{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn
  • #1   15. jan 2008 Jeg lytter lige med smiley

  • #2   16. jan 2008 Nemmeste er at beholde pladerne på bilen, kører den til syn og få svenske plader, så slipper du for alt bøvlet med prøveplader i Sverige, som ikke er helt så simpelt som i dk..

    læs mere her:

    # Kontakta Bilprovningen
    – beställ tid för registreringsbesiktning inklusive ursprungskontroll.

    # Efter godkänd registreringsbesiktning anmäler Bilprovningen fordonet till registrering hos Vägverket.

    # Registreringsbevis och skyltar skickas till ägaren.

    # Begär hos Vägverket att fordonet ska ställas på. Det gör du genom ett av följande alternativ:

    - klicka på länken ställ på ditt fordon till höger på denna sida,
    - ring vår servicetelefon på 0771-25 25 25
    - begär påställning skriftligt på registreringsbeviset.

    http://www.vv.se/templates/page3____989.aspx


  • #3   16. jan 2008 Okay tak for linket.jeg havde kigget lidt der inde. men kunne ikke rigtig finde noget syntes jeg.

  • #4   18. jan 2008 Når du har fået selve pladerne, så hust at få sent de rigtige papir ind til vagskat og betal hurtigst muligt.. så du får dit klistermærke

    min overbo glemte det, eller de regnede med at det kom automatisk og de havde ikke fået girokort på indbetaling og gad ikke gøre noget for at kontakte den for at høre hvordan og hvorledes, da de holdte på at det måtte komme af sig selv. så knap 4mdr kørte de hverdag uden, til de blev stoppet og fik bøde for det.. kan ikke huske på hvor meget.. men der er ens eget ansvar at ha det mærke på,og er det ikke kommet med poste er det i teroien ikke lovligt at køre i bilen.
    en ting er hvad man må og en anden hvad man gør.. ville bare lige sige det.. smiley


  • #5   18. jan 2008 HEHE Nogen der har lys at lave min bil klar til syn inden d.20 marts? smiley

    noget der har erfaring med hvor meget de går op i tilg som:

    - manglende posionslys i den ene side?

    - måske for meget sænket foran eller måske for hård?

    - åben luftfilter?

    - bagpot / hvor meget må den larme?

    - en RET nedslidt kobling, men virker stadig?

    kan jeg undgå at lave/skifte noget af tingende, eller skal ALT ordnes?


  • #6   18. jan 2008 nej jeg ville sige ALT .. men især lyset går de op i, de tester det, så hellere være på den sikre side end at regne med de ikke opdager det.. Men koblingen kunne jeg måske godt forestille mig du kan klare uden at skulle skifte, reglerne omkring luftfilteret kender jeg ikke i Sverige, men nogle synmænds godtager den ikke i DK ..

  • #7   18. jan 2008 En anden lille ting.
    Der er 2 måneders vente tid på at få papirene gjort klar til Export hos Skat. smiley


  • #8   18. jan 2008 ja det virker helt tosset. Det bedste, er at være lidt proaktiv og køre derud og stå i kø og få tingene ordent. Der er ingen ting der hvekren bliver ordnet via telefon eller via mail.

  • #9   18. jan 2008 J M -> Hvorfor sælger du bilerne?

  • #10   18. jan 2008 Okay der er godt at lige høre de forskellige ting.
    Cyber CC =[MC]= =SSJ= : Jeg kan da nok godt hjælpe dig med at lave den klar til syn. Mvh Thomas


  • #11   18. jan 2008 juzt.. skal have noget nyt .. lidt træt af et benzin budget på den forkerte side af 10k om måneden =) så slk'eren er solgt og indkøbt er en lille 120d med M udrustning. (undervogn, chassis osv osv)

  • #12   18. jan 2008 Det var da en skam smiley

  • #13   19. jan 2008 nah.. når man pendler 40.000+ hver, så er en slk'er hurtig dyr.. især fordi den taber færdig hurtigt kontra kørte kilometer... og så er det jo heller ikke sjov at spise lagkage hver dag.. så nu må vi se, der kommer nok en anden sommer sjob bil =)

Kommentér på:
syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce