{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spjældhuse på 4age?
  • #1   19. dec 2007 Jeg har det på min. Det kan godt være noget bøvl at få til at køre.

• #2   19. dec 2007 tag heller nogen spjælde fra en mc de meget billigere smiley ebay.de er din ven. koster jo ingen ting i forhold til hvad nogen forlanger for st huse

• #3   20. dec 2007 ....hvad så med at skrive hvordan du har gjort det ?

• #4   20. dec 2007 hvordan? har ikk lavet det på age. men du skaffe dig en indsugning flance, skild spjældhuse fra hinanden sammel dem igen sådan er de er ude for indsugning kanaler og laver en indsugnings manifold. og styre det med med din prog. styrebox..

• #5   20. dec 2007 kunne man tage en orginal manifold og skære den af lige efter dyserne og så tigsvejse en flance på så spjældhusene passer på? kunne det være en god ide?

• #6   20. dec 2007 ville heller købe en flance i rustfast,, det meget nemmere og svejse i og få det og se godt ud, det der alu motordele er lavet af er der så meget magnesium syndes aldrig det bliver godt når man svejser i det.. men ikk den store alu tigger smiley så heller tigge det i rust fri.

• #7   20. dec 2007 Rustfast slår sig bare nemt når man svejser det. Der kan godt findes manifolde der passer til 20V spjældene.

• #8   20. dec 2007 spænd flancen på et topstykke og svejs.. det kan sagtens lade sig gøre.. yes men hvad koser den manifal ikk? og hvad koster 20v spjælde ikk? så hellere mc spjælde for aller maks 100€ nok mindre fra ebay og en flance og og lidt rør og og måske lave 4 flancer/eller 4 stykker stange, alt efter om huse er til tilslutning med gummi studser eller via flancer..

• #9   20. dec 2007 Det er bare rimeligt vigtigt hvordan manifold + spjælde + tragte er udformet. Der ligge mange heste i det.

• #10   20. dec 2007 dyserne skal også sidde ens eller kommer den aldrig til at gå i tomgang....har spjældene...skal bare ha lavet en manifold...men kunne det komme til at virke hvis jeg tog en std manifold og fjernede det spjæld og indsugnings hulen i det og så lavede en flance som blev tigget på?

• #11   21. dec 2007 Det tvivler jeg på at det er til at gøre. De skal være fuldstændig ens alle 4, og ingen kanter i overgangene. Tror det er svært at lave ud af den originale.

• #12   21. dec 2007 Hrmfff havde nok valgt og montere spjeld fra en silver, alt kan lige købes til og smide dem på. Man skal lige huske teorien ang flowet og sådan. Tvivler på det hele bliver lige så effektivt med sådan en gang mc spjeld....

• #13   26. dec 2007 Jeg skal også igang med at lave manifolde selv. Jeg har ikke kunnet finde nogle som passede til Blacktop spjældhuse over til smallport topstykke, og slet ikke vinklet som jeg vil have det.
    Jeg havde regnet lidt med at skære flancen af fra manifolden på spjældhusene, samt flancen på den alm. indsugning af, sætte et alurør imellem og tigge det sammen. Sådan så selve spjældhusene stadig er til at skrue af. Hullet i spjældhuset er dog ikke helt rundt, ligesom kanalen i topstykket også er ovalt, så røret imellem skal bearbejdes en del for at det passer.
    De originale dyser vil jeg lade sidde i topstykket og så lave en ny dysebro, hvor dyserne sprøjter direkte ned i tragtene.

Et sæt 20v spjældhuse bør ikke koste mere end 1500kr. Plus tragtene til 15-1800kr oveni.

Kommentér på:
Spjældhuse på 4age?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce