{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Min scirocco totalskadet, øv. {{forumTopicSubject}}

Så blev det min scirocco der skulle dø før tiden.

"Den sov stille ind", jeg holdt stille ved rødt ved et kryds da den blev påkørt bagfra,
der var 6 biler indblandet i dette hamonika sammenstød hvor jeg var en af de foreste der holdt stille.

det skal da lige siges at hverken de andre eller jeg i ulykken kom noget til så det var kun materielle skader,
gudske lov for det.

jeg er rigtig træt af det der sket, for var rigtig glad for den og den var næsten færdig som jeg ville have den (er meget kræsen),
så derfor er det bare enu mere trals at se ens kæreste eje blive erklæret totalskadet for noget men ikk selv har haft indflydelse på.

hvis i vil hjælpe mig med en lille ting så vil jeg blive enormt glad, for at jeg kan komme op i nærheden af det beløb jeg
vil have for den, så skal jeg bruge links til forhandler solgte sciroccoer, her inden for et par måneder eller som står til salg nu.
så hvis i kommer forbi sådanne nogle så smed endelig et link til mig her i denne tråd.
på forhånd tak.

så der ellers kun en ting tilbage, at komme vider, så jeg skal bare have fundet ud af hva jeg så skal have istedet for, om det skal være
en scirocco igen, hmm ved ikk . tror ikk, har haft denne her scirocco (som er min første bil) i snart 6 år. men jeg tror jeg hopper på en corrado,
så må jeg bare se om jeg kan finde en jeg synes om, højst sansynlig importere jeg en tysker for at få en rigtig fin en.. men nu må jeg se.

bilen kan ses i min profil, skades billeder skal jeg se om jeg ikk lige kan få fat i og lagt op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min scirocco totalskadet, øv.
Kommentér på:
Min scirocco totalskadet, øv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce