvertfald.

• #5   11. jan 2007 Navn: Erik Madsen
    Alder: 20 i oktober
    Adresse: Nollund (7200 Grindsted)
    Beskæftigelse: I lærer på Agrometer i grindsted, Lager- og transport operatør
    Bil: Ældre Vw Golf 2, 1987. Født 1.6 Kab-Benz, 4 gear. -
    Nu 1.8 Kab-Benz 5 gear, ny kobling, vandpumpe, rem, div. slid dele.
    Det skal lige siges at dette stadig er min første bil.

• #6   13. jan 2007 dan jørgensen
    Alder: 20 i august
    Adresse: markskellet 104 7190 billund Beskæftigelseauto mek hos Bent Fasterholdt i Billund
    :Bil:ford sierra turbo vinder bil corsa b sport

i må skrive vis da sker noget nogen steder

• #7   14. jan 2007 att: Dan

Vi laver et program på et senere tidspunkt - når mega-meet, Vejle og Esbjerg for alvor kommer på benene igen, så melder vi ud - evt. kører vi i samlet flok afsted smiley
    Når vi er klar med lidt data, så oplyser vi det herinde.

• #8   16. jan 2007 Haalløjsa smiley

Navn: Frank Iversen
    Alder: Fylder 19 d. 24 jan 07
    Bor: Grindsted
    Beskæftigelse: Går på handelsskolen (HHx)

• #9   16. jan 2007 I kan sku da ikke bare starte uden mig :o)

Hedder Rene Johannesen, er selvstændig og ejer astina.dk hvor jeg opkøbte Lyskurven i Grindstes sidste år og nu har den fysiske forretning der, derfor denne gruppe, jeg sælger de dejlige Tajco Rørhale (som ja bare er for fede!! hehe!)

• #10   16. jan 2007 Og så kan jeg tilsyneladende ikke stave, gratis bonus feature ;o)

• #11   16. jan 2007 Anders L>> Vi laver da vores eget??? Vi ligger til med bikini wash af biler og grillmad samt fest til sommer..?

• #12   16. jan 2007 Nummer 1: rørhaler sux... bigtime smiley Der findes ikke noget mere fesent, end en forkromet morfar-krummerik på enden af udstødningen. Men der er jo nogen der køver det skidt smiley

hehe jae, det er slet ikke dårlig med et træf smiley Efter kl. 17 er der alligevel RIMELIG dødt på Vestergade...
    Ernst Schröter har nok slukket hans cigar og er gået hjem, Kirkens Korshær er der alligevel ikke gang i og Fonnesbæk - jae - ham kan vi altid genere lidt >:) (blev udlært hos ham i sommers)
    Så vi kan jo bare line bilerne op inden det bliver mørkt og så kan vi lave noget træf der smiley

• #13   18. jan 2007 Navn: Brian H. Andersen
    Alder: 21
    Bor: I Billund hos de gamle - indtil videre.
    Beskæftigelse: Service tekniker hos All 4 Fun Toys i Brørup.
    Fritid: Bruger det meste af min fritid foran skærmen, men ellers så skal gutterne da besøges, der skal kværnes nogle bajere og ligeledes laves noget dækrøg.

• #14   19. jan 2007 Navn: Morten Meldgård
    Alder: 19 - 20 til August
    Adresse: Grindsted - Ude i Vestbyen.
    Beskæftigelse: I lærer ved Super Dæk i Grindsted, som automekker ;P

• #15   20. jan 2007 Så må jeg jo heller også lige..

Navn: Chris S. Rasmussen
    Alder: 22
    Bor: Kommer fra Billund, bor i Fredericia
    Beskæftigelse: Logistikassistent i Forsvaret.
    Fritid: Meste af tiden går med at se film, game og være sammen med vennerne.

• #16   20. jan 2007 ... og drikke bajere, Chris - og pisse i globus'er eller gå ind i vægge >:)~

smiley :D smiley :D smiley :D smiley smiley

• #17   30. jan 2007 Navn: Martin Hjerrild
    Alder: 21
    Bor: Kommer fra Horsens, bor I Horsens.
    Beskæftigelse: Arbejder i Toyotas undervognscenter.
    Fritid: Tilbringer min tid sammen med kæresten, hos vennerne, foran comp'en. I weekenderne er jeg ude og drikke bajere eller ude og brænde dæk af

• #18   2. feb 2007 Så så god tone her.. For det første, ja drikke bajer og gå ind i vægge, det glemte jeg lige.. Men for det andet, det var ikke mig der pissede i den globus smiley

• #19   7. feb 2007 Nå, jeg må da også hellere være med:

Navn: Lars "Dyne" Larsen
    Alder: 20 - lidt endnu.
    Bor: Christiansfeld; hos de gamle. Meen, lad os nu se hvor lang tid der går inden det ændrer sig...
    Beskæftigelse: Leder pt. efter læreplads som flymekaniker - derudover hvad jeg nu lige kan finde af arbejde...
    Af interesser må jeg da være en pænt stor peugeot-nød. Elsker især TrackDays, og lur mig om jeg ikke, når jeg engang får lidt flere penge mellem hænderne skal til at køre noget klubrally. Og ja, Vandel kan man tit se mig på; hvis jeg har noget der er værd at køre i, så på banen, ellers som flagpost el. lign. Og, hvis nogen minder mig om det, kører jeg da også gerne enten til vejle eller esbjerg...

• #20   5. mar 2007 Jamen så skal jeg også lege med da....

Navn: Michael Andersen
    Bor: I Billund med damen i lejlighed
    Beskæftigelse: Lastvognschaufut lærling ved Billund-Express
    Interreser: Biler, og har da egentlig også min drømmevogn PT men den skal vi af med pga damen skal okse til esbjerg og bramming hver dag i et par år så vi skal have diesel nu HA!!!.. Ellers spiller jeg lidt håndbold på vores dranker hold det er sq meget sjovt.

• #21   15. sep 2009 OG så er det på tide med en lille opdatering af denne tråd, og jeg starter da bare igen smiley

Navn: Anders V. Larsen

Alder: 24

Bor: Grindsted... eller... Hinnum... I en lille landejendom mellem Grindsted og Billund sammen med min kommende hustru, Gitte

Beskæftigelse: Servicetekniker @ Lalandia Billund

Interesser: Stadigvæk biler - og stadigvæk Alfa Romeo! Jeg sidder stadigvæk en del foran com'en, men slår desværre ikke så mange huller i jorden med gutterne mere(min krop er MEGET glad for at jeg ikke drikker mig lam hver weekend mere).

Kommentér på:
Personbeskrivelser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce