{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl på leon TDI
  • #1   30. okt 2007 Du skal prøve at få tjekket dit relæ til forvarmen. Mener det er 90 eller 109 det hedder.

Det kan også være dine gløderør der er ved at være døde eller du har lidt dårlig kontakt oppe i boksen så den evt. laver lidt kortslutning.

Kører du med box tuning ?,... for det kan godt skabe lidt forvirring engang imellem så den står og blinker hvis man slukker/tænder bilen mange gange.

Generelt skal man huske at en TDI ikke er glad for at blive tændt og slukket med korte intervaller så kommer der typisk sådanne fejl.

• #2   30. okt 2007 jeg har mærket på relæet når jeg sætter tænding på, det trækker! alle gløderør er nye.. de er lige blevet skiftet..

Det der var problemet til at starte med var at bilen starter rigitg dårligt, ja og det gør den så stadig..
    Har skiftet glødrør og diselfilter og returventil på diesel, men det er alt uden held.. Ved ikke lige hva der skal til..
    Syntes selv jeg har tjekket alt det der kunne være galt!!
    Relæet trækker og sikringen er ikke strunget, så ved ikke lige hva der sker!!

• #3   30. okt 2007 Hej morten...

uden pis...

Tjek lige dine pærer bagpå...
    også bremselyset...

det er kendt (og jeg prøvede det selv på min gamle leon) at når bremsepærer er sprunget, blinker forvarme-lampen...

Samme gælder for ældre sharan'er / transportere...

(troede selv det var pis...)

• #4   31. okt 2007 Var der sprunget noget?

• #5   31. okt 2007 Nej. det er intet sprunget.. Men jeg har været lige slem til at prøve at forvarme 2 gang for at se om den startede bedere.. det gør den så ikke.. Tror det er årsagen til den kommer med den fejl!!

Jeg har en ide' om at det måske er de slanger der går fra dyse til dyse der ikke er helt tætte!! Så vil der kommme luft i systemet, og den vil starte dårligt!!

• #6   1. nov 2007 den virkede ikke lige en årgang, men virker igen.. Det er lidt sært!!
    Ja jeg skal også have det på her en af dagene, så må vi se hva den siger!!!

Kommentér på:
Fejl på leon TDI

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce