{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.547 visninger | Oprettet:

DummeBøde! {{forumTopicSubject}}

Så blev det min tur til at få en dummebøde.

Onsdag d. 16-01 blev jeg taget ind til en storvogns kontrol ved Støvring. De fik mit førekort med ind, og deres computer viste fejl d. 3-1, så jeg måtte ud i bilen og lave en udskrift til betjenten.
Efter at ha' kigget på den i noget tid siger han at jeg har kørt i 5t.50min. hvor jeg kun har holdt 16min. hvil. Hvilket jeg har meget svært at tro på så kigge en hurtig gang på udskriften og ser der er 1t.10min. andet arbejde. Siger at der har jeg ligget og set tv og har bare glemt at trykke den på hvil. Som han rigtig nok siger kan jeg lige så godt ha' arbejdet 1t.10min. og kørt videre. Det kan jeg jo så ikke sige så meget til..
MEN så siger han at jeg selv kan vælge om jeg vil have en bøde for at have kørt 5t.50min. ELLER om jeg vil have et klip og en lidt mindre bøde for at bruge fart skriveren forkert.. Kan det virkeligt være rigtigt at man skal forhandle om hvilken bøde man vil havde?????

Nå men om aftenen beslutter jeg mig for at regne min køretid efter fra d. 3-1. Det viser sig at jeg kun har kørt 4t.40min. Uden at holde mere end 16min. hvil. og der efter holdt 31min. hvil. Så har kun kørt 10minuter over.
Så tænker jeg, Hvordan kan idioten regne så meget forkert.. JO....! Han har talt den time og ti minuters "andet arbejde" med som køretid..!

Hvad siger i så..? Det er de drenge der skal sørger for at vi holder reglerne.. Men hov.. Der lavede de vist en fejl, burde de så ikke også få et klip? Og miste deres arbejde ved den 3. fejl?

Nu venter jeg bare på bøden, så jeg kan køre en retsag mod dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DummeBøde!
Kommentér på:
DummeBøde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce