{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.463 visninger | Oprettet:

Trække kabel fra forstærker til Motorr {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..
Jeg har fået anlæg i min bil, men jeg skal havet trukket mit + kabel fra forstærker op til batteriet.. jeg har fået det trukket hele vejen, forbi sæde og det hele, men skal nu have det under instrument bord og ud i motorrum, er der nogle der ved hvilket hul man skal trækket igennem, hvordan det er nemmest, og evt. en guide!
Håber i kan hjælpe..
Og, remote kabel fra forstærker, skal det bag i HU eller bare på stel?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trække kabel fra forstærker til Motorr
  • #1   24. jan 2008 Hej, mit pluskabel har jeg ført i højre side. Pillede plastikken af ude ved vinduesviskerne, så kan du føre det der. Du kan nemt finde hvor det er. Så kommer kablet frem nede over fødderne i højre side og så trækker du derfra....

• #2   24. jan 2008 Jeg skal lave det samme imorgen med jeg plejer at trække det fra batteri og bagud
    Men er lige med på en lytter

• #3   24. jan 2008 Helge: Ja det har du ret i. Men der hvor jeg førte den ind var der sådanne set hul i forvejen og der kan ikke komme vand ind lige der. Men tætnede det også med silikone rundt.
    Det vil jeg altid anbefale folk at gøre, også selvom de trækker ind sammen med andre. For som du siger kan der komme vand ind og det har jeg set for tit......

Kommentér på:
Trække kabel fra forstærker til Motorr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce