{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

by og mærke ;o) {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Velkommen til ..

Får æren af at oprette det første indlæg herinde som går ud på at fortælle hvor du kommer fra ?
hvilket bilmærke du køre ? og hvorfor du netop køre det mærke ?

Selv er jeg fra Herning-området og køre toyota ! Hvorfor ?? Mest fordi folk kaldte den for en familie-bil og vi (min kæreste og jeg) ville vise at en avensis også kan blive fed.. og så er det en lækker bil - og den køre godt !!

Nu er det din tur ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  by og mærke ;o)
  • #1   23. jan 2007 kommer jo som du ved fra herning,og kører mazda,derudover kører jeg min kærestes seat altea FR og har kørt ford probe(også hans) de er lidt sjovere end min egen smiley

  • #2   23. jan 2007 Esbjerg her, kører Honda, generalt fordi honda var min første bil start, og har altid haft interessen for honda smiley Kan dog også godt lide andre biler smiley

    Godt intiativ med denne gruppe smiley


  • #3   23. jan 2007 Sus : har ellers fået div. hints om, at der jo er så mange andre grupper som denne osv.




  • #4   23. jan 2007 der er også et par stykker mere,men der handler det vist mere om at være babe end så meget andet

  • #5   23. jan 2007 Blondine: jep, er et par stykker mere, men som brunette siger, handler det vidst mest om det

  • #6   23. jan 2007 Sus K: fandme flot stykke arbejde på din del sol.. respekt smiley

  • #7   23. jan 2007 Brunette: takker, dog ikke færdig endnu, biler bliver aldrig færdige smiley

  • #8   23. jan 2007 Lige mine ord - den er sgu fin !

    har tænkt ligt på at købe en engang, men har hørt at de ikke er tilat betale i forsikring !

    Vi da også babes - vi siger det bare ikk til nogen *GG* shh ...


  • #9   23. jan 2007 Hesa smiley jeg kommer fra Ringsted og kører som i kan se Opel astra.
    Har altid interesseret mig for biler og Opel er sgu et mærke med mange flotte biler gennem tiden smiley er helt syg med min bil.

    Har en del projekter igang med den, og ja som I skriver, man bliver aldrig færdig med en bil smiley


  • #10   23. jan 2007 Heey!

    Jeg er fra Falster (jubii - not;)) Og jeg har en deeejlig orange Swift!


  • #11   23. jan 2007 Hej jeg er fra sdr. felding og kører i min lille polo

  • #12   23. jan 2007 Hej, Jeg kommer fra Frederikshavn, og er til italienske biler.. Min gamle Marea er solgt, så jeg kan prøve noget nyt.. igen en bil der ikke er stylet mange af - for ligesom at statuere et eksempel =) Arbejder ved East Coast Carstyling, og er selvfølgelig altid villig til at lave et godt tilbud.. smil.

  • #13   23. jan 2007 godaften
    jeg kommer fra vojens... lige nu køre jeg i en gammel opel corsa, men har en opel kadett c stående som vi satser på at have færdig til sommer....

    god aften til jer alle


  • #15   24. jan 2007 Halløj Tøser..
    Bor i Herning og kører Nissan Sunny smiley


  • #16   24. jan 2007 Hej med jer.

    Jeg er selv fra Kbh. Er vokset op med en bror, der altid ha haft bil interesse og blev uddannet mek - nok derfra jeg har noget af min interesse. Ellers har jeg såmænd min interesse via kæresten - som jeg også har lært en del af.

    Har haft en del biler efterhånden, men har pt.
    1 stk alfa romeo 33 1,5 TI, som jeg kører i til dagligt
    1 stk Alfa romeo 75 2,0 TS som manden kører i
    2 stk alfa romeo 3,0 V6, hvor den ene er under renovering om man så kan sige inden den kan synes.

    Hvorfor lige alfaer ?? Ja, jeg blev vildt glad for min første alfa, der var en 33´er. Jeg synes de ligger godt på vejen. Føler mig godt tilpas ved at sidde i dem. Selvom de er kategoriserede som sportsvogne (ifølge mange forsikringsselskaber) synes jeg de er ligeså meget familiebiler og de er pænt rummelige når man skal have en masse med hjem fra ferie i udlandet :-)))).

    Kig evt. forbi


  • #17   24. jan 2007 Halløj de damer..

    Takker for medlemsskabet....

    Jeg bor pt i Højby Sj, men leder efter lejlighed i Slagelse hvor jeg har boet de sidste 7-8 år...

    Køre Golf 3.. fra 1993 cl 1.8


  • #18   24. jan 2007 hey:)
    tak for medlemdskabet, dejligt at se nogle tøser:)

    jeg bor i skælskør tæt ved slagelse.

    kører peugeot 106 som er solgt for om 14dag også får jeg en 206 cc.


  • #19   25. jan 2007 haaii Girlz..
    Jeg kommer fra en lille by der hedder Gl. Ullits hvor jeg lig er flyttet ud til kæresten.. Gl. Ullits ligger ved Gedsted og Farsø området.. og ja jeg køre i min dejlige Golf 3 og en gang i mellem kærestens men sjovest i min da den vender flest hoveder.. smiley


  • #20   25. jan 2007 Hey girL's... Er Fra Fyn...

    Og køre Rundt i En LiLLe fin TiGRa (oPeL) er Helt viLd med biler, derfor er jeg også gået i gang med et Projekt med miN tiGra... Har Valgt en tiGra for det er en sjæLden biL, er Helt ViLd med den!!!! derudover Køre jeg oGså i en Bora det er mere hvis jeg ska køre lange Tur den har lidt mere Heste :oP hehe..... så kommer man Hurtigere Frem ;o)


  • #21   25. jan 2007 Hey tøser
    Så melder jeg da også lige me ankomst herinde.. Jeg har pt min lille Brede corsa som var med til DFB sidste år men den har i jo nok set også har jeg fået en ny vogn på banen en lækker supra Mk4 som der gerne skulle igennem en lille forvandling til efteråret når Junior har meldt sin ankomst også..

    Jeg kommer fra en lille by 5km fra Ejstrupholm ikke langt fra herning så mon ikke vi ses nogle af os der bor så tæt:P

    Hvor interessen kommer fra er et rigtig godt spørgsmål har altid været lidt glad for biler og det er bestemt ikk blevet bedre efter jeg fik kørerkort...


  • #22   26. jan 2007 Jeg kommer fra Aabenraa og kører i Honda og Golf:)

  • #23   26. jan 2007 Halløj Piger...
    Kommer fra Nimtofte og kører i en BMW E36 325i.


  • #24   4. mar 2007 Hejsa
    Fra Djursland og kører i en BMW 325i E36


  • #25   19. maj 2008 hejsa

    jeg kommer fra fr.sund, sjælland

    kører BMW 330D Coupé E 46 til hverdag
    har lige købt en Nissan 180sx, som skal bruges til drift


Kommentér på:
by og mærke ;o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce