{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang dæk og skærme til syn.. {{forumTopicSubject}}

Tror emnet har været her før, men kunne ikke finde det under min søgning.

Min lille LJ70'er skal til syn. I den forbindelse er jeg i tvivl om mine dæk er lovlige. Det er 33x12,5 - 15".. Nogen der ved om det er lovligt på en LJ70'er.
Jeg overvejer også at sætte gummi skærmforøgere på..

Spørgsmålene er altså: Kan den synes med 33x12,5
Og kan den synes med skærmforøgere af gummi..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang dæk og skærme til syn..
  • #1   31. okt 2007 har fået en bil synet med 35" på så det kan godt lade sig gøre, men sikkert ikke allesteder, og der er ikke nogle regler for skærmforøgere andet end dækket selvfølgelig skal være dækket og så skal det være en runding ned af mod dækket der så hvidt jeg husker skal være på 30mm

• #2   31. okt 2007 Skærmforøgere siger de ikke noget til, men de er ikke med for stor spor vidde nogle steder, og hvis dine dæk stikker lidt ud fra skærmene er politet glade hvis du har skærmforøgere på.

Jeg kørte til syn med 31x10.5 istedet 33x12.5, ser lidt åndsvagt ud men de stille ingen dumme spørgsmål.

• #3   2. nov 2007 Da jeg var til syn med min kærestes trol så blev den blandt andet kaseret pga der ikke var skærmforøgere på... Så jeg tror det kommer meget an på hvor emsige de der folk er, men så satte vi bare nogle gummi nogen på...

• #4   2. nov 2007 reglen er at ingen af tingene hverken sporvide eller hjulne´s omkreds på overstige mere end 5% af det der er standart, til syn. så det er ikke meget man må ændre

Kommentér på:
Spørgsmål ang dæk og skærme til syn..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce