{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nulstille olie service på a3?
  • #1   13. feb 2008 Hey,.

Jeg vil mene du skal omkring en tester.

kan ikke helt huske om det kan gøres på andre måder

• #2   13. feb 2008 ved ikke om jeg huske helt rigtig det nemmer når jeg sidder i bilen.

drej den højre af nålene i dit speedo sæt tæning på slip og træk/tryk på den venstre af dem. er ik helt 100% på om det sådan eller om det er du skal trække ud i den vesntre og sætte tænding på og så dreje den højre smiley

• #3   13. feb 2008 Sådan her gøres det, hvis man ikke skal have tester på.:

Sæt tænding på
    Tryk hurtigt på højre knap i display
    Ryk derefter straks i knappen til venstre(den til uret), en gang til højre.
    Sluk tænding.

Det skulle gerne kunne gøre det...

• #4   13. feb 2008 Okat tak for svarne prøver jeg lige senere

• #5   13. feb 2008 Det er muligt din bil skal nulstilles med en tester, når den er fra omkring 96´ og 97´... Men hvis det kan gøres uden, skal du gøre det præcis således...:

Højre knap tyrkkes ind
    Tænding tilsluttes
    Højre knap slippes
    Venstre knap drejes højre om, indtil displayet viser 3 eller 4 vandrette streger....!

Hvis det ikke virker, og du vil køre efter at få den slukket, så har jeg Originalt VAGCOM, med licens og fuld adgang...

Men jeg kommer fra viborg, så det kan nok ikke svare sig at køre efter....

• #6   13. feb 2008 Kim P
    jeg er pt på skole i silkeborg... så viborg er ikke så langt væk igen....

• #7   13. feb 2008 Hvis du vil køre til viborg for det, så kan jeg nemt slukke den lampe for dig...

• #8   13. feb 2008 hmm har en anden fejl fordi jeg har skiftet baglyter så viser den fejl ved bremselys kan den også fjernes....

• #9   13. feb 2008 Jeg kan ihvert fald læse fejlen, og finde årsagen til at den melder fejl... Jeg tager et vildt gæt på at du har monteret diode-baglygter??????

• #10   13. feb 2008 ja det har jeg

• #11   13. feb 2008 Så er det stensikkert derfor info-displayet melder fejl, da den registrerer at forbruget til lygterne er for lavt, da dioderne bruger færre watt end de pærer den er født med...
    Man kan sætte modstande ind for at for at udgøre differncen i forbrug... Har selv lige makket med det på en 07´ Audi A4, hvor der var monteret xenon affald på, med samme resultat at den melder fejl i displayet...
    Har også snakket med det lokale vw/audi værksted om det, de har været ude i noget voldsomt ombygning, med at montere blæsekølede modstande, for at få displayet til at holde kæft...
    Vil gerne tage en kigger på det, hvis du vil køre herop....???

• #12   13. feb 2008 jo men finder lige ud af det og hvis det er så skirver jeg lige en privat besked til til

på forhånd tak......

• #13   13. feb 2008 Du giver bare lyd, hvis vi skal kigge nærmere på det en dag...

Kommentér på:
Nulstille olie service på a3?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce