{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :( ledningsnet Aw11
  • #1   30. jan 2008 lovligt ? hvad dælen betyder det..
    kan man få et ikke lovligt ? smiley

Nej jeg skal bare bruge et ledningsnet så jeg kan få min maskine igang,
    jeg har monteret en 145hk agze i min nu, men jeg vil have en 165hk i og de 2 ledningsnet er ikke det samme, jeg har på det jeg kører med nu "luftmasse"/"luftmænge" måler på og skal have den version hvor jeg ikke har det.

aner ikke om jeg kan forklare mig rigtigt, men ellers bare skriv det, så skal jeg nok prøve igen..

• #2   30. jan 2008 Hvis du har en 145 Hk monteret der virker, så er det bare på med et stort remhjul og noget benzintilskud...
    Så har du 190-200 HK

Hvis det er lavet med org. net og boks, kan du få den lovligt synet hos sydjysk bilsyn, (søren p)
    Altså inden du smider stort remhjul og tilskud på den smiley

• #3   30. jan 2008 jamen ja, det er en komplet 145hk motor med ledningsnet og boks.

okay så er det altså bare at sætte et større remhjul på og give den mere benzin, kunne det være i form af at hæve trykket eller hvordan tænker du ?

på forhånd tak..

Evt en adresse til den synshal, så er jeg på vej smiley

• #4   31. jan 2008 hmm okay nu fatter jeg ikke en bjælde, sidder lige og kigger på christina's Mr og hun har ikke en luftmassemåler som jeg,. hmm hvordan undgår jeg den ? og kan jeg det . men det ledningsnet jeg har..
    hvis nej hvordan har hun så ikke en monteret smiley

Håber der er nogle der er "expert" i lednings net, da jeg ikke kan se hoved eller hale i det lige pt.

• #5   31. jan 2008 Lær at stav mit navn gamle mand - eller brug initialerne, hvis Christina er for svært for dig smiley

• #6   31. jan 2008 for søren da, jeg skulle have gået mere i skole tror jeg. for jeg bliver godt nok ikke meget klogere. dooh til at pjække og drikke..

nå men , sådan lige hurtig. hvad er mf2, smt6 ??

og kan jeg evt selv montere det ?

eller bliver jeg nød til at køre ned til dig splynk smiley

• #7   31. jan 2008 Du kunne jo lære at stå tidlig op som vi andre og bruge flere timer i døgnet, stopper du med at ryge så henter du da let 3 timer der hæ hæ

• #8   31. jan 2008 Hehe det er da super der er så meget at lave. men jeg kan nok også selv montere det.. jeg siger tak for jeres svar og hjælp "so far"

\o husk det snart er sommer smiley

• #9   31. jan 2008 Splynk lyder lækkert, vil godt snart ha den hjem igen - og denne gang gerne i ét stykke smiley

Og ja kært barn - mange navne ;P

• #10   31. jan 2008 DUKE:

Nu er det ikke for at genere dig, men man fornemmer at din erfaring med MR2ere og tunning er på et forholdsvis forsigtigt niveau.
    Tror IKKE det vil være en god ide at montere det selv.

Bare riv Splynk liv hårdere i røvskæget!

• #11   31. jan 2008 HOV HOV... Ej sådan skal det jo heller ik være vel smiley

• #12   31. jan 2008 Jeg vil ha en "foran-i-køen-mulighed" i tilfælde af min maskine har lidt af at stå stille over 2år smiley

• #13   31. jan 2008 CJ, nu har du stået forrest i køen i 3-4 år...
    Syntes du ik snart det er vores andres tur ?

• #14   31. jan 2008 Nææ... Jeg har jo også mine fordele smiley
    Og nu har I kørt i Jeres biler i 3-4år, synes I ikke snart det er min tur til at køre i min?

• #15   1. feb 2008 MR2DIE4 .
    Nej det er helt rigtigt jeg aner intet om den, men hey jeg kan læse, så er ikke bange for at prøve..

Jeg er som i også kan se i mine biler, mere til diesel og store turbo'er.
    det der 1,6 noget er underligt i min verden. hehe

Kommentér på:
:( ledningsnet Aw11

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce