{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Vurdering Celica ST165 {{forumTopicSubject}}

Hvad er sådan en svend værd? smiley

Den har gået 260.000, motoren har gået ca. 60.000
Den er synet i December 2006, altså ca. et lille år til næste syn.
Den er sænket
Der er monteret blow off og åbent luftfilter samt en anden bagpotte.

Derudover står bilen standard med et andet rat, gearknop samt en LEA 827 alarm med fjernstart.
Den er udstyret med A/C (mangler opfyldning, men ellers fuldt funktionsdygtigt), sædevarme, ABS (virker 112%), elruder, elspejle m/varme, servo og selvfølgelig permanent firehjulstræk smiley

Billeder og eventuel yderligere info kan i få i min profil.

BETRAGT IKKE DETTE SOM ET SALG, kun en vurdering i denne Celica gruppe (hvor alle eksperterne sidder smiley )

Mvh. Mathias Andersen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering Celica ST165
  • #2   13. feb 2008 Det er liebhaveri & svinger nok meget, mener dog ikke en dag over 50K !

Der er en fin 1988'er på mobile.de som kun har gået 160.000km, han vil forhandle om 6.000,- € & skat har tidligere takseret en 88'er til 22.000 kr.

• #4   13. feb 2008 Kim S:
    Det er jo også 67.000 for en import vogn på plader.
    Så er 60+ vel ikke helt ved siden af.

Mike N
    Nej jeg vil heller ikke mene de vil falde i værdi, tværtimod.. Vil også mene at min er et "uspoleret" eksemplar, i og med at den står så standard, uden at være super pimpet.

Tage evt. AE86 til eksempel. Der er en tredjedel af udstyret, men de ligger også omkring 50-70 i flotte eksemplarer.

• #5   13. feb 2008 Du har ret Mathias, det bliver omregnet til 67.000 danske.
    Min pointe er dog at der i annoncen står at de 6000 € kan forhandles, og dermed bliver prisen reelt lavere, hvis der kan hugges 1000 eller mere af, så er prisen tæt på 10.000 mindre, for en bil der har kørt 100.000km mindre og ifølge beskrivelsen er vedligeholdt i alle ender og kanter.

PS: Jeg siger ikke den tyske er bedre end din, men den er et aktuelt alternativ til dem der vil købe ST165 i øjeblikket, og det tror jeg vil påvirke den pris du kan opnå ved et salg, ligeså vel som hvis der var en anden dansk til salg samtidig.

• #6   13. feb 2008 Korrekt, men har du regnet, fragt, told, toldsyn, syn, nummerplader osv. oveni? smiley

Rundt regnet, incl lidt prutten, så vil den stadig havne over 60.000 for den importerede model smiley

Og min ville PT være den eneste danske ST165 til salg..

• #7   13. feb 2008 Det er også derfor jeg er i tvivl, fordi der ikke rigtig er noget at sammenligne med..

• #8   13. feb 2008 Nej, jeg har alene omregnet prisen i EURO og set på SKAT's tidligere vurderinger af ST165 fra 1988, det er trods alt langt de største udgifter.

Det er klart at med benzin til at få tyskeren hjem, toldsyn osv, så ryger der let nogle tusinde oveni, foruden alt bøvlet med papirer osv. Nu er det jo hypotetisk vi taler, men ca. 60.000 er ikke urealistisk for tyskeren smiley

Der vil nok være nogle der foretrækker en dansk registreret bil som er lige til at køre i, andre ville vægte det tyske klima & måske en anden udstyrspakke højere, jeg ville f.eks ikke købe din, uden at have været tættere på tyskeren først, i forsøget på at købe den bedste af de 2, prisen er måske mindre vigtig end standen.

Hvorfor vender vi egentligt det her, skal du af med den....eller ? smiley

• #9   14. feb 2008 Ang. Afgiften, tror jeg ikke du kan få den ned på 22.000,- Jeg gav 36.000,- i afgift for min, og hvis du kigger på mit galleri, fra dengang jeg renoverede den, kan du se hvordan standen var på den.

• #10   14. feb 2008 Jeg har overvejet at skulle af med den..
    Ved ikke helt hvorfor egentlig.. smiley

Er der da mere udstyr i tyskeren, i forhold til min?

• #12   20. feb 2008 Der er ikke flere bud en 50-70? smiley
    Man kunne ikke komme med et mere præcist bud?

Kommentér på:
Vurdering Celica ST165

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce