{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Hvorfor Vejle? m.m. {{forumTopicSubject}}

Vil lige ud med et par ting her!

Hvorfor Vejle og Esbjerg?:
Jeg ved godt der sker meget derover, men hvis folk begynder at tage derover hver weekend bliver det bare mere og mere dødt i Odense?!?!

Hvad med at folk begynder at tænke på at gøre Odense et federe sted at være en lørdag nat? Forsatan det jo ik for sjov i sidder og tuner på jeres biler.

Ude på stregen:
DET KAN IKKE PASSE AT FOLK RÅBER AF DEM DER KØRER RACE!! f.eks. "KOM I DIN EGEN BIL" - "FOJ DEN ER KEDLIG" - "LAD OS SE NOGLE RIGTIGE BILER" ETC!!!!! <-- LATTERLIGT

Så MÅ i kraftedme selv komme ud med jeres biler !! I SKAL DA VÆRE GLAD FOR, AT NOGLE HOLDER GANG I DEN! Utaknemmelig mennesker siger jeg bare!

Lad os nu få gang i Odense igen!! Kom med jeres meninger og forslag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor Vejle? m.m.
  • #1   22. jul 2007 Det kan jeg kun give dig ret i. Det kan ikke passe at så stor en by som odense ikke kan finde ud af at arrangere lidt race en lørdag aften. Så må vi jo bare køre uden for byen et afsides sted. Det gør jo ikke noget at vi skal køre lidt. Vi er jo trods alt i bil og ikke på cykel! ;0)

• #2   22. jul 2007 Jeg forstår godt det du siger, og sys selv det er lidt ømt at odense bliver holdt skod lørdag aften.. der måtte gerne ske meget mere derude.. Men ved ikke lige hva.

• #3   22. jul 2007 der var okay gang i den igår.... men folk skal sq lære at når der er nogle som siger at politiet er på vej så lad vær med at race af sted.. for så er det netop der at i bliver stoppe... og nej de kom ikk igår.. vi er nogle stykker som har scanner med der ude og lytte til dem... så vi skal nok sige til hvis de kommer der ud

• #4   22. jul 2007 Hvor skulle det være.. Næsby tanken?? Rosengård?
    Der skal jo os være et sted fro folk ved at der sker noget..
    Der er jo så meget tvivl konstant om hvor folk er.... Og så er det klart at folk kører andre steder hen.. Jeg ider ikk køre til Vejle.. Jeg drøner til dense i stedet...

• #5   22. jul 2007 jamen var der ik hurtige biler på lossepladsen igår???

• #6   22. jul 2007 lilleper .

Det generalt! ik kun igår

• #7   22. jul 2007 jeg synes også vi skal få gang i odense

• #8   22. jul 2007 med så lidt response kommer vi ingen vejne :\

• #9   22. jul 2007 Det jo bare ik retti til at få vildt gang i den i odense uden et godt sted at køre. Nu jeg ik selv en der skal kører race i min gamle spand, men jeg ved da at mange af mine venner, de vil ikk kører ude på den der strækning ved lossepladsen.

• #10   22. jul 2007 David N: Jeg synes at lossepladsen er et fint sted UNDTAGEN der ikke er ret meget plads i sidderne :\

• #11   22. jul 2007 jeg synes ik det er slemt at kører på lossepladsen... ,men nu er det alle der gider at kører vær lørdag ... men vi kørtet os ved bilka igår....

• #12   22. jul 2007 Der er heller ikk rigtig noget steder at holde...
    Hvorfor os terrorsikre Lindø ?! Tsk..

• #13   22. jul 2007 Nej der er meget lidt plads ved lossepladsen, og så der en del jeg kender som ik vil kører der pga manglende lys. Og det sys jeg også godt jeg kan forstå. Hehe men de diskussioner har vi vidst haft flere gange smiley

• #14   22. jul 2007 hvad fanden skal i med lys?????????? der er sq da lys på biler....

• #15   22. jul 2007 Jeg sys i det hele taget beliggenheden er total hen i vejret derude. Men det er jo bare min mening. Men altså hvis folk er villige til at kører til vejle og esbjerg, så kan man jo lede ude for odense efter et godt sted også. Så er folk jo ligeglade med at de skal kører et stykke.

• #16   22. jul 2007 ja jeg ved ikke hvorfor så mange tage til vejle, har selv boet der i ½ år. og jo jeg syntes også vejle er en fed by, og vil 10 gange heller gå i byen der. men går også i byen i odense, bare ikke lige så meget pt. og ang. stregen, kommer jeg der ikke lige nu fordi jeg køre i en gamel smader kasse jeg er lidt flov over...:-P
    Men hvorfor kunne man ikke samle en masse tossede bil glade mennesker fra fyn en aften. og så have en god aften ud at de tmed at vise vores biler frem? og ikke lade det hele gå ud i race???

• #17   22. jul 2007 Stampe G prøv og tænk bar lidt fornuftigt, du kan ik se at det er dig der er ved siden af der eller? Hvor mange kører derude kontra lindø? Ik mange nej, så tror der er flere folk end du regner med der har samme holdning med forholdene derude. Du kommet kørende med knap 180 i timen på en så smal vej med skov arealer på begge sider, du aner ik hvad der kan komme ud, eller om der er noget på vejen længere fremme. Ska man kører så hurtigt, så ska forholdene være iorden!

Syntes også det er ærgeligt at der ik sker mere i Odense. Men det må jo bar være sådan. Folk har ledt og ledt efter et sted og køre, uden held. I Vejle har de et sted og køre, og der kommer fede biler. Syntes P kælderen er et fint sted og mødes, og kommer da også iaften og kigger. Men en gang imellem har jeg nu da intet imod og se noget race, og så må man altså bar indse at det ikke sker i Odense, og så tager man turen til Vejle

• #18   22. jul 2007 morten.... så find et sted selv....... et sted som opfylder dine krav til det...

for det virker ikk sådan at der er rigrig nogle som er instresse i at finde et sted.....

• #19   22. jul 2007 for fanden en gang mundlort danid N.

der er masser af plads bare folk paker lidt tæter og der er en sti inde bag hækken hele vejen ned at vejen.
    og du og andre ikike gider så anvis et sted hvor i gider. og kan det leve op til de krav der er. det skal ikke forgå lige for ande bilka det er fanme for dumt. og så bliver vi da først jegtet af politiet.

for fanden kan det være så svært at finde ud af. vi har altid været på tanken og møder du og andre op der ude få i også af vide hvor vi køre. og det kan godt være at det ikke lige er det sted i mener er optimalt men at vi kan være der i fred ja men så er det stedet vi køre.
    ellers kunde vi lige så godt køre foran politigården.

jeg har sku opgivet jer der har den moral vi gider ikke så bliv for fanden væk ogt lad vær med at brok jer.

og til jer der ringer ud til dem der er til race fordi politiet køre forbi tanken. LAD VÆRE. hvis politiet kan i selv se det. og ellers giver jeg fayyaz ret hvælp til og det kan blive godt i odense igen selv om os der kommer fast har det sjovt.

• #20   22. jul 2007 Åben for forslag!

• #21   22. jul 2007 Stampe G, du misforstår jo. Siger ikke at jeg syntes folk er for dumme til og lede eller noget, jeg har da også selv ledt, og kan skam heller intet selv finde. Ved godt det er svært og finde et sted, og rigtigt svært og finde et sted med de forhold som Lindø havde. Men indtil jeg/vi har fundet det sted, der gider jeg ik stå og "glo" i Odense, hvis jeg ved at jeg kan køre 45 minutter og så se noget race.

Peter T : David N kommer heller ikke på Lossepladsen, så han holder sig da væk

Mvh Morten

• #22   22. jul 2007 Der stod vi sku komme med vores meninger om det.
    Det er jo bare min mening.

Angående lossepladsen, så har ingen ide om at der skulle være en vej man kan parkere på bagved. Det ved jeg ikke noget om der jeg kun har været der 2-3 gange. Og der har der ikke været noget at komme efter derude.

Men det jeg mener med belysningen og beliggenheden er kun at det er med skov og mark arealer på hver side, og jeg kan da vidst snakke for ALLE at der er ingen der vil have et dyr eller noget lign løbende ud foran en min bil med 180km/t smiley

• #23   22. jul 2007 Og jeg sys den der p kælder man mødes i for tiden, det er et super godt sted at mødes.. Tør vejr hele tiden, masser af lys så man kan se på biler. Og Maaaassser af plads smiley

• #24   22. jul 2007 hvorfor er det Street race fyn mod os alle andre igen...
    Det er utroligt at når folk spørger om vores meninger, så ryger i, i flæsket på os.

Hvad med at tage det lidt stille og roligt og høre på alle meningerne i stedet for at ryge på os når vi kommer med noget. Det er jo det der sker hver eneste gang og det er det som oftest holder folk væk. For de gider bare ikke det der... Kan jo heller ikke passe at der ikke er en eneste vej på hele fyn Hvor det er oplagt at køre race uden at der kan komme andre mennesker i fare zonen. Selv om det er en lille ø c",)

/ Thomas...

• #25   22. jul 2007 jeg var på tanken i går og sys der var okai fremmøde af mennesker.. sys os der skal ske noget i odense igen.. bare folk gider at komme på tanken eller rgc eller kælderen.. bare folk kommer tilbage til odense og sys det er fedt igen..

• #26   22. jul 2007 Mads S, ah ja ja nu er det jo ik udvandring til Vejle der sker. Vi snakker om 4-6 biler fra fyn der tager op. Burde ik vælte et arrangement i Odense

• #27   22. jul 2007 det kunne være skønt med lidt mere go i odense men lidt svært kan jeg godt se,.. det var sku nemmere hvis vi fik en bane. men tror ikke på vi får det

• #28   22. jul 2007 ja ved det ikke, det er underligt hvorfor det er ved a dø lidt i odense, mega trist

• #29   22. jul 2007 David N
    hvis og hvis jeg så er det sku lige gyldigt og det er i vejle eller på lindø eller hvis du køre mod lodsepladsen så er der en changce for at det kan ske et der er en fugl, hare, rådyr og et par insekter ud for and din bil er du så bekymret så tag bussen.

Thomas K
    hvor står det at Streetrace-fyn mod os alle andre igen...
    det er hvist indbilning. hvad skal Streetrace-fyn indblandes ind i det for.
    nej jeg personligt er træt af at høre hvis hvis min røv er spids. og der ikke er lys og pakering. kom hend og snak med mig på tanken og jeg skal fortælle jeg hvor og hvordan. og så er problemet løst. nu det er så svært at bruge hovedet selv.
    og fu.. noget fis at fyre at med vi ikke lytter til jeres forslag det er jer der ikke tager vores forslag ogviden til efterretning. jeg har kørt siden 1991 og har været med til lidt af hvert. også at køre i albanigade. så før du fyrer så meget fis af så kom og få en snak med os og jeres mange problemer bliver løst meget hurtigt men den kretik i kommer med i ikke gider og så bliver sure og blander en forening ind i en diskotion som denne uden at foreningen har kommet med en udmelling at Streetrace-Fyn syntes eller har sagt. det er min personlige profil jeg bruger til at skrive indlæg med. og med mindre at der står at Streetrace-Fyn i texten. skal du ikke blande dem ind i det.

kig på hvad andre siger. der skette noget for en gangs skyld i odense ind til en spade fra tanken ringede til nogen ved lodsepladsen om at politiet kom og så ikke gjorde. så dine postolater hold dem for dig selv ind til du er 100 % sikker på de holder

• #30   22. jul 2007 folk bliver vel klogere med tiden

• #31   22. jul 2007 Ronni T det kan vi kun håbe

• #32   22. jul 2007 Det ikk smart at lukked Lindø, så presser de racene ud på anden vej og er mere til fare for andre...

• #33   22. jul 2007 jah men måske kunne det evt, have noget med a gøre at folk er lidt bange for at begynde noget ordenligt

• #34   22. jul 2007 Er sku ligeglad, jeg tager til Vejle så tit jeg vil, gider ik hænge i Odense når jeg ved der ikke er noget sted og køre eller se race. Så hellere udnytte tiden til noget andet

• #35   22. jul 2007 så vidt jeg ved var der 2 spasser der begyndte at køre på lodsepladsen igår.. imens gert . og manta´en kørte .. hva fanden har i gang i street race fyn.........

• #36   22. jul 2007 jesper * 5792 *
    Streetrace-Fyn havde ikke en pind med det at gøre i går og der var ikke nogen strømer

• #37   22. jul 2007 nej nej .. det siger i jo ..

• #38   22. jul 2007 da jeg kom var de færdige de holdte med snuden mod lysreguleringen så hvor du vil hend med den ved jeg ikke stregen var længere oppe 200 meter

• #39   22. jul 2007 det var ellers ikk det jeg hørte fra et par stykker der ude .. men der er jo heller intet serriøst ved at tage der ud mere .... syntes det var rå fedt sidste år .. men i år går der bare lort og lagkage i det hele desværre ..

• #40   22. jul 2007 ja det er jo nok fordi så mange vil overtage det efter hånden jeg har ikke noget med det at gøre i år det ved de fleste. jeg er der bare og kigger.

• #41   22. jul 2007 du har hørt rigtigt jesper 5792 ang igår aftes ,,,
    att peter t hvem vi over tage hvad????

• #42   22. jul 2007 vi var en del der bare kørte op til stregen så jeres postoilater er ikke korekt for skulle de køre hvorfor sagde folk så ikke noget. ????!. da vi kørte igennem mængden af folk der stod 200 meter fra stregen

• #43   22. jul 2007 200meter fra stregen ??????????????????

• #44   22. jul 2007 lilleper .
    hvis du ikke har set det så 15 meter fra hvor vi holdte er der en stregen på kørebanen. og den er malet på vejen. derfor kørte vi der op og der plejer vi at holde fra og ned mod lysreguleringen.

• #45   22. jul 2007 nå ja lilleper det er også derfra du plejer at køre fra. så du må jo have set den

• #46   22. jul 2007 ja men 200meter til lys krydse... jeg synes bare ikke det varen særlig smart ankomst af nogen igår......

• #47   22. jul 2007 vi kom som vi plejer og gjorde som vi plejer.

• #48   22. jul 2007 var selv i vejle igår og synes det var fedt der var mange mennesker også blev der kørt race hele tiden også selv om nogen af bilerne var standard. synes selv det har været mærkeligt/underligt i odense de sidste par lørdage som f.eks forrige lørdag var der 4 biler ved rgc måske 10 biler i kælderen. og en større forsamling ved næsby tanken også nogen ved miljø centeret tror at hvis alle nu blev enige om at samles et sted ville der også være et større fremmøde.

• #49   22. jul 2007 att peter t
    ikke særligt smart så...... ved ik om røde carina var med jer osse

• #50   22. jul 2007 hvis det er sådan et stort problemet at vi køre på lostepladsen så kom med et andet sted som er bedre end det og så lad os da kigger på det....

har selv nogle steder der kunne være gode men de steder ikk lukket af endnu... men ved hvem jeg skal kontakte for at høre af om vi kan få de steder..

• #51   22. jul 2007 lossepladsen er jeg den eneste der ikke ved hvor det ligger henne? er det det der også kaldes miljøcenteret?

• #52   22. jul 2007 Bo N.... ja det er det

• #53   22. jul 2007 nårh oka så er jeg med smiley stort problem med at der bliver kørt derude har været der ude et par gange hvor der også har været nogenlunde med mennesker men der har da overhovedet ikke været noget race måske er jeg bare kommet på det forkerte tidspunkt.

• #54   22. jul 2007 Bo N... det kan godt ske at du har være det..

• #55   22. jul 2007 men synes stadig det er mega forvirrende hvor folk holder henne for hvis der bliver spurgt herinde kommer der også 4 forskellige svar hvis folk bare blev enige om hvor man mødtes henne ville det da være langt nemmere og federe blev det ikke rykket fra tanken og ud til rgc pga plads mangel? hvorfor så ikke blive ude ved rgc? også bruge den kælder hvis det skulle blive regn? og en anden ting jeg har lagt mærke til når det har været ude ved rgc er at folk de sviner UTROLIGT meget altså der bliver snakket konstant herinde om at man ikke har nogen steder at være men det tror jeg da når folk de smider alt muligt over det hele.

• #56   22. jul 2007 i lørdags tog jeg ud til RGC kl 20 30 .. status:

RGC = 0 mennesker
    Kælderen = ? mennesker
    Tanken = 12 biler ca 20 30 ...
    ca 22 tiden kom der dog rigtigt mange ! der var fyldt op smiley

MEN har dog lige en ting at komme med ! !

ude ved lossenpladsen var der bla 3 supraer, lidt mr2, et par amerikaner....
    HVORFOR dælen kommer de ikke på tanken og viser deres biler, i stedet for vi skal kigge på (på forhånd undskyld) små kedelige biler... ??!

• #57   22. jul 2007 ja lilleper nej det var ikke en af dem jeg fildes med. så ved ikke hvad han gjorde men nej røde carina var ikke dem jeg fildes med. men vil da godt høre hvad han lavede

• #58   23. jul 2007 rigtigt bo deler din holdning og det er også det jeg har sagt i nu snart et år

• #59   23. jul 2007 jamen forstår det heller ikke også derfor jeg tager andre steder hen og kigger på biler som f.eks vejle og esbjerg der i vejle igår blev der kørt race hele tiden alle var friske. sådan var det også dengang der blev kørt på lindø men det er ligesom om det døde bagefter men så svært kan det heller ikke være at finde et nyt sted i odense

• #60   23. jul 2007 Det ville da være dumt at ta bussen når nu jeg har brugt 8000kr på et kørekort for et par år siden.

Jeg kan godt se der lever vildt mange rådyr og kaniner og zebra'er og løver og tigere ude ved vandet i et industriområde som lindø.

Så hvis du helt seriøst mener at der er lige så stort chance for at ramme et vildt dyr derude som at køre race igennem en skov.
    Ja så ved man vidst godt hvad man har med at gøre..

'Men vi har haft denne diskussion en gang, og der blev spurgt efter folks meninger fra start af, og nu har jeg givet den.

Jeg har ik været i vejle endnu, men tager hellere derop end at kravle op i et træ for at ku se nogen kører race i den skov vej der.

• #61   23. jul 2007 Christian -
    De kommer nok ik derud fordi de måske er trætte af de folk på tanken? Har jeg hørt fra nogen af, og at de bar var ræset forbi tanken og ud mod lossepladsen, hvor dem på tanken efterfølgende var kørt efter dem. Og har så hørt at de skred derudefra pga nogen var startet noget løb eller noget inden de var færdige, så de skred igen fra noget som de havde håbet på og undgå ved og kører FORBI tanken

Stampe G, det er ikke noget problem. Vi andre er ligeglade om i kører der smiley Vi tager bar til Vejle istedet. Det er jo sjovt nok JER der bringer det på banen, fx bar med dette emne. Lossepladsen er da fint for dem der vil, og lad dem der vil kører der, kører der. Til det med at vi ska komme med et bedre sted, så ved jeg ik om i læser hvad folk skriver, ihvertfald hvad jeg skriver. Jeg holder øje med steder, og ved da at mange er obs på og finde noget nyt. Og ved da godt at man ik ska skyde lorten over på jer, og gi jer skylden for ik og ha et sted, alle ska gi en hånd med og finde noget. Men fordi man ik syntes om "jeres" sted, så syntes jeg ik man behøver og blive spammet med den ene kommentar efter den anden såsom "for fanden en gang mundlort danid N" og "jeg har sku opgivet jer der har den moral vi gider ikke så bliv for fanden væk ogt lad vær med at brok jer" Topic starter (Fayyaz (10111) EVO-Maniac !)
    skriver at man ska komme med sin mening, og det har man så gjort. Syntes også vi ska finde et sted. Men gider ik bruge min lørdag på og kører og lede i samtlige industri'er eller min lørdag på og stå og kigge og så kører hjem, når jeg ved at jeg sammen med et par venner kan kører 45 minutter og så se noget race. Dermed ik sagt at jeg ikke kigger efter steder der kan bruges, for det gør jeg. Bare ikke i min weekend.

Mvh Morten

• #62   23. jul 2007 Men hvis det skal være en tråd hvor folk igen sviner hinanden. Jaa så lad det da bare være det, det får ingen noget ud af.

• #63   23. jul 2007 At finde et sted at samles og race er en anden ting, men at vi ligefrem ikke kan samarbejde, så kan det første vel ikke lade sig gøre :\

Jeg synes!

At dem der evt. har ideer til hvor vi kan mødes osv osv osv, skal mødes ved tanken lørdag og drøfte det! og jeg mener alle!! der har en ide til vores problemstilling!

Hvad siger i til det?

• #64   23. jul 2007 Der er jeg i Vejle

• #65   23. jul 2007 David N nu ter du dig som børn i en børnehave. Der er sket flere uheld på lindø end ud mod lodsepladsen. Så stop dit pludren og kom ud på tanken og få en snak med os andre så du kan forstå hvordan det hænger sammen m. m. Andre skal også være velkommen.

Morten >200sx < tja det tyder på at der igen er kligedannelser og nogen der ikke kan aksepter at vi alle skal være der. Og det med går det ikke efter deres hovede så gider de ikke være der. Det er sgu da barnligt. Tag et initerativ og start løbne og fortæl folk og det er alle. Hvor vi kører og det går meget bedre.

Til rasten af din text med at vi skal lytte til hvad folk siger. Det gør vi også. Men når det kun er : jeg gider fanme ikke og det er et lorte sted. Og hvis nu der kommer en løve ja hura godt nok har jeg set en elefandt og en kamel gå over en vej. Men det har været i forbindelse med cirkus.
    Og så david N skriver hvis nu der kommer et rådyr ja, det kan sku lige så godt komme en dag han kører på arbejde. Den changce er der. Menh med den larm vi laver vil dyrne søge væk, mod lindø hvor der var måger på vejbanen på grund af der blev droppet muslinger og sten på vejen. Det er der ikke hvor vi kører nu.
    Så er man så bange og ikke tør tage changcen ja så lad vær med at køre. Lad bilen stå hjemme og kør med en kammerat.

Fayyaz jeg er frisk og møder op for at finde det ultinative sted. Så jeg bakker dig op som jeg plejer.

• #66   23. jul 2007 Jeg bakker ham skam også op til at få gang i odense igen som der var på lindø.
    Jeg kører bare derhen hvor folk kører, i princippet er jeg ligeglad hvor folk kører, da jeg alligevel ikke kører race for jeg har intet at køre i.
    Men når der ingen er der kører race i odense, så søger folk jo klart nok andre steder hen.

• #67   23. jul 2007 Jeg er klar... Hvor mødes vi??? hehe =)

• #68   23. jul 2007 Mhorff a.k.a. Jimmy
    At dem der evt. har ideer til hvor vi kan mødes osv osv osv, skal mødes ved tanken lørdag og drøfte det! og jeg mener alle!! der har en ide til vores problemstilling!

• #69   23. jul 2007 Okay... Hvilken tank og hvad tid??? Kommer gerne!!!

• #70   23. jul 2007 Hva siger i til lørdag kl 21 foran butikken?

• #71   23. jul 2007 jeg støtter dig 100% Fayyaz

• #72   23. jul 2007 vi er der igen på lørdag..det sikkert

• #73   23. jul 2007 jeg er der på lørdag

• #74   23. jul 2007 Jeg er stadig ikke med, hvor det er henne???

• #75   23. jul 2007 Næsbytanken

• #76   23. jul 2007 Arrhh... Så skal man da lige kigge forbi!!! =)

• #77   23. jul 2007 tror sgu dt bliver vejle på lørdag:-)

• #78   23. jul 2007 Lyder godt Lilleper, der er også godt gang i den smiley

• #79   24. jul 2007 Morten >200sx <
    Hvad med at få gang i Odense istedet?

• #80   24. jul 2007 Ok - Alle som har noget på hjertet eller har nogle ideer, og jeg MENER ALLE er velkommen til at møde op kl 21 foran Tankens butik.

kl 21 præcis starter vi med at drøfte følgende punkter:

1. Hvordan vi samler folk et sted igen!
    2. "Brainstormer" et sted at være
    3. "Brainstormer" et sted at race

OG Det sidste jeg gider at hører er "Hvorfor lige dig/jer?!", disse folk kan holde sig langt væk!

• #81   24. jul 2007 Du læser slet intet af hvad jeg skriver? Hvis jeg spotter et sted, så ska jeg nok lave et indlæg om det her på BG, under Fyn gruppen. Ellers ku man snakke om det en tirsdag eller noget.

• #82   24. jul 2007 Morten >200sx <
    Lyder godt smiley

• #83   24. jul 2007 Nu snakker i om et sted at køre, og om dette har været nævnt længere oppe i topic bed jeg ikke, da jeg ikke gider læse det hele igennem.

Men der var på et tidspunkt snak om et sted i langeskov, hvor der var massere lys, og gode parkeringsmuligheder. Det lå lige til højre når man kom op fra motorvejen, og det er ikke længere end at køre til lindø. Men hvad blev det til, med det sred?

• #84   24. jul 2007 Hehe morten som vi snakkede om den anden dag, det ku være et godt sted når den ny vej blev bygget færdig, fra det nye industri og over til XL byg, god bred vej, lang og lige, inden sideveje eller huse smiley smiley
    Bare ærgeligt der er så mange som får ondt i røven over ting herude i årslev smiley

• #85   24. jul 2007 Ja, det vil sku hurtigt blive stoppet med alle de gamle fjolser der bor herude

• #86   24. jul 2007 nu kan det godt være jeg spørger fuldstændigt dumt men hvorfor bliver der ikke kørt på lindø mere ?? jeg har ikke været aktiv på stregen længe derfor jeg ikke er klar over det.

• #87   24. jul 2007 Team Lir Brumle : smiley Det er fordi der er sat porte op pga de har terrorsikret derude. Så der er låst godt og grundigt af

• #88   24. jul 2007 nåå for pokker var jeg ikke klar over..

Kommentér på:
Hvorfor Vejle? m.m.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce