{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  placering af diskanter
  • #1   12. jan 2008 ja meget fylder den ikke og var os min egen tanke at sætte den der og så godt hen mod a stolpen.

• #2   12. jan 2008 Prøv dig frem!
    Der kan være sindsygt forskel på hvor de sidder og det er syndt hvis du har skåret hul og det lyder af bæ ;O)

• #3   12. jan 2008 ja vil også sige du skal prøve dig meget frem der er meget forskel fra bil til bil med hvad der er best det har noget at gøre med hvordan formerne er i bilen hvis man kan sige det sådan... men prøv og se hvad der lyder best og måske med noget velkro så du kunne flytte det rund også uden det laver mærker på instrymentering.. smiley held og lykke med det..

• #5   14. jan 2008 Hey glenn! jeg har sat mine inde i selve a-stolpen! og jeg syntes der kommer mega god lyd der fra smiley nu skal jeg bare have købt 2 mere som jeg kan smide helt bag i ! smiley men held og lykke med dit projekt! smid lige nogle pic's når du har fået sat det i!!! vil gerne se hva du finder på!

Kommentér på:
placering af diskanter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce