{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo. {{forumTopicSubject}}

Hey drengene.

Har hørt fra folk at man ka få noget der hedder en upgrade turbo til min passat, emn har spurgt min mekaniker om han viste hva det var og han havde aldrig hørt om det før, og han arbejder trods alt ved SMC så ka ik helt forstå han ik har hørt om det HVIS det findes, så håber lidt i ved noget om det. Ser frem til at høre fra jer.

Daniel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo.
  • #1   2. feb 2008 Nej, de siger der er den orginale turbo der bare er blevet modificeret, og aner ik hva det er de snakker om. MEN min kami som siger det, siger han har været ved at købe en Audi som havde det, så!?!

• #6   3. feb 2008 Rasmus V*: Total lækkert link du har fundet der!!!! smiley Men det er satme da ellers noget af en stil de har skrevet om motoren! smiley

Har besluttet mig at prøve at ringe til dem imorgen (Mandag) og høre om de har nogle gode idéer og så håbe jeg ka finde noget godt og billigt derinde!

• #8   8. feb 2008 Er du helt sikker på den ville ku komme helt op på omkring de 220-230HP!?!?

Bare rolig, som én af de få mennesker med en turbo bil så begynder jeg først at gi den ordenligt gas når den er ordenlig varm og holder gerne lige 1-2 minutter efter en frisk køretur! smiley

Men ja, er du da SINDSYG det er dyrt med såd'n en omgang hvis det ska gøres ordenligt! Grr, hvorfor ka man ik bare gå ud og bestille en R8 eller A5 og så bare "nøjes" med det!? smiley

Kommentér på:
Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce