{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Gearkasse erfaringer... {{forumTopicSubject}}

Hellow...

Den 16/11 2006 fik jeg en helt ny Volvo automatgearkasse i min 850'er...

I lørdags begyndte der så at komme en mislyd fra venstre forhjul, et enkelt klonk... 2-3 km igen, begge gange ved et venstre sving...

Om Tirsdagen have jeg været til et pre-synstjek ved SuperDæk, hvor de havde konstateret at den ene manchet var fået i stykker, de flået den lige af drivakselledet... derfor gik jeg og min mekaniker ud fra det var dette led der havde sat sig.

Falck hentet bilen Mandag, og mandag aften var min mekaniker færdig, men lyden var der nu konstant, kunne f.eks. fremprovokeres ved at skifte mellem R og D.

Nu er den så blevet fejlsøgt og mekanikeren mener det er diff. i gearkassen...

Er der andre der har prøvet dette ? Eller Hørt om dette, eller har dårlige erfaringer med gear og deres indbygget diff. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearkasse erfaringer...
  • #1   16. jan 2008 har hørt at de automatgear kasser ikke er for gode på de t5 og t5r, slet ik vis de bliver chippet.

  • #2   17. jan 2008 Bilen ankom til Bilia i Lund, da som nogen måske var dem jeg fik gearkassen udskiftet ved, idag ved frokost tid 25 minutter senere ringer værkføreren, og siger at det ganske rigtigt var gearkassen, og de har bestilt en ny, den kommer Tirsdag.

    Altsammen bliver lavet på kulancen, da Volvos politiker er ændret, man har nu 1 års garanti og 1 års reklamationsret. Jeg blev dengang lovet 2 års garanti eller 100.000 km, alt efter hvad der kom først. Så derfor forsøgte jeg at få dem til at skifte tandremmen, som kompentation for autotransporten der over, og udgifter ifm. erstatningsbil, men der var de ikke til at hugge eller stikke I...

    Har R modellerne ikke et 30% diff. i ? Min er jo en almindelig GLT'er...


Kommentér på:
Gearkasse erfaringer...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce