TV2 nyhederne.. Fornærmet. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikk om der var nogen der så nyhederne her i aften kl 22 men der var et indslag om nogen på motorcykel der køret ind i nogle fodgængere.. ikke så godt og meget trist.. men jeg blev meget fornærmet da de pludselig fik det hele vendt over på os fra bilgalleri.dk og siger vi er en stor gange døds bilister groft sagt.
det måtte jeg sende en klage mail over den lød sådan her.
Jeg kan ligeså godt sige det med det samme, jeg syntes simpelthen det er dårlig journalistik i det indslag i havde der. Selvfølgelig er det dybt tragisk det der er sket med 2 hårdt kvæstet. Men for det første er det en ulykke der skete med 2 motorcykler IKKE biler så hvorfor pokker gå ind og vist klip fra Bilgalleri.dk ? det giver jo slet ingen mening! og da slet ikke når der er et site der hedder motorcykelgalleri.dk.
så jeg kan slet ikke se nogen grund til og hænge os ud der kører biler. Vi har det hårdt nok i forvejen, hvad ville i sige til hvis det var jer der skulle betale f.eks. 45.000kr om året for en gammel bil fra først i 90érne med måske maks. 100hk og det er vel og mærket uden kasko ? hvor nemt tror i det er og have råd til ?. Men det kan vi takker selvfølgelig nok os selv men også i stor grad jer medierne for, for bare i jeres lille indslag lykkedes det jer og kaste et meget mere dårligt rygte ud om os, ved at i lader en ud tale sig at vi syntes "man er sej hvis man kører mod trafikken fra motorvejspåkørsel til næste motorvejsafkørsel" hvilket er helt forkert! idet at jeg kan ikke komme i tank om en eneste jeg kender eller har hørt om der ville syntes det var fedt, det er jo direkte sindssygt og ville blive stærkt fordømt hvis der var en der gjorde det, der er jo nogle stykker der kører helt vanvittigt men det er altså mindre tallet så skær ikke os alle over en kam. Med hensyn til at vi aftale og mødes om aften og kører om kap, så ja det er helt rigtigt men det forgår altid under ordnet forhold det vil sige nogen der forstår og sætte skralde spande op så vi ikke sviner, nogen der holder øje med om der kommer andre trafikanter og nogen der sørger for at folk ikke laver unødigt støj og røg. Og hvor tit hører i om det er gået galt til de møder vi holder? det er kun når der er nogle klummer fjolser der laver et eller andet vildt det går galt og det er ikke til vores møder det sker.
Så hvad jeg egentligt bare be´r om er at i ikke skære alle over en kam og at i undersøger jeres sag ordentligt, vi er flere der helt sikkert gerne vil give jer svar på jeres spørgsmål, og til sidst om i ikke kan få rettet jeres fejl så vi ikke bliver mere upopulære end vi er nu.
Mvh. Dennis Larsen
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 177
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 2.325
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 116
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.885
jul 2006
Følger: 73 Følgere: 71 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 83
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 523
aug 2006
Følger: 145 Følgere: 141 Biler: 5 Emner: 101 Svar: 726
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 179
respekt, kanont godt brev..!!
sep 2003
Følger: 131 Følgere: 129 Biler: 17 Emner: 89 Svar: 837
for at sælge og tjæne penge.
hørte her i går i radioen på p3 at de vil hæve forsikring igen på dem under 26 så de ikke har råd til kasko da det bliver for dyrt for forsikringen
men hvad skal man så med en forsikring vis de ikke vil betale når det går galt
jan 2005
Følger: 144 Følgere: 165 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 1.396
mar 2006
Følger: 164 Følgere: 164 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 30
eXtremecars2000 - : Synes ikke der er grund til at skrive at vi skal tage det roligt ... Vi er udsat nok i forvejen og det kan godt være at det er rigtigt det meste af det bliver aftalt herinde ... Men denne gang var det altså ikke "biler" der var problemet men tvært imod motorcykler så derfor skal vi ikke hænges ud for det også .. Og ja jeg giver dig 100% ret i at i 90% af tilfældende bliver det aftalt herinde hvor man skal mødes og sådan, men så vidst jeg ved er det LANG tid siden jeg har hørt i nyhederne om at der er unge der er kørt galt i FORBINDELSE med arrangerede "møder", "Træf" ... Så synes det er 100% i orden at Dennis L skriver en klage, for det er der fandme hold i ... Vi har også vores ret til at forsvare os... !! Sys jeg også du burde være en del af ...
//Beier
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 140 Svar: 444
ps. JEG BAKKER OP OM DETTE!
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 140 Svar: 444
aug 2006
Følger: 145 Følgere: 141 Biler: 5 Emner: 101 Svar: 726
sep 2003
Følger: 91 Følgere: 86 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 377
Skide godt brev...
Godt initiativ!
sep 2003
Følger: 131 Følgere: 129 Biler: 17 Emner: 89 Svar: 837
okt 2006
Følger: 83 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 406
ang Kælderen..
Jeg synes det ok at polentevennerne tjekker en gang i mellem.. der kunne ske slåskamp osv.. men de skal ikke komme og beskylde nogen for brændere, som bare have været der for hyggen og samværdet skyld.. det er for plat... jeg hørte at det var sket. var der ikke selv den aften..
Men er det ikke bedre for sønderborg at vi 1 sted end at vi kører rundt i gaderne.. lad os dog have et træf vor vi kan møde mennesker med samme interesse som os.. har sQ mødt mange flinke mennesker dernede.. og ingen har rørt de andres biler.. det viser respekt.. så vi laver ikke ballade.. tag dog at fatte det!!
Så stop jeres beskyldinger og kom med nogle facts som passer... og så kan i begynde at sende det.. HVIS DET SOM SAGT PASSER!.
Hvordan ville i fra tv2 synes om at blive beskyldt for noget i ikke har gjort!!
maj 2005
Følger: 190 Følgere: 187 Biler: 4 Emner: 234 Svar: 906
det er kun nogen forsikringselskab som gøre..
alka fair og sønderjyske stiger ikke..
har lige forsikret min ny bil til bíllig penge med kasko
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Biler: 3 Emner: 64 Svar: 647
mar 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 4 Svar: 76
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 47
ganske rigtig har vi trange kår i disse tider og med de indlæg fra pressen og visse personers dumme udtagelser, vil det ikke blive letter at mødes i fremtiden.
takker for at der nogle der er ops på pressen og deres
udtagelser, og tager sig tiden til at sende dem en mail som selv de må kunne forstå.
Så en tak til dig
Hilsen Kim G
jul 2006
jul 2006
men det er kanon dejligt og se alle de gode tilbage meldninger..
jul 2006
jul 2006
kan du os se hvis du klikker på MC oppe for oven står der heller ikk bilgalleri.dk oppe i din address men motorcyklegalleri.dk..
TV2 nyhederne.. Fornærmet.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside