{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.514 visninger | Oprettet:

AABENRAA TRÆF PÅ TORSDAG - NYE ÆNDRING {{forumTopicSubject}}

Hey

Så er der igen træf i aabenraa!
Som i jo nok ved har der været lidt negativ stemning fra omgivelserne i parkeringshuset.

I den forbindelse har jeg snakket med politiet, da nogle af beskyldningerne er rimelig uden hold i, hvilket i alle sammen der har været der nok er klar til at skrive under på.

Jeg ved ikke om det er blevet sagt klart nok før, formålet med dette træf er at vi ønsker et FREDELIGT TRÆF!
DERFOR GØR JEG IGEN - IGEN OPMÆRKSOM PÅ VORES REGLER SOM I BLIVER BEDT AT OVERHOLDE!!!
INGEN BRÆNDERE, RACE ELLER ANDEN FOR FOR HAZARDERET KØRSEL!!
En ting vi desværre bliver nød til at tilføje er at entre og sortie (når man smutter).. så hold lige højre foden i den lette ende. Lad være med at gas op og det. Der er ikke nok plads til at virkelig kan vise hvad jeres øser dur til, så lad være med at prøv. Vi kan ikke bruge det til noget og det ødelægger det for os andre.
Denne nye regel skal lige siges først træder i kræft fra nu af og kun er rettet mod dem der ønsker at overtræde den fremover.

Træffet afholdes også på en ny location, nemlig på Stegholt og ny tid, nemlig 18.30.
Det vil nok ikke passe alle, men vi bliver nød til at tage højde for at der ikke er noget lys.

Det er fint hvis i vil komme med lidt konstruktiv kritik, fordi vi er igang med at lægge ny struktur i dette. Så tilpasning sker ikke lige sådan.
Det skal også lige siges at Location bliver ikke flyttet fordi at politiet måske ikke kan finde os, fordi det kan de sagtens og det gør heller ikke noget de kommer, da vi ønsker et FREDELIGT træf.

Forsøg at overhold reglerne, det gavner kun os alle.
Det kan være vi kan få lov til lidt mere på et senere tidspunkt.

jeg vil ikke selv være der da jeg er i Berlin, men BE THERE FOLKS!!
Jeg håber ikke det har skræmt jer væk, det er et almindeligt træf som alle andre!

Hygs

Dan og Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AABENRAA TRÆF PÅ TORSDAG - NYE ÆNDRING
Kommentér på:
AABENRAA TRÆF PÅ TORSDAG - NYE ÆNDRING

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce