{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevindundervogn?
  • #1   18. jan 2008 du kan jo købe en D2 fuld justerbar undervogn både højde, hårhed og camber. kig på streetpower.dk

eller´s er der FK justerbar undervogn dog kun højde. men den er godkent.

vh. mogens

• #2   18. jan 2008 har hørt at D2 er udmærket, men ikke særlig kraftigt bygget der hvor man indstiller camber
    så man risikere altså at den juestere sig lidt selv og slider dækket skævt
    ved ikke om der er noget i det, men det er hvad jeg har hørt om D2!

• #3   18. jan 2008 FK og KW har også lavet til E10

det har Ksport også

FK koster vist 6000kr fra ny og Kw er væsentlig dyrere! men KW er så også toppen af toppen! det er bare kvalitet!

Ksport skulle også være udmærket! --> http://www.hifispeed.dk/shop/ksport-toyota-corolla-11662p.html

• #4   18. jan 2008 D2 er så ret dyrt synes jeg! Jeg havde regnet med nogle Ventura Sport Springs 40/40 mm! Havde håbet der fandtes nogle støddæmpere som passer godt til dem !

Eller det er måske ligemeget?

• #5   19. jan 2008 nåh...
    har vist misforstået noget...!

troede du ville have gevind undervogn!

jamen gevindundervogn er jo en undervogn med gevind på. så man kan justere op og ned

en almindelig undervogn er ikke nær så dyr!
    jeg har bare skiftet mine fjedre og kører med std. dæmpere! de skal dog skiftes!

hvis jeg skal anbefale noget så bliver det enten:

Vmaxx 40/40 fjedre fra astina + Gule Koni gasdæmpere fra Refako.dk

den løsning løber vel op i ca. 3000kr ! og det skulle bare være rigtig godt!

ellers skal du bare købe K.A.W. kittet hos astina.dk
    jeg kører selv med K.A.W. og det er rigtig godt også. det fås som komplet undervogn 55/45 og kan bestemt også anbefales! mærket fejler ikke noget ihvertfald!!

• #6   19. jan 2008 Rygterne siger at HKS/Ksport og D2 er nøjagtig samme undervogn - dog med forskellig maling...

Jeg har ikke hørt om problemer med D2, udover at den selvfølgelig ikke er TüV godkendt... Men mon synshallen klager hvis man ikke har skamsænket bilen?
    Jeg har sq ingen ide om hvilken undervogn jeg har på min og den er pænt hård i det. Synsmanden spurgte og jeg sagde at jeg TROR den er sænket 40/40 - hans eneste kommentar var "Jeg synes godtnok den er hård!!"

Og så tog han hånden op at sine bukser... Bortset fra det sidste her, er det sq rigtigt nok smiley

• #7   19. jan 2008 Vmaxx 40/40 fjedre fra astina + Gule Koni gasdæmpere fra Refako.dk

3000 for det her er da ikke så slemt, og det kan den godt synes med ?

• #8   19. jan 2008 Jeg kan ikke finde nogle steder man kan købe FK og KW gevindundervogn, hvor kan man det?

• #9   19. jan 2008 Du har nogle heftige rabatter på Koni dæmpere, hvis du kan få 4 stk + 40/40 fjedre for 3000, for det løber normalt op i over 5000... Hvor har du fået de priser fra ?

• #10   19. jan 2008 hvorfor er alle de gevind undervogne der fås til japaner altid så dyre??

• #11   19. jan 2008 ja jeg for nok nogle rabatter...

jeg køber meget ved bilxperten og de kan stort set skaffe det hele...
    så de priser gælder nok ikke! sorry!

ellers skal man købe Gasdæmpere fra --> www.krogslund.dk
    de koster 499kr pr. styk!

og kvaliteten skulle være udmærket også!
    og så Vmaxx fjedre 40/40 som koster 1000kr? 1100kr?

• #12   19. jan 2008 Nick A --> FK har der været en til salg herinde i markedet. så de findes dog... ved ikke hvem der handler med FK i danmark...

og KW kan skaffes igennem bilxperten. de er bare pisse dyre! det er noget lignende 10-11 tusind

• #13   19. jan 2008 http://www.refako.dk/index.php?cPath=1_100000111_245000098_110003463_120005270&tPath=72

gasdæmpere til 599kr pr. styk

http://www.krogslund.dk/?site=reservedele&refID=45999&gruppeID=452100

gasdæmpere til omkring 600kr også...!

så det er ikke helt galt med priserne! bortset fra det ikke lige er KONI dæmpere! men ellers...

• #14   20. jan 2008 Jeg har også tænkt mig at bruge BilXperten!

Jeg overvejede nogle Ventura Sport Springs, ved ikke om i kender dem! Jeg ved i hvert fald at BilXperten kan skaffe dem hjem. Og så har jeg tænkt mig at spørge, om der findes nogle støddæmpere der passer godt til dem smiley

Ellers kan jeg jo høre om de kan anbefale noget andet godt! Jeg skal også have nye dæk og fælge, så kunne jo være nice hvis de kunne give mig et godt tilbud på det hele! Ved ikke lige hvor fleksible de er!

• #15   20. jan 2008 okay..

hvilken bilxperten? hvor er du fra Mikael???

• #16   20. jan 2008 Jeg er fra Roskilde, så jeg havde tænkt på den her i Roskilde ! Ved ikke om nogle er bedre end andre, mht. service og sådan!

• #17   20. jan 2008 nej nej...
    skulle bare lige høre!

er selv fra Århus og kender nemlig ejeren af bilxperten her. og de har bare kanon service! med det har de nok i alle deres butikker! de kan nok også skaffe det samme...

men hvis jeg var dig, ville jeg stadig bare købe Vmaxx fjedrene! det ved man hvad er...
    og så nogle Gasdæmpere som jeg linket til!
    skal også selv have sådan en omgang gasdæmpere i på et tidspunkt

• #18   20. jan 2008 Okay! De der Vmaxx fjedre der, synes jeg bare virker lidt billige? Men hvis de er i orden, så er det jo bare perfekt ! Kan du sige god for dem?

Og mht. de gasdæmpere der, kan du så ikke linke til præcis dem du ville købe smiley

• #19   20. jan 2008 .. Nu sidder jeg alligevel og overvejer om jeg skulle vælge en gevindundervogn i stedet smiley Hehe!

Hvad ville du vælge?

• #20   20. jan 2008 Jeg kan helt sikkert stå inde for Vmaxx fra Mac Terra!

de laver sgu kvalitet
    ellers snak med René ! han kan da sikkert også garantere for kvaliteten!

Gasdæmperne kan du se i mine links længere oppe! jeg ville nok vælge dem fra krogslund! der er kun 1 slags! der er bare lidt forskel på for og bag. derfor er der 4 forskellige på siden.

men sådan et sæt og så Vmaxx fjedre i dem. så har man altså en lækker undervogn!

tja. hvis jeg havde pengene til det, så kørte jeg da også med Gevind! men det har jeg bare ikke...! så det giver lidt sig selv..!

hvis du har penge til D2 eller FK så køb det.
    hvis du hellere vil bruge pengene på noget andet og stadig have en god undervogn, som dog ikke kan stilles. så køb de gasdæmpere + Vmaxx fjedre og så har du penge tilovers! smiley

ang. prisen på Vmaxx så er alt fra Max terra ok kvalitet og billigt! de laver også gevind undervogne til vw, audi og mange andre mærker! tit koster de omkring 3000-3500kr! hvilket er billigt for gevind. men kvaliteten skulle være udmærket!

• #21   20. jan 2008 Okay, det tror jeg du har ret i!

Jeg synes jeg har hørt noget om, at gevindundervogne fra Vmaxx har en tendens til at være ret hårde i det, så jeg tror det er en god idé med gasdæmperne og så bare Vmaxx fjedre!

Ellers er 3500 faktisk ikke så dyrt for en gevindundervogn!

• #22   20. jan 2008 jamen vil du ikke have den hård?

det er da kun en fordel at den er hård! i hvertfald til min kørestil!!

du for fandme også hård undervogn med gasdæmpere og Vmaxx fjedre! hehe...!!

det gør du altså...
    men det er jo også ideen med at sænke bilen. hård undervogn + lavere bil...

husk lige at de 3500kr sikkert er prisen for en gevind til golf 2 eller golf 3

Vmaxx gevind findes endnu ikke til E10 !!

• #23   20. jan 2008 Jo da, den skal selvfølgelig være hård, men ikke STEN hård! Der må være grænser, hehe!

Men Vmaxx fjedre + Gasdæmpere lyder som en god løsning! Er gasdæmpere egentlig meget bedre end normale støddæmpere?

• #24   20. jan 2008 Gasdæmpere er hårdere og er ofte hurtigere til Bound og Rebound

altså de giver efter hurtigere hvis der kommer et hul og de farer på plads igen hurtigere end alm. olie dæmper

nogle gasdæmpere kan man stille gastrykket på!
    ikke så den justere højden, men bare trykket! dvs. hårheden! Bound&rebound

og de er ofte hårdere end olie dæmpere....

Men nej! der er ingen grænser for hårdhed!! det skal bare være max hårdt!! jeg vil tro jeg kan mærke hvis jeg kører over en sten på 0,5cm!!

jo hårdere, jo bedre ligger den på vejen! hehe...

jeg kan overhovedet ikke rokke med min dæmper hvis jeg står og trykker ned på den. det er bare lækkert at køre med! man skal bare lige tænke over kansten, bump osv...!! stille og roligt over sådan nogle ting!!

• #25   20. jan 2008 Hehe okay, jamen det er altid lækkert når man føler at bilen ligger nice på vejen !

Glæder mig overdrevet meget til at få det på, så det må jeg se at få købt smiley

• #26   20. jan 2008 ja det er bare igang!

det giver helt andre køreegenskaber!!

det ændrer så også bare på komforten! i den negative retning! hehe...

men det må man bare tage med...
    det er prisen for en fast, og hurtig reagerende undervogn

Kommentér på:
Gevindundervogn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce