{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Manual til EFI {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt hjælp fra de proffe. Jeg har nemlig fået købt mig en EFI fra en Range Rover 4.6 fra 2002. Men den er fuldstændig skilt ad, så jeg skal bruge lidt hjælp via en Manual eller andet hjælp. For ved ikke hvilket stik der er til hvad.
.
Men jeg har mange manualer til Volvo, hvis det skulle have intresse at bytte..

Og til jer, som mener jeg BARE skal købe en Haynes manual, så nej, jeg har ikke råd til hver gang jeg montere noget nyt i Volvo'en at købe en manual fra den tilhørende bil...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manual til EFI
  • #1   13. feb 2008 Du kunne sku ellers ende op med et fint bibliotek he he he
    Jeg kan desværre ikke hjælpe, hver gang jeg rører ved en ledning vokser der en tommeltot ud midt i min hånd

• #2   13. feb 2008 ja, tror og det er det der er løsningen.. Har aldrig lånt en bog på biblioteket. Men kan man låne Haynes der? og står det overhovdet der? Eller en anden bog serie?

• #3   14. feb 2008 man kan jo også google sig frem til en masse. men jeg ved ikke ret meget om ledninger

• #4   14. feb 2008 Ja, det kan man.. Men synes ikke rigtig jeg kommer frem til nogle rasultater.. Fandt en, men den er til FORD..

• #5   15. feb 2008 Føj det var et grimt ord du kunne der :FORD adbadbadbadføj

• #6   15. feb 2008 hæ hæ.. Enig.. Men dog selv ejer af en FORD. Bruges til vinterbil og damen...
    Ja, jeg har lavet bundkar her i eftermidag.. Så skal snablen til olie pumpen bare tilpasses, og så er den klaret..

VED ikke om jeg skal montere Sprøjt på min 4.6..
    Fordele:
    God benzin økonomi
    mere plads i fronten (9cm kortere end de gamle 3.5)
    Motoren kommer til at gå godt
    Får kat monteret "gratis"

Ulemper:
    Det er elektrisk, og det er ikke lige mig..
    Det er svært at få hele EFI'en til at virke optimalt i min bil(tror jeg)
    Der er elektrisk gøjl der kan gå i stykker.

Noget jeg har overset ved en af løsningerne?
    For jeg kan jo montere strømfordeler på min "nye" 4.6 og dermed bygge weber, dog noget dyrt i kørsel og montering..

Kommentér på:
Manual til EFI

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce