{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

ANG. Pernille's "disko" {{forumTopicSubject}}

FREM OVER::::!!!!!
Dem der står bag ved Pernille's bil og hører musik...!
I er velkommen til at stå der... lige så mange i vil, men i bliver Fandme sku i Helvede nød til at gøre plads til os der kører ræs det er altså det 90% af dem der er der kommer for at se... for ellers ber jeg sku pænt Pernille om at lukke for det Baggerum...!!!
PUNKT 2...!!!!!
Alkohol...! jeg tog ikke mindre en to i at køre fra ræs efter de havde drukket i ved nok hvem i er... det er noget svineri... for kommer politiet og stopper jer ved ræset er Vejle street race lukket og slukket for altid...!!! så DONT DRINK AND DRIVE...
Punkt 3...!!!!
DYR... i tager hunde med... det syns jeg personligt ikke er i orden... da hunde hører meget bedre end mennesker og ja... der er jo0 en del larm sådan en aften så dem der har hunde aller kender nogen der normalt tager dem med... kan de ikke undgå det... på en eller anden måde... har fået af vide to gange i går at min bil larmede og det skræmte deres hund !!! I DONT CARE!!! Hunden hører ikke til et STREET RACE arrengement måske et hunde race... prøv det i stedet...!!!
Punkt 4...!!!
Skrald...!!! RYD OP... jeres Mor kommer ikke og gør det... og jeg gider ikke blive ved...!!!
Mange Tak... Race Team Vejleraeserne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ANG. Pernille's "disko"
Kommentér på:
ANG. Pernille's "disko"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce