{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Forlygter virker ikke - E36 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har lige monteret mine nye angel-eyes i min E36...!

Jeg har ikke automatisk kørelys, skal tænde lys i kabinen på kontakt, 0=ingen lys tændt... 1=Positionslys tændt og der kan tændes for tågelys... 2=kørelys tændes og man kan sætte langlys og det til...

Men når jeg drejer knappen hen på 1 er der ikke noget der er tændt mere, ingen lys i forlygterne

Drejer jeg hen på 2 så tænder lyset...

Hvad er problemet?? Der sidder 1 fatning i hver lygte under ringene hvor der ingen pære er i... Er det mon positionslys så??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forlygter virker ikke - E36
  • #1   15. jul 2007 Ja, nemlig, jeg har 2 ledninger fra hver ring, plus 1 sæt ledninger til nogle dioder...

    Og så sidder der en fatning næsten ude ved blinklyset hvor der ikke sidder nogle pære i endnu?? Der går ledninger til fatningen som dog går ind i det store stik til lyset...


  • #2   15. jul 2007 Jeg har de samme forlygter som dig, kan jeg se...

  • #3   15. jul 2007 Ok, dvs at den pære (som ikke er der) normalt er positionslys??

    Og når du tilslutter dioder og ringene til den ledning så vil de lyse alle sammen når du drejer kontakten inde i kabinen på positionslys?

    Det må jeg prøve så...


  • #4   15. jul 2007 Det har jeg sat i, dem købte jeg sammen med forlygterne... Ser en del bedre ud, der sad nemlig gule pære i std...

  • #5   15. jul 2007 Vi har faktisk næstem samme bil... Hehe.. Dine fælge pynter godt... Jeg skal også have nogle 17 ell. 18" på min på et tidspunkt... Så har du vidst også lige en større motor i.. Nice..

    Jeg har desuden også lige skiftet sideblink med klarglas, og tågelygter skifter jeg i morgen med klarglas...


  • #6   15. jul 2007 ok, ja, det er altid trist når man ikke passer på fælgene!

    Ja, det er dejligt med de ekstra 2 ben, så det er kanon... Men kan se din ikke har tågelygter i forvejen, men de er måske forberedt til det??


  • #7   15. jul 2007 Hehe... Ok, så er det ikke så slemt... Har lige været ude og køre en tur, lygterne står total forkert... De lyser bare helt vildt op i luften... Findes der sådan en tommelfingerregel hvordan de skal stå?

    Eller skal jeg ned til et værksted hvor de har sådan en lygteting..



  • #8   15. jul 2007 Ok, Det kunne være der fandtes sådan en tommelfingerregel... Men jeg har jo ikke elektrisk, så jeg må køre til et værksted for at få det tjekket i morgen, det kan være de kan hjælpe i den lokale synshal....

Kommentér på:
Forlygter virker ikke - E36

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce