{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har du den bil du har ??
  • #1   17. apr 2007 Lægger man ikk selv ud smiley

  • #2   17. apr 2007 en dum grim bravo.. var så dum at butte med min gamle nissan og har fortrudt lige siden

    projekt. tja det hele. ny forrude. manifold. forrør.
    skal have skørtesæt. og spoile.

    har lige skiftet bremser og sidespejle.

    samt skal have solgt mine fælge. 17" oz. passer ikk på. skal have nye.


  • #3   17. apr 2007 har en bmw 320i har altid godt kunne lide bmw udsende og lyden

    Mine planer med bilen er
    Lakering blank sort
    Alu fælge
    Skørte sæt
    Ny motor
    Og lige styling indvendig

    Men det helle er lige lagt på is da jeg nok ikke har arbejde mere
    Da min arbejdes plads er brændt ned natten til mandag smiley


  • #4   17. apr 2007 jeg har været bidt af supra siden jeg var med min onkel ude og køre i hans dengang var lille...
    har nu to og det er jo lidt for fedt:) den ene var en slags begynderbil, indtil jeg følte mig sikker i en turbo, og så blev der ellers skiftet til turbodytten:) er igang med et større motorprojekt der gerne skulle kunne skubbe effekten op på de 500 +/- smiley i ka se dem begge i min profil, samt en lille forklaring af nogle af de dele der er bestilt og nogle af de ting der ska laves:) har i spørgsmål af en hvilken som helst karakter vedrørende supra så skriv endelig...:)


  • #5   17. apr 2007 seat ibiza 1,8 gti
    men vil godt sælge den..
    fordi vil have en seat ibiza 2,0 gti 16v


  • #6   17. apr 2007 Kører i en '92 Audi 80 2,3e med 133 hk det var ikke meningen jeg skulle have haft den, jeg ville ha' lavet min '91 Nissan Sunny og kørt i den i et par år endnu, men så fik jeg Audien tilbudt til en god pris af en af mine kammarater, og så kunne jeg ikke lade være. (Og vi er stadig venner) smiley
    Jeg har så selv købt de fælge som en monteret nu (7,5" og 9" x 17" Keskin KT5 også kaldt Block Light)emblimfri front, mørke lygter og blink i front.


  • #7   17. apr 2007 kører golf 3 1,8 (2,0 liters motor) :D, 3-døret.
    Jeg sys det er en rigtigt behagelig bil, billig i reservedele og så er der tons vis af muligheder i den bil mht. til styling.


  • #8   17. apr 2007 kører i en peugeot 306 gti-6 premium. købte den fordi det er en hurtig og sjov bil at køre rundt i.. og der er læder/alcantara sportssæder i.

    planen er bare at få den sænket, kommer her inden for den nærmeste fremtid.
    ny model forkofanger med runde tågelygter
    for- og bagkofanger skal forlænges ned
    klarglas lygter med sort baggrund(er bestilt)
    hjemmelavet emblemfri front (kommer sammen med lygterne)
    tja og så er bilen som jeg vil ha den.


  • #9   17. apr 2007 en porsche 924s fra 1986, som gerne skulle være klar til jeg bliver 18. har den fordi jeg syntes det kunne være fedt at have en porsche som første bil..

  • #10   17. apr 2007 elsker bare peugeot

  • #11   17. apr 2007 Min første, Mitsubishi Galant 2.0i

    Købte den fordi jeg pludselig faldt over den, den havde jo alt i el, waoww...

    Nr. 2, Golf 2 GT, før kunne jeg slet ikke lide golf, det var kun for brian'er, men skulle ha' en god billig bil og fik øjnene op for VW...
    Det blev til golf, og jeg korsede mig da jeg kørte hjem i den gamle spand, men nu er rigtig glad for dem, skulle bare ha' købt en 16v'er, men tror det kommer engang...

    Ang. tuning, tjek mit fotoalbum...


  • #12   17. apr 2007

  • #13   17. apr 2007 Droppede Saxo'en da vi pludselig var 4 i familien, og købte Xsara'en istedet.

    Saxoen havde gjort det godt de 225000 kilometer vi havde haft den, så Xsara'en med samme motoropbygning virkede som et fornuftig valg da jeg nu var bekendt med mekanikken i den... - hehe... Stor fejl, fordi basis godt nok er ens, mens der er stoppet en milliard sensorer og andet p%¤ ind i den.. smiley

    Umiddelbare planer : 40mm sænkning foran incl. nye lejer og støddæmpere, et diskret skørtesæt mit alles drum und dran samt enten en diskret hækspoiler a'la Xantia eller en lidt mere vovet evolution spoiler....


  • #14   17. apr 2007 Kører Talbot, fordi det er sjovt også er der ikke mange der har sådan en og gør som jeg gør med min

  • #15   17. apr 2007 opel ascona B 1,2s
    har den fordi det er en fed og sød bil.
    den er ikke fandens hurtig men den er billig i forsikring.



  • #16   18. apr 2007 Jamen jeg glemte at lægge ud.

    Kører Punto GT da jeg altid har ville have sådan en fætter. Så en til en god pris, og købte den.

    Nu at den er relativ let at få heste ud af har jo osse spillet ind, da der altid har været en lidt hurtig bil i min garage.

    Der er jo skiftet lader, den har en SMT-6 Piggyback, komplet Supersprint auspuff, Remus bagpotte og div. andre ting.

    Fremtiden byder på endnu større lader, anden downpipe, lidt mere stille auspuff, Keskin KT5 fælge, gevindundervogn.


    Hans


  • #17   19. apr 2007 Ja det var osse li en hjerneblødning jeg fik.

    Ku osse være sjovt at vide hvorfra brugerne herinde har deres viden om tuning, for der kommer jo generelt mange bud og "sjove" bud på hvordan man gør tingene korrekt.
    Se feks. ved chipning, størstedelen af dem der siger det aldrig kan lønne sig, har jo aldrig haft med det at gøre.


    Hans


  • #18   19. apr 2007 Ja jeg har en bilen for at komme fra A til B.

    Grunden til jeg har den Ford Orion som jeg har er. at da jeg var blevet 18 år. .og 1 måned senere fik mit kørekort ville de gamle sponsorere en bil, så jeg var ved min eks i en weekend og da jeg kom hjem skulle vi ud og prøvekøre den, og den var fin at køre i, billg og ingen rust. derfor har jeg den jeg har...:)

    Men den er nu også fin nok ikke?:P


  • #19   19. apr 2007 Købte min Nissan Almera af en arbejdskollega og ven og er glad for den :). Godtnok mangler den ESP, ABS og alt det andet gøjl, men så kan man da lærer at kører bil på den gammeldags måde :P. Godtnok skal udstødningen lige laves på den da den lyder lidt for meget racer agtigit lige nu.

    For jeg vil sq hellere lære at styre kontra så at jeg kan det, istedet for at "forvente" at ESP, AntiSpin, ABS og deslige redder min røv. For hvor er hjælpen lige den dag en eller flere af de systemer strejker?.

    Fremtidige projecter:
    - Ny udstødning
    - Alpine højtalere i døre og bag samt JBL forstæker til at trækkke det hele
    - Nye alufælge til sommerdækkene.
    - Kometisk upshining.


Kommentér på:
Hvorfor har du den bil du har ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce