{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

refferat fra info møde tanken lørdag {{forumTopicSubject}}

på info mødet i aftes. fik alle dem der var mødt frem en opsang på hvorfor vi var der alle sammen og at man nuk burde være mere tolerant over for hinanden og selv om man ikke kunde lide nogen af de andre der var det og ikke kunde holde de krav der er skrevet her inde. burde man tænke over at vi alle var der af samme grund. ( race og sammen hold )selv om man ikke kan lide de andre eller har en anden holdning bør man give plads til alle.

nogen fik en god nyhed og nogen en dårlig nyhed. da der har været så meget debat over at Streetrace-Fyn skulle være min forening. valgte jeg at gå af som formand for foreninge og valgte at jeg ikke ville have noget med stregen at gøre. efter 8 år og stiftter af Streetrace-Fyn. valget er truffet på baggrund af folks udtagelser om at de troede det var min forening. og medlemmerne udtalte sig også om hvordan jeg havde deltaget i foreningen og under hvilke premisser.

jeg vil ikke skrive hvad de sagde da det er noget de selv burde skrive.

jeg traf også valget om at trække mig på baggrund af et råd jeg fik af en kammerat som skrev sitat: jeg kan ikke rådgive dig hvad du skal gøre. men er det ikke sjovt mere hvorfor så gøre det.
jeg giver ham ret. jeg gider ikke høre på alle de måder i herinde kunde svine mig til på og alle jeres latterlige krav. så det sjove gik af det.

så i næste weekend den 8/9 i kælderen få i nok af vide om Streetrace-Fyn eksister mere. for pt er der kun 2 bestyrelsmedlemmer og er ikke beslutningsbygtige. rent ud sagt foreningen efter loven og vedtægterne er ophørt.

jeg ville håbe at andre der har været til info møde kommenteret hvad der blev sagt.

megafonen blev overgivet til dem det var til stede der ude men igen ville have et ord sagt. efter det info møde jeg holdte. tegn på at min mistanke er begrundet. dette site er kun for brokhoveder der ikke tør sige deres mening uden at de kan være anonyme.

så næste info møde der bliver holdt i kælderen. er et vigtigt møde for alle streetracer.
så mød op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  refferat fra info møde tanken lørdag
  • #1   2. sep 2007 Godt møde i går og trist du trækker dig... Sku trist at odense halter så meget efter alle de andre byer....
    vi må få rigtig gang i nået igen.....
    MVH. Westfyen custom


  • #3   2. sep 2007 under basketbanen på havnen, ved englandsgade

  • #4   2. sep 2007 nåed desværre ikk a komme, men det virkelig trist i odense, det utroligt

  • #5   2. sep 2007 Trist at jeg ikke kunne !! OG MEGET trist at du har valgt at trække dig MEN jeg forstår dig sgu godt !! Håber da du bliver ved med at komme på tanken ;O)

  • #6   2. sep 2007 Tak Anja ;O)
    og ja sedfølgelig kommer jeg af ligevel på tanken det er jo en del af mit liv og har været det i 17 år. samt jeg stopper ikke for at finde løsninger på hvad der skal til for at finde bane og snakke med folk og lodsejer. men arbejder bare for mig selv i baggrunden.

    men er ikke talsmand og formand for alle jer der er ude på tanken og i streetrace-fyn.
    det er jo ikke bare noget man slipper sån fra dag til dag noget man har arbejdet på i så lang tid som mig.

    hvis du forstår.


  • #7   2. sep 2007 peter T


    Skrevet: 02-09-2007 19:11:36


    Hay Mester

    Der er mange grunde til at tingene ikke er lykkedes. Jeg tager gerne en snak med alle der har interesse også Kenneth men han vil ikke har han noget at snakke med mig om må han når han har lyst. Tage kontakt til mig. Kenneth har mange gange været inviteret til at kigge i papirne og til at få en snak med mig. Men hver gang vælger han fra. Det er hans valg ikke mit.
    En anden ting er at jeg arbejder for vores medlemmer ikke for ikke medlemmer. Og grunden til det er at kommunen forlanger at vi organiser os i en forening og er vi medlemmer nok kan vi stille krav. Men foreninger kan kun få aktivitets tilskud når vi er under 80 medlemmer. Da Fyns amt eksisteret. Nu da amtet er nedlagt kræver de at vi er 200 til 250 medlemmer for at vi kan stille krav.
    Der er så mange regler og du kan jo henvende dig på kommunen og få et sæt papir så kan du selv se og så er der carnovslovsamling som du kan læse i på biblioteket. Endvidere er der hvad færdselsloven kræver og den lokale politistation. (politimesteren). De krav skal også opfyldes. Alt det har jeg læst og læser dagligt for at finde ud af hvordan og hvad der skal til for at tingene kan lade sig gøre. Sæt dig ind i det og så lad os tage en snak om det men lov mig at du tager Kenneth med så i begge kan læse sammen så i ved hvad det drejer sig om.
    Og husk loven ændre sig 2 gange om året og de ændringer skal du huske at læse også.
    Og ja jeg er skuffet over at du har meldt dig på kenneth´s side uden at tænke over at det er offentligt område og alle må komme der. I kan ikke tillade jer at sige at kun bestemte personer må komme der. Dem der har børn har bare af at holde sig væk fordi at de har børn der løber rundt om de startende biler som de aldrig har gjort. De har været bag bilerne. Men ja for and den der skulle op til startlinjen. Det er jo der alle står. Så det er noget mundlort. Det er ikke kun mig der mener du skifter siden og er lidt falsk. Du er på den side hvor du kan vinde venner. Men det er dit valg og det blander jeg mig ikke i det er noget du selv må tage stilling til. Men du kan ikke forlange at vi skal høre hvad kenneth siger da han ikke er betalende medlem. Men han er velkommen til at snakke med os. Men han er nød til at høre på hvad vi siger til han og det gør han ikke. Han høre kun hvad han selv vil. Men høre ikke på at der er en lov inden for kommunen vil skal holde og en lov som politiet siger vi skal opfylde samt nogen krav.
    Jeg har vist kenneth de krav politiet gav os og hans kommentar var sitat. Det er noget i selv har lavet. Og det er nogen krav der aldrig kan blive opfyldt.
    Så han har skudt sig selv i foden.
    Så vil jeg godt vide hvornår jeg har skubbet han væk. Fordi han ville hjælpe. Han har kun kommet med imput som var i modstrid med kommunen og politiet. Hvad de forlanger af os og hvad vi havde aftalt med dem om hvordan det skulle forgå for at vi fik lov til at være i fred.

    I skal være velkommen til en snak men det er jer der skal lægge ud om det er noget i vil og er klar til. I skal dog også være klar til at er der krav bliver i nød til at overholde de krav. For i får hvad jeg har af aftaler med kommunen og politiet. Og hvad de siger er som det skal være og det har jeg ikke nogen indflydelse på. Andet end at jeg kan sige at det er uakseptabelt eller urimligt. Hvis du følger mig.


    --------- Forrige besked ---------
    Fra: Fayyaz (10111) EVO-Maniac !
    Sendt: 02-09-2007 18:38:36
    Emne: SV: Hvorfor jeg ik sagde noget....

    Kære Peter

    Jeg har fulgt med i hvad du har skrevet og sagt, men det var bare nogle tanker jeg havde, synes bare det har gået langsomt med at finde medlemmer derfor jeg stiller spørgsmål ved de 10år du har brugt. Måske kunne de ha været brugt mere effektivt? men ønsker dig held og lykke med de baggrunds arbejde.

    jeg føler mig bare hængt lidt ud fordi jeg sagde imod det med børnene og hvorfor jeg ik sagde det igår, jeg kommer frem med det til 8/9, bare så folk er klar over hvad der evt. ske ved det.

    Og der Kenneth kom med din hjælp, "skubbede" du ham bare væk? han vil da bare hjælpe, hvorfor kan du ik tage imod forskellige og anderledes inputs? måske kunne det havde faktisk hjulpet foreningen?

    MVH
    Fayyaz




    --------- Forrige besked ---------
    Fra: peter T
    Sendt: 02-09-2007 18:22:40
    Emne: SV: Hvorfor jeg ik sagde noget....

    så har du misforstået det hele jeg arbejder på bane stadig i baggrunden ja for at finde ud af hvad der ændre sig og hvad der kommer af nye ting vi skal kunde opfylde af nye krav. og hvorfor vi ikke har en bane ja det ved du lige så godt som jeg. manglende medlemmer. i 2004 var vi 6 medlemmer fra at vi kunde stille krav over for kommunen og amtet. nu er amtet der ikke mere og nu skal vi være 250 medlemmer for at kunde opfylde kravne.

    syntes det her er tegn på at du ikke har fulgt med i hvad jeg skriver og siger.

    og jeg er ikke helt med på hvor du har det fra at du er min fjende. er det på grund af msn eller hvad. en uddybelse er nødvendigt.

    --------- Forrige besked ---------
    Fra: Fayyaz (10111) EVO-Maniac !
    Sendt: 02-09-2007 18:08:09
    Emne: Hvorfor jeg ik sagde noget....

    Grunden til jeg ikke sagde noget var fordi du aligvel ikke vil modtage det og tænke over det. jeg ser det såen at du altid bare vil ha ret og andre bare er "dumme".

    Jeg forstår altså ik hvorfor du ik forstår konsekvenserne? forstil dig at medierne ser små børn på 10 år lege rundt omkring bilerne der skal starte, vil jo blive FLAMET TOTALT af dem. Og så kan man vel glemme alt om støtte fra kommunen? Jeg prøver bare at hjælpe og komme med ideer og planer om hvad man burde tænke over.

    jeg forstår hellere ikke hvorfor jeg er stemplet som "din fjende" fordi jeg sagde dig imod engang, jeg synes det er for tamt.

    Prøvede seriøst at hjælpe, men synes ikke jeg havde fat i den rigtige, for det kan godt være du har brugt 10 år på det, så de fanme brugt forkert! hvorfor kan man ik se noget? hvor er banen? helt ærlig, hvis du har knoklet for en bane i 10 år, burde du næsten ha haft noget nu. noget må jo ha gået galt?

    Og at du vil arbejde for det i baggrunden, dvs. så det KUN dine venner der får adgang til den bane når du nu får en? så vil alt jo aliigevel handle om dig igen?

    Det var bare nogen tanker der har løbet rundt i mit hoved i det sidste døgn.

    MVH
    Fayyaz


  • #8   2. sep 2007 peter T


    Skrevet: 02-09-2007 19:35:45

    du glemte grunden til jeg stoppede og hvad jeg ikke gad mere.

    jeg syntes ikke det er sjovt at stå for infomøder og at være skydeskive hver gang kenneth syntes at han skal gener nogen at det skal gå ude over mig. jeg gider ikke høre folks ubegrundet kretik på hvad de forlanger og vil have. uden at tænke over hvad der er af krev fra anden side.

    jeg startede med at komme på tanken fordi jeg syntes det var sjovt at være sammen med andre og den samme lidenskab som jeg har. men når de kun kan angripe mig og ikke de andre fra bestyrelsen som også arbejde på det samme som mig. betraktes det som personligt angab. og i bliver ved med det er mig og mig og mig der har truffet de valg. nej vi er flere om det. en hel bestyrelse. men har de fået nogen af de skideballer og er de blevet svinet til. nej nej og atter nej. og så er det ikke sjovt mere så der for stopper jeg med at være skydeskive og stopper med at være talsmand for jer. samt stopper som formand i foreningen.

    der med ikke sagt at jeg stopper med at følge med i hvad der sker af ændringer i loven og de krav der er og vil komme. og jeg stopper IKKE med at være medlem i foreningen. og vil også deltage aktivt for at få en bane men er ikke den der skal skydes på hvis der ikk sker noget hurtigt nok eller ikke sker noget.
    og så mente jeg at når alle er så sure på mig er det måske på tide at der kommer nye kræfter til der måske kunde noget jeg ikke kunde eller havde evne til. så jeg har bare givet plads til at der kan komme nye tiltag som i jo selv har forlangt.

    så jeres sure miner forstår jeg ikke. i har fået hvad i vil have og så er det fanme også galt.

    jeg er der hvis i vil vide noget og vil bakke den nye op hvis den person vil have det. vil også komme med forslag og deltage i alt jeg kan.
    men personligt er jeg slidt op af folks angeb på mig og alle de tilråb de giver mig.

    ud over det kommer de beskeder du har skrevet ind i indlæget da det kan hjælpe andre til en forståelse for hvordan det hele hænger sammen. håber det er okay.







  • #9   2. sep 2007 Havde ellers valgt at holde lav profil fra nu af hvad alt det her angår, men vælger at prøve at svare bedst muligt på dit indlæg Peter.

    Vi har gang i et meget stort bål her Peter, og hvergang der bliver smidt et indlæg herinde, eller vi mødes så bliver der lige kastet 10 liter benzin mere på det, hvis VI to ikke tager os sammen så brænder det længe !

    Jeg orker seriøst ikke mere diskussion, en diskussion som bunder ud i manglende viden, misforståelser, osv.
    Det hele startede med at jeg fik spurgt til hvad foreningen egentlig stod for osv. og derfra startede balladen, jeg fik sagt nogle ting om jeres hjemmeside som nok skulle havde været bedre overvejet, alt dette var blot for at hjælpe jer til at blive endnu større.
    Jeg prøvede også at give en hjælpende hånd til den problemstilling som der var med næsbytanken med P-bøder og manglende plads. Jeg hørte hvad folks mening var om RGC og at prøve det, lavede en masse indlæg og holdt "tale" ved RGC hvor folk viste stor opbakning, alt dette for at der kunne komme styr på odense igen.
    Jeg tog fejl ikke alle mennesker var interesseret i dette og derfor blev det hurtigt en Klike aften diverse steder, og dette hjælper absolut ikke på "sammenholdet"
    Vi står nu her i Odense med 3 forskellige steder at mødes, en fynsk forening som er ved at splittes og et ikke så optimalt sted at køre race længere (min mening)

    Hvad angår min mening ja jeg er hurtig på aftrækkeren og folk tager fejl af min opfattelse af tingene osv. takket være alderen, og jeg tror også dette er problemet med os 2 Peter. Du har en masse år på bagen i foreningens regi, men jeg har bare nogle ting som kunne give et opløft til foreningen som jeg så mange gange har prøvet at give jer takket være min mindre erfaring, hvilket har fejlet hvergang da jeg så bare ville lave alt om osv. osv.
    Jeg syntes virkelig ikke at jeg er blevet hørt, jeg er blevet misforstået og derfor er jeg også blevet den sure satan som holder på mine meninger og er ikke bange for at stå ved dem. jeg har haft spurgt til regler og love med foreningen, for at få et lille indblik i hvad man måske kunne lave om, ja jeg har sagt nej til at komme ned og læse det hele igennem, fordi min interesse ikke har været til det, jeg havde kun et par spørgsmål, jeg skulle ikke sættes ind i hvordan man kører en forening, skulle jeg slet ikke bruge til noget jo, det var for jeres skyld.

    Jeg står stadigvæk fast i min mening at jeg ikke syntes at citronen er presset hårdt nok i den forening, og at alle de år på bagen ikke har givet den støreste høst. ikke så mange medlemmer og en masse nej fra kommunen osv. osv. Det er sket den misforståelse at du Peter tror at jeg vil ændre en masse ting i foreningen, hvilket kræver man er medlem, jeg prøvede at give nogle råd til jer venner, jeg kan ikke lave en masse om ude fra sidelinjen, hvilket jeg hellere ikke ønsker, det eneste jeg ønskede var at blive hørt, og at tingene blev taget til opvejning blandt jeres medlemmer.

    Jeg orker ikke at rive op i flere ting nu, syntes virkelig det er kørt af et sidespor.

    Peter og til drengene i Streetracingfyn, jeg vil hermed give en undskyldning for at jeg blev misforstået samt min måde at håndtere alt dette på. jeg håber inderligt at i får det til at køre, og at i viser fyn nogle resultater.

    Til slut vil jeg sige at jeg ikke har interesse for mere indblanding af nytænkning osv. osv. jeg har prøvet
    og lært af dette. Jeg vil ikke blande mig i flere indlæg, og vælger at holde min meninger for mig selv, derfor er der ingen omtale omkring SRF samt Peter herfra længere.
    Jeg vælger at se det fra sidelinjen og hygge mig med vennerne der hvor der nu bliver noget ?

    Ser frem til Sommeren 2008 hvor vi alle sikkert igen kan hygge os med vores fælles interesse !


  • #10   2. sep 2007 kan huske for mange år siden da Streetrace-Fyn blevet til der var der mange der skrev sig på som medlem fordi det ikke kostede så meget men da der kom til stykket var prisen blevet hævet meget og folk faldt fra ville det ikke ha været bedre med mange medlemmer end mange penge i kassen og det du siger med der skal papir og frimærkere til hvad har man mail til bare min mening

  • #11   2. sep 2007 Henrik B

    ned husker jeg også men det var ikke streetrace-fyn det var stregen fyn hvor der blev lovet 50 i kontingent. men da de meldte sig til DASU for at få hjælp fik de af vide at man skulle melde alle medlemmerne ind i DASU og der var så vidt jeg husker 300 kr oven i hatten så den årlige kontingent blev 350 kr må ikke hænge mig op på prisen. men ja det var stregen fyn. men stregen fyn og streetrace-fyn har aldrig haft noget som helst med hinanden at gøre. karian per en jeg ikke kan huste nevnet på og mig stiftede den sorte streg fyn i 2000 og vi valgte ikke at tage medlemmer før vi vidste hvad der var af krav fra kommunen for at få en forening til at køre og vi var godkendt. det tog godt 2 1/2 år før det var som de forlangte. først i 2003 på fragtcentralen da vi havde en konflikt med politiet og jeg lavede en mega brænder på MC ville de snakke med os og gi i dialog. så vi gik i dialog med visepolitikommicer Gert Klausen. som hjalp os med at finde områder og finde ud af hvordan loven hang sammen. og der efter ændrede vi navnet til Streetrace-Fyn.


  • #12   2. sep 2007 nej jeg er med på den bo og det er det jeg hele tiden har sagt


  • #13   3. sep 2007 "Og ja jeg er skuffet over at du har meldt dig på kenneth´s side uden at tænke over at det er offentligt område og alle må komme der."

    har kendt ham længere tid end jeg har kendt dig, men jeg tager ingen sider, men overvejer det sku efter det her.

    "Det er ikke kun mig der mener du skifter siden og er lidt falsk. Du er på den side hvor du kan vinde venner. Men det er dit valg og det blander jeg mig ikke i det er noget du selv må tage stilling til."

    Sikke en omgang "mundlort", nu er jeg også falsk. fedt nok. Jeg er falsk fordi jeg vil hjælpe og holde mig neutral OG jeg har ben i begge lejer, fordi jeg har venner i begge, men det ændre sig fra nu af.

    "De har været bag bilerne. Men ja for and den der skulle op til startlinjen. Det er jo der alle står. Så det er noget mundlort."

    Det er deres tilsted værelse der kan have en indflydelse. men jeg gentager mig selv igen og igen hvis jeg skriver noget mere om det her.

    Alt det fis med loven kan komme bagefter, der sku ik sammenhold i det her vi laver nu. Skubbe dit og dat, tage side her og der........osv.

    Jeg synes mere det ÆRLIGT at en som Kenneth vælger at trække tilbage, en som altid har været så kreativ anlagt og formået at få tingene til at live op, men synes ik han har fået chancen.

    Og så det også slut herfra, jeg prøvede seriøst at hjælpe fordi jeg tog initiv der folk begyndte at tage til vejle og synes det var syndt at der ikke skete noget i Odense, men at du siger jeg er falsk .... tjaaa. unfair synes jeg bare.

    Så vil gøre det samme som min gode kammi Kenneth, kigge fra sidelinjen fra nu af, for jeg har ik fået andet end uvenner ud af det her.

    Så ser frem til Sommeren 2008 hvor vi alle sikkert igen kan hygge os med vores fælles interesse !





  • #14   3. sep 2007 virker mig pusigt. at når i har changcen for at ændre noget og i får jeres vilje med at jeg går af posten så gør i det samme. træker jer og tiger. ????!.

    undrer mig var det noget at vi samles på tirsdag og få snakket om det eller ???!. nu i ikke tager initerativ. så gør jeg sku. for jeg er ikke bange for at sige hvad jeg mener.

    Fayyaz og Kenneth giv en udmelling på om i vil deltage eller ej på tirsdag. så må vi finde ud af tid og sted. for nu gider jeg ikke mere ballade og flere misforståelser.


  • #15   3. sep 2007 Altså jeg forstår ikke hvor alt det her er på vej hen. jeg har forsøgt at ytre mig over for Peter T, og det fik jeg aldrig andet end dårligt ud af. Jeg har intenst fulgt debatten, og jeg må sige at jeg stiller mig helt uforstående over for dig peter t. Jeg tror at det var et klogt valg at du trak dig peter, fordi hver gang folk er kommet med nytænkning og forslag, har du sablet det ned, og det virker ikke godt for foreningens omdømme...

    Alt respekt for det arbejde du har lagt i foreningen, men jeg tror at det er for foreningens bedste at de får en ny tals/formand.

    Nogen gange skulle du se indad og se om der ikke var noget DU kunne lave om. Der er jo en grund til at der er så mange mennesker der kommer med idéer og forslag til ændringer. Det ville de jo ikke gøre hvis foreningen så ud til at have styr på det samt der blev vist resultater.

    Fayyaz og kenneth, jeg mener i to besidder stor viljestyrke for at få det her til at køre, i er interesseret i udefra kommende forslag, og er parat til nytænkning. I har min opbakning 100%


  • #16   3. sep 2007 Tak for de pæne ord Daniel, sku rart at høre andres synspunkter i denne sag, Mht. opbakning er det dejligt at vide der er nogle som gider lytte på det man siger.

  • #17   3. sep 2007 Peter som du kan læse længere oppe ønsker jeg ikke at bruge mere krudt på dette, i har fået chancen op til flere gange.

    Ang. Lørdag tager jeg ud for at høre hvad i har at sige, jeg har ikke tænkt mig at bidrage med noget og håber efter du/i har læst mit tidligere indlæg at jeg ikke skal stå og svines af hele medlemsskabet. (se Citat)

    Citeret mit tidligere indlæg:
    Peter og til drengene i Streetracingfyn, jeg vil hermed give en undskyldning for at jeg blev misforstået samt min måde at håndtere alt dette på. jeg håber inderligt at i får det til at køre, og at i viser fyn nogle resultater.

    Det var de sidste ord..


  • #18   3. sep 2007 Kennth det biviser jo kun at du kun har kommet med dine kommentar for at gener mig personligt. siden du ikke vil mødes og snakke om sagerne og det har du gjort hver gang du er blevet inviteret til en snak. syntes det er dårligt af dig.

  • #19   3. sep 2007 Peter du kører i det samme hele tiden, tag du lige musen og scroll op til det indlæg jeg skrev

    d. 02-09-2007 kl. 21:48:10
    læs det et par gange igennem, der finder du svar på det hele.


  • #20   3. sep 2007 det har jeg også gjort mange gange læst dit indlæg men det beviser bare at du kun er en kvulant

  • #21   3. sep 2007 Hellere Kværulant fremfor snæversynet !






  • #22   3. sep 2007 Hvad er en kvulant ? smiley

  • #23   3. sep 2007 En kværulant er en person som kværulerer, dvs. som ofte retter urimelig kritik mod personer og forhold, og som klager over petitesser.

    Fint skal det være smiley



  • #24   3. sep 2007 Så blev vi så meget klogere idag smiley

  • #25   3. sep 2007 Fik du lige slået det op ? smiley

  • #26   3. sep 2007 Benny ja mente det skulle være det helt korrekte når nu man har fået så fin en titel herinde smiley

  • #27   3. sep 2007 Haha, that sounds fair smiley

Kommentér på:
refferat fra info møde tanken lørdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce