Angel Eyes.. {{forumTopicSubject}}
Har lige fået mine angels eyes ind af døren, og kan selvfølgelig ikke vente med at komme til at montere dem.
Men stikkene på lygten er jeg litd i tvivl om.. De 6 ledninger der er under bunden på lygten, skal jeg montere på mit positionslys - men det stik der går bagud af lygten ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre med..
Der stod på astina.dk at lygten passede på alle 206'ere - min er med H4 - og synes ikke lige umiddelbart stikket passer nogen steder hen når jeg kigger under hjelmen - Jeg lægger lige nogle billeder op i mit fotoalbum, og linker til dem.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 95
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=19526
jan 2008
Hvordan sætter jeg de 6 ledninger sammen med den til positionslyset, skal der loddes, eller kan de bare lige snurres på?
jan 2008
De her strømtyve, hvor finder jeg sådan nogle - jeg vil meget gerne have der både er lys i positionslyset og ringene nemlig..
jan 2008
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 119
Det eneste jeg synes der er lidt svært er at få den lille motor til el-justeringen flyttet over på de nye lygter, den skal man jo tage fra de org. lygter, ellers er det "bare" strømtyve på positionslyset, så der altid er strøm til ringene...
jan 2008
På forhånd tak..
apr 2006
Du skal bruge 4 en til plus og minus, i hver side
jan 2008
Lyder jo ganske nemt må man sige..
apr 2006
Og JA, man sætter bare 3 minus på minus, og tre plus på plus...
Det er faktisk ikke så svært
Angel Eyes..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside