Hyre chauffører {{forumTopicSubject}}
Her er en hurtig gennemgang.
Du skal finde dine nye folk på hoteller eller parkerings pladser. Så trykker du hire og så kommer han i din manage drivers mappe der kommer frem når du trykker n. For at han kan arbejde skal du selv have kørt en tur for et company uden for megen skade da de giver ratings alt efter hvor slem skaden er. Nå du har færdiggjort en tur kan du slå op i manage contracts hvor der står et dollar tegn ud for firmaet. Tryk så på firma navnet og i højre marven kan du nu trykke create contract. Så har du en aftale med firmaet og skal bare sætte din mand ind som driver. Husk at købe bil og traileren skal passe ind med deres produce og accept liste der står nederst når du slår firma navnet op. Han begynder så selv at køre for firmaet og du skal kun servicere bilen når den er ved at være godt slidt.
er der flere spørgsmål så skriv endelig
mvh steffen
maj 2005
Følger: 80 Følgere: 76 Emner: 79 Svar: 2.032
Jeg har fundet en chauffør nu, men vil gerne have flere.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 10 Svar: 194
uset g_console "0"
uset g_developer "0"
de står øverst oppe og du ændrer bare de to 0 til 1. så gemmer du bare når du lukker filen ned og så kan du trykke consollen ned på tasten under esc når du spiller.
Mens du spiller trykker du så på consol knappen og skriver : cheat driver. Det giver så med en ruf en chauffør.. hyr så mange du har lyst til men husk de koster penge.. prøv osse at skrive cheat money
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
jeg troede kun det var på hoteller man kunne få folk!
men parkerings pladserne også siger du?
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 10 Svar: 194
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.848
også købe garager! takker!
så må jeg jo bare igang med at trucke lidt! hehe...
Hyre chauffører
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside