{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Kryds fingrer for swiften {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen.

Håber i vil krydse fingrer for swiften den 29-05 hvor den for tredje gang skal på værksted ved RAF motors her i byen.

De 2 første gange har skaden kun blevet værre og sidst jeg hentede den havde de lavet ridser i ruden med en rystepudser og lakeret ud på alle gummilister, alle andre skader var smurt ind i dækstift og ja jeg sagde dækstift smiley

Camilla...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryds fingrer for swiften
  • #1   20. maj 2007 Det lyder lidt som om at de har hentet folk ved "brædstrup bilcenter"

• #2   20. maj 2007 De er da vist ikke særlig skarpe...

• #3   20. maj 2007 sikke da nogle nødder.. har en kammerat der også har dårlige erfaringer med raf motor i horsens

• #5   20. maj 2007 Jeg arbejdert selv der ude, og du har brokket dig adskillige gange over din gamle swift. Du får ikke en ny bil, fordi du får en skade.

For det første lakere vi ikke, for det andet bruger vi ikke dæstift, med mindre det er noget kunderne beder om.

Synes du skal slappe af med dine negative tanker!

• #6   20. maj 2007 Morten S
    Jeg synes du skal komme herud og se min bil så, i har endda efterladt dækstiften i bilen så beviser er ret gode og der er taget billeder hele vejen igennem da taksatoren har set bilen efter hvert besøg og sidst men ikke mindst har den lige været igennem FDM test som viste nye fejl fra værkstedets side

• #7   20. maj 2007 Jeg SKAL IKKE have en ny bil, min bil SKAL bare være som før ulykken og når man har en taksator der har sendt bilen afsted 3 gange nu og en FDM test der beviser man har ret så tror jeg kun skylden kan ligge et sted og det er hos værkstedet

• #8   20. maj 2007 Til alle, tak for jeres ord og tro mig denne gang vi aftale med taksatoren om at han kommer med derud den dag bilen er færdig og er der så nogle fejl eller mangler så bliver bilen ikke afhentet også går sagen videre til en advokat.

Det er deres sidste chance denne gang og det har vi osse gjort ejeren af RAF motors opmærksom på

• #9   20. maj 2007 bare gi dem hele armen Camilla. så kan det sgu være vi kan få udryddet nogle af de klamhuggere rundt omkring i landet.

• #10   20. maj 2007 Camilla - Maleren laver altid en lille bøtte maling ekstra, det fik vores egen bil også, da den fik rettet døren. Så den behøver ikke være brugt, men det kan være taksatoren har ment, at det der er sket, kun skulle plettes og ikke omlakeres. Der ligger mere bag denne sag, end du selv regner med, og som du fortæller det, mener du skaden er blevet værre. Så vidt jeg husker har du fået ny dør og andre ting, og det kan vidst ikke blive værre. At maleren laver en fejl i lakeringen så du kommer og skal ha' det lavet om, er en anden sag, men der er mange personer indblandet. Tror bare ikke, dig og dit forsikringsselskab har en ordentlig dialog !

• #11   20. maj 2007 Tue - At "gi den hele armen" hjælper i 95% af gangene ikke til andet, end at så misforstår personerne først hinanden, og ender muligvis i, en henvisning til et andet værksted.

• #12   20. maj 2007 Dækstiften brugte de imens jeg stod deroppe og dækstiften blev feks brugt til at dække de ridser der var blevet lavet i 2 helt nylakret dele som i ikke have monteret ordenlig sån at anden gang bilen skulle afsted var for at få det omlakeret og sat ordenligt på plads da det hele skrabede på hinanden. Det blev så igen lavet med dækstift og taksatoren blev vred og sendte den derefter igennem fdm testen som så viste at endnu engang sidder døren så skrævt at den skraber maling af karmen og døren og alle tingene der er blevet lakeret skal nu omlakeres da farven er for mørk og lister på døre osv skal skiftes da de både er malet på og sidder løst. I har fået penge for at skifte en sideblinker hvor i kun har skiftet pæren indeni som intet fejlede og fået penge for en klargøring som bilen ikke har været igennem. ønsker du at jeg skal fortsætte med at fortælle om din arbejdsplads og jeres arbejde????

• #13   20. maj 2007 Morten
    Det lyder til at Camilla har en pænt god sag, hvis det kommer så vidt. Det håber jeg ikke det gør.
    Jeg synes det er trist at se medlemmernes indbyrdes uenigheder, det må i kunne klare over en pils i en ordentlig tone.
    Jeg håber i finder ud af det på en måde, så i stadig kan tale sammen til træf osv.

• #14   20. maj 2007 Morten s jeg tror da vist du skulle være sælger sådan som du kan snakke dig fra al ting he he. håber da i finder ud af det uden der er nogen der kommer til skade

• #15   20. maj 2007 Nej Tue, jeg arbejder bare på det omtalte sted, og kender lidt til skaderen, da jeg har været med til at arbejde på bilen smiley

Men jeg går som sagt ikke i pladeafdelingen, så jeg kan ikke 100% udtale mig, og det med sideblinket, har jeg hørt noget om. Men er da på firmaet vegne, ked af du føler dig "dårligt" behandlet. Nu ved jeg ikke om du har snakket med Henrik eller Jens-Peter, og der er en del forskel smiley

Men håber vi får ordnet det, der skal ordnes, så du bliver godt kørende igen.

Mvh. Morten

Kommentér på:
Kryds fingrer for swiften

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce