{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo. {{forumTopicSubject}}

Hey drengene.

Har hørt fra folk at man ka få noget der hedder en upgrade turbo til min passat, emn har spurgt min mekaniker om han viste hva det var og han havde aldrig hørt om det før, og han arbejder trods alt ved SMC så ka ik helt forstå han ik har hørt om det HVIS det findes, så håber lidt i ved noget om det. Ser frem til at høre fra jer.

Daniel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo.
  • #1   3. feb 2008 har en opgraderingsturbo på min..... giver ikke så meget med KUN den, men sammen med anden udstødning og racerkat..... så skulle du nok komme deropad...... min kommer op omkring de 220 når den bliver chippet

• #3   3. feb 2008 Fandt lige dette. hvilket er ekstremt billigt: men check det ud!!

http://turbomotor.dk/shop/da/dept_1.html

• #4   3. feb 2008 Kasper R*.. Når du nu siger en anden udstødning hva tænker du så helt præcis? Det er vel ik nok bare med en anden bagpot vel? Og racerkat'en er vel bare en alm. racerkat, rigth?!

Jeg har ringet til Scantuning og hørt hva de sku ha for at chippe min og det ville de ik da den var fra 97, fattede jeg ik lige helt men det var det han sagde?? Så.

• #5   3. feb 2008 Ållborg: Hele den tur med rør og alt det pis, hva vil det såd'n ca. komme til at koste? Det lyder nemlig lidt smådyrt synes jeg?

Ku forresten ik rigtig finde rundt på det link du har givet mig. smiley

• #6   3. feb 2008 Mikkel E*: Det sidste link du har sendt mig er virkelig guld værd!!!! Men så kommer mit næste spørgsmål så, at hvis jeg køber den der som giver op til 225hp, kan den så godt synes og ska man ik skifte intercooleren og alt det der ud også? Eller er den bare lige til at smide i?

• #7   4. feb 2008 du burde godt kunne syne den med den på da den ligner den orig. bare lidt større!!!

<<den passer på standart manifold men men. hvis du skal hve fuld effekt så skal der frontmonteret IC 3 forrør med sportskat osv.

Men du vil nok kunne hive 200 hk ud af den. de fleste der er standardt chippet har ikke mere end max 190 hk nok mere 185 selvom folk opgiver højere antal heste!!

Så hvis du ikke har chippet den og alligevel skal skifte turbo så vil jeg vælge en upgrade og så må du jo lave de andre ting hen ad vejen... Men jo flere HK du vil have jo dyrer bliver det!!! og det er dyrt!!!

• #8   8. feb 2008 Ha ha ha ha ha, IC3 er sq da et TOG!!!! smiley *g*. Arh det gas, hvor ville du skyde på man ku få fat i de forskellige rør henne?

Hmm ja ved godt at hvis man ska ha mange heste ud at bilen så ska der sparkes MANGE penge i den! Og så det sq egentlig ligemeget hva for en bil det så end er! Desværre. smiley

Men det her er da en start!

Har du egentlig selv en på siden du ved så meget om det?

• #9   8. feb 2008 Ja en IC 3 er jo dyr i sig selv.!!!! smiley

Rørene kan du købe hos Nordicturbo. der købte jeg forrør og kat.!!!

Jeg undersøgte det meget selv da jeg skulle have ny turbo på min gamle passat men syntes det blev for dyrt da min var chippet til en standard turbo.

Men hvis jeg var dig ville jeg bruge 4000.- forrør 1795.- sportskat 400celler:1000.-
    upgrade manifold: 1500 Turbo: 3500

så skal der nye olieslanger og pakninger pris????

så skal det monteres pris??????og køres ind (chip: ca 5000.-)

Uden montering med chip: ca 17000.- det er mange penge!!

Mener heller ikke du kan montere upgrade turbo uden at du efterfølgende får den chippet

• #10   13. feb 2008 Altså det med monteringen er der styr på, det gør en af mine venner som har været SMC mekanikker i mange år, så dér er jeg ihvertfald dækket ind, men alt det andet er jo lige til at sætte sig ned og tude over!

Så du vil med andre ord sige at bare en upgrade turbo i sig selv ik er nok til at få et ordenligt flow i den!? smiley

• #11   13. feb 2008 det vil da give lidt mere!!! men men, dyser mener jeg heller ikke kan lave mere end max 195-200 hk så det er lige 2000.- oveni...

Vil så sige at hvis du gør ovenstående kan du købe en anden turbo og få flere heste. Kig evt på nordic turbo de har nogle KKR o skulle gøre det ret så godt!!

Men ja det er pisse dyrt!!! men endnu dyrer hvis du ikke laver det ordentligt (ny motor)

Jeg fik skiftet turbo på min gamle og fik svejst forrør!!! det blev 10.000.- og jeg fik den lavet uden mormor!!!

Kommentér på:
Upgrade turbo!? Til Passat 1.8 Turbo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce