{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

W124 start problem {{forumTopicSubject}}

Jeg håber nogle af jer ved hvad der sker her.

Mit prpblem er at den w124 jeg har lånt pludselig mens jeg kørte bare døde = motoren opførte sig som om tændingen blev fjernet = motoren døde.

Alle lamper lys osv. virkede stadig men motoren døde.

Jeg måtte ind til siden og jeg kunne ikke starte den igen, selvom starteren kørte rundt og der var masser af strøm på bilen.

Jeg kan høre benzin relæet starter med at køre de 2 første sekunder når man sætter tænding på så jeg går ud fra det ikke har noget med det at gøre.

Jeg holte stille i ca. 25 min. og prøvet så at starte igen og vupti så startede den som om ingen ting var sket.
men det holdte ikke længe da jeg kun kørte ca. 1 Km. så døde den igen brat, altså ikke noget tegn på mangel af benzin. som i min forstand ville gøre bilen humpede lidt inden den gik ud som ikke er tilfældet.

Jeg har fået fortalt at det kan være tændingsanlæget men den pris det koster at lave vil jeg MEGET nødig ende op med så jeg håber det ikke er det.

Jeg husker også noget om der sidder et OVP relæ med en sikring bag batteriet men den er ikke gået og da bilen nogle gange kan starte uden problemer igen så kan det vel ikke være det?

hvad er der mon galt med den? har nogle af jer erfaring med dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  W124 start problem
  • #1   2. apr 2007 prøvede noget lignende på min ford... den satte også pludselig ud.... og opførte sig lidt på samme måde. det var helt oppe ved batteriet der var røget en eller anden stel forbindelse... måske det kunne være stel et sted...

• #2   3. apr 2007 Har fundet fejlen det var bare den start spære som sidder i bilen, hvor relæet var dødt.

Men holda op det satte mig på noget af en opgave.
    Jeg fik at vide det kunne være tændings modulet og sådan et fra nyt koster 15000. fik jeg at vide hehe, hvor sindsygt.

• #3   3. apr 2007 ja man har jo heldigvis lov at være heldig en gang i mellem. havde samme problem i somkmers i østrig. men tror at det var på grund af varmen. men det var da ikke det fedeste at stå med en bil der ikke ville starte og så ellers gjorde hvad den kunne for at gøre opmærksom på sig selv når man prøvede at dreje nøglen...(alarm)

Kommentér på:
W124 start problem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce