{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hvilken slags stylling? {{forumTopicSubject}}

Ey!

Er kommet lidt i tvivl om hvordan min Leon den skal se ud.
Som den er nu:

Sorte LED baglygter.
Sorte Angel eyes.
17" RS4 fælge.
3 bagerste ruder tonet.

Og får følgene indenfor en måneds tid:
8000k xenon i nærlys.
8000k xenon i Tågelygterne.
tonet de 2 foreste ruder.

Så er jeg bare kommet i et dilemma. Ved ikke om det skal være sort/sort, eller sort/chrome.

Altså om jeg til overnævnte "opsætning" skal i den sort/sorte version bare købe Sorte fælge og sort emblemfri front.

Eller om det skal være Chrome fælge, chrome dørhåndtag og chrome sidespejle.

Hva synes i kunne være fedest?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken slags stylling?
  • #1   9. okt 2007 Jeg ville gå efter VIP stilen som er diskete farver der passer samme. Dvs. sort i sort som altid ser godt ud.

Synes det er syndt med de Lexus lygter på en Leon. det ødelægger dens udseende totalt, så ser de org. sku federe ud evt. i en let tonet udgave.

• #2   9. okt 2007 Tjaeh, har heller ikke helt vænnet mig til dem endnu, men det ser da trodsalt bedre ud en på de billeder, og når det er mørkt er det alt for nice.

Men ja, synes os sort/sort kunne været pænt til den, meget originalt, men det gør ikke mig noget.

• #3   9. okt 2007 He he he det med lygterne kan vi diskutere til evig tid, synes det ser helt forkert ud. kan godt være de er flotte om natten, men 60% af tiden bilen kører rundt er det lyst. Det var nok federe hvis de var tonet, men synes Leon har en bagende hvor org. lygterne giver en federe stil. Har selv samme lygtetype på min cordoba.

Det er tit det org. der gør det fedt for så overrasker bilen mere på andre områder.

Min egen er måske ikke helt så "org." mere og diskret, men mange bliver alligevel overrasket for det jo bare en TDi.. ja. men der er kun 2 af dem i DK og alligevel er stilen diskret, for var folien der ikke så ville man ikke kunne se hvad der er lavet om.. jo med den nye front på, for så aner folk ikke at det er en seat mere :!

• #4   9. okt 2007 Syntes lige som Junior at du skal holde dig til sort/chrom da jeg ikke syntes at sorte fælge passer så godt til en sort bil, der må gerne være lidt kontrast.
    Mvh
    Sommer

• #5   9. okt 2007 ja hold dig til sort/chrome også nogen dejlige stor chrome fælger på

• #6   9. okt 2007 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=68355
    snak med ham her han kender en hjemmeside hvor man får chrome fælger til en go pris

• #7   10. okt 2007 Kanne : Havde nu regnet med 18"..

chrome sort ser ud til at "Føre", det eneste minus er bare at chrome fælge koster røven ud af bukserne smiley

• #8   10. okt 2007 Tweak-up : Det jo heldigvis en smags sag, ville jo os være kedeligt hvis alle havde samme mening smiley Og hvorfor skulle man blive overrasket over din er en TDI?

• #9   10. okt 2007 Helt enig Simon. Men når man spørger om den slags så må man også forventes at folks mening kommer. Jeg har set mange Leon som din hvor folk har valgt en simpel og diskret stil.

Har selv haft en sort bil med sorte fælge og det kunne godt gå sammen, når man har en poleret kant til at skabe lidt kontrast.

Selv Seat blev overrasket over min Seat er en TDI, for der er kun solgt 2 af denne model i DK som en 2 dørs sports Coupe og ifølge deres register skulle ingen af dem køre på vejene mere, så jeg har sku en bil der er forsvundet "GG".

Kommentér på:
Hvilken slags stylling?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce