{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

strømmen opføre sig mærkeligt? {{forumTopicSubject}}

hej gutter..

da jeg var på vej hjem fra job i går synes jeg lige jeg skulle rulle vinduerne lidt ned... da jeg så sku på motorvej og ville have dem op virkede ingen af mine el ruder så.. da jeg kommer hjem tjekker jeg sikringer og der er ikk gået nogle jeg sætter dem i igen og prøver så ruderne ... de virker stadig ikke... jeg piller så lidt ved noget andet i bilen og tager mine ting ud.. så prøver jeg en sidste gang og pludslig virker ruderne igen.. så går jeg ind og i bad og skal kører hjem til min kæreste . da jeg starter bilen så virker mit nær lys ikke. lige meget om jeg drejer på knappen til tåge og det der så virker det ikk... angle eyes virker fint . langtlys virker og tåge lys men ikk de normal.. jeg prøver at slukke bilen flere gange men da der ikk sker noget kører jeg der hjem med slukket lys.. så da jeg næsten er ude ved hende så blikker jeg med langt lys flere gang i træk.. pludslig tænder det normale lys igen?
i dag har der ikk været noget med nogle af tingene men ku godt tænke mig at finde ud af hva der ku være galt så det ikk sker igen?
ku det være fugt i sikrings boksen eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strømmen opføre sig mærkeligt?
Kommentér på:
strømmen opføre sig mærkeligt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce