{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trackday på Sturup den 1. august
  • #1   22. jul 2007 min er ikke færdig der.. øv

• #2   22. jul 2007 Hvad med Carinaen så? smiley

• #3   22. jul 2007 den når nok ikke at kome ud og køre dertil hellere.... men tæt på... men den vil jeg ikke bruge til det, selvom den er mega sjov at gøre det i, da den har momentet til det, og kan heller ikke få plade dele til den mere overhovedet, så hvis der sker noget er det sur røv.... ikke engang brugt kan man finde til den.. hvorn går det med de der, vi har bestilt...?? bare jeg får skruer til det ene sæt er jeg tilfreds

• #4   30. jul 2007 skal du afsted jan på onsdag..? hvis jeg mådte køre med kunne vi jo dele udgifterne på benzin

• #5   30. jul 2007 Jeg har faktisk bestemt mig til at blive hjemme, da jeg havde så mange andre ting jeg nok burde lave... Desuden er det ikke helt gratis specielt når man tænker på hvor meget (lidt) køretid man får:-)

I stedet er jeg ved at undersøge om jeg kan komme med til trackday på KTI den 18. august. 500kr for fri kørsel mellem 9 og 13... Der håber jeg også på at have fået camberplader og NRCA monteret, hvis alt går efter planen... Var det noget?

• #6   30. jul 2007 hmm måske, og måske ikke, der samler jeg nemlig min coupe der, da jeg skal op til egon i den, den 25.. så den er mere vigtig.. men lad os lige snax der omkring

Kommentér på:
Trackday på Sturup den 1. august

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce