NOOOOOO! {{forumTopicSubject}}
Så går Simon her for en uges tid siden rigtig glad rundt og sætter ny kofanger på hans guldbelagte baguette racer, og NØØØØØØJ hvor blev den fin.
Der går som tidliger nævnt en uge, og Simon skal på arbejde klokken lort om morgen som sædvanlig. Han hopper ind i bilen og kører glad afsted mod den daglige tortur. Simon kommer ned til broen hvor der er rødt, han sidder og venter lidt halv utolmodigt, BANG og der blev grønt. Simon sætter igang og kigger ud på broen hvor han ser et udryknings køretøj, nåå nå tænker Simon og kigger frem for blot at opdage at et eller andet svært mentalt skadet kvindemenneske har sat sig i hovedet at blokere bremserne af frygt for at komme i vejen for udryknings køretøjet, selv om dette kørte mod Gerlev.
Da Simon ser dette kommer han som første reaktion med et højt sofistikeret udbrud hvorefter han bremser alt hvad han har lært. Simon var heldig, han når og stoppe en mµ fra det gale kvindemenneske. Simon ånder lettet op og tænker, shit det var tæt på.
Da den tanke var gjort siger det KAAAAAPOOOOOOW en anden der også led under det gale kvindemenneskes handling brager op i røven på simon hvilket resultere i at den guldbelagte baguette racer flyver op i det ekstremt mentalt skadede kvindemenneske.
Og guess whaaaat??? Nu er min nye kofanger smadret IGEN, og for at gøre det hele lidt mere lystigt røg der også en forlygte, min frontklap og min forkofanger. HAHAHA, verden er et dejligt sted, og jeg elsker mine med mennesker
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 255
forstættes...
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 625
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 255
NOOOOOO!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside