{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af Org. El-ruder ?
  • #1   1. jun 2007 følger lige med her for jeg har også undersøgt lidt priser og syns det var urimeligt dyrt og få det monteret af vw

• #2   1. jun 2007 Jeg lytter også lige med her smiley

• #5   1. jun 2007 Til dem der går i gang med projektet..
    Husk at tage billeder / lave guide smiley

• #6   1. jun 2007 Jeg går igang i næste uge. Skal nok lave en lille guide smiley

• #7   2. jun 2007 Det lyder bare perfekt. smiley

Jeg kan nu ikke forestille mig at det er voldsomt svært, hvis man har lidt "teknisk snilde" / en gemt mekaniker i kroppen.. Men man skal selvfølgelig være klar over at det nok tager en del mere end 20 minutter.

Men jeg har lige siddet og luret i "Haynes Service & Repair Manual".. Der er nogle ok billeder og beskrivelse hvordan man tager beklædning af osv.. Og også et lille afsnit omkring elruder. Så måske hvis du ikke selv har bogen, så ku' du da lige smutte på det lokale bibliotek? smiley
    Bare et forslag..

Held og lykke med projektet.

Bjørn

• #8   3. jun 2007 Hej - Jeg har købt mine elruder ved AS-marketing.
    Det var rigtigt nemt og montere.

1- Af med side beklædningen
    2. Løsne ruden fra selve hejsen og tape ruden fast så den ikke falder ned. Eller få en til at holde den indtil du får den automatiske hejs i, hvis du ikke stoler på tapen smiley
    3. Afmontere de fire skruer der holder hejse skinnerne
    4. Fjern manuel hejs og ind med automatisk hejs
    5. I med de fire skruer igen
    6. Køre et par gange op og ned med ruden for at få den centreret rigtigt og spænd derefter ruden fast på hejsen igen.
    7. Ledningsdiagrammet er lige til at overkomme.
    Træk ledniger ud i dørene fra kontakterne og forbind konstant plus, stel og tændings plus til det medfølgende relæ og du er flyvende.

Men som Bjørn P siger: Hvis man har lidt teknisk snilde så er det ingen problem.

Vil tro jeg brugte ca 3-4 timer på elruder og fjernbetjent centrallås i min, men havde også haft dørene og instrumenteringen skildt ad da jeg satte højtalere i døren. Så vidste hvordan det skulle skides ad.

Bare skriv hvis der er du har nogle spørgsmål. Så er jeg klar med support smiley

Held og lykke med projektet.
    Elruder er et most her i sommermånederne.

• #9   3. jun 2007 Okay? er det så orginalt?

Hvor er dine rude knapper så?

For kan se de koster 2.495,- der inde. Men hos VW siger de at deres kun koster 1700,-

• #10   4. jun 2007 Mine kontakter sider inde i midterkonsolen der hvor man normalt har et lille rum.
    Har hørt at det er det sæt VW bruger til eftermontering, men skal ikke kunne sige det.
    Jeg har hellerik givet 2500kr for det, har en kammerat der får nogle gode rabatter der.

• #11   4. jun 2007 Okay. Kan du så bestille et til mig? smiley

For lyder jo ikke så svært.

• #12   4. jun 2007 Ahh det er kun ham der kan få rabatten så det tog sq også lidt tid og få ham overtalt til at købe et sæt til mig.

• #13   4. jun 2007 Nååh okay. Bare helt iorden smiley

Kommentér på:
Montering af Org. El-ruder ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce