{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri fra bil i Svendborg
  • #1   12. jun 2007 Sikkert narkomaner - den er nok væk..

  • #2   12. jun 2007 Det skal nok passe det er narkomaner, de er ihvertfald godt dumme...

    I midterarmlænet hvor navigationen var, lå der også en kuvert med 2000,- i kontanter som jeg havde glemt at tage ud af bilen.

    Troede de havde taget den også, men da jeg ryddede op i bilen efter deres svineri, så lå kuverten sørme ned i bunden af bilen, stadig med alle pengene i...
    LOL
    Så er man da vist nok lige en tand for dum...
    Fuck navigationen, de par tusinde den koster kommer jeg nok over, men det er da bare så fucking røv træls at folk ikke kan lade ens ting værre.
    Og helt ærligt, hvad får de for sådan en navi ? Måske 500,-
    FLOT at gøre sig til tyv for den salgs penge, og i samme omgang påføre mig tab af adskillige tusinde.


  • #3   12. jun 2007 Men nu er det da slut mde at lade noget som helst ligge i bilen....
    Skulle nogle finde på at lave noget lign igen, så vil jeg fandme i det mindste kunne have den glæde at vide de ikke fik en skid ud af det...


  • #4   12. jun 2007 tør øjenene!!! smiley

    og velkommen i klubben smiley De dog ingenting i min.. kun afhentning af hundepatrulje...


  • #5   12. jun 2007 MR2DIE4 - Helt sikker narkohoveder så... de tænker ikke.. Tager kun det første de støder på, derfor har du stadig dine 2k

  • #6   12. jun 2007 ja junkier.. de stjæler med arme og ben..

Kommentér på:
Tyveri fra bil i Svendborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce