{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Hyre chauffører {{forumTopicSubject}}

Her er en hurtig gennemgang.

Du skal finde dine nye folk på hoteller eller parkerings pladser. Så trykker du hire og så kommer han i din manage drivers mappe der kommer frem når du trykker n. For at han kan arbejde skal du selv have kørt en tur for et company uden for megen skade da de giver ratings alt efter hvor slem skaden er. Nå du har færdiggjort en tur kan du slå op i manage contracts hvor der står et dollar tegn ud for firmaet. Tryk så på firma navnet og i højre marven kan du nu trykke create contract. Så har du en aftale med firmaet og skal bare sætte din mand ind som driver. Husk at købe bil og traileren skal passe ind med deres produce og accept liste der står nederst når du slår firma navnet op. Han begynder så selv at køre for firmaet og du skal kun servicere bilen når den er ved at være godt slidt.

er der flere spørgsmål så skriv endelig smiley

mvh steffen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyre chauffører
  • #1   22. feb 2008 Tak for hjælpen.
    Jeg har fundet en chauffør nu, men vil gerne have flere.

• #2   22. feb 2008 hehe ja det kan jeg godt forstå. men hvis du ikke har det så skidt med at snyde kan du gå ind i din mappe der hedder mine dokumenter og så trykke på 18 wheels of steel haulin mappen. der ligger en fil der hedder config som du åbner i et skrive program. der dukker nu en masse op men du skal koncentrere dig om disse to

uset g_console "0"
    uset g_developer "0"

de står øverst oppe og du ændrer bare de to 0 til 1. så gemmer du bare når du lukker filen ned og så kan du trykke consollen ned på tasten under esc når du spiller.
    Mens du spiller trykker du så på consol knappen og skriver : cheat driver. Det giver så med en ruf en chauffør.. hyr så mange du har lyst til men husk de koster penge.. prøv osse at skrive cheat money smiley

• #3   22. feb 2008 okay takker!

jeg troede kun det var på hoteller man kunne få folk!
    men parkerings pladserne også siger du?

• #4   22. feb 2008 ja der har jeg da fundet to da jeg spillede i us banen. de dukker åbenbart bare op lige der hvor man er nogen gange.. sørg for at købe garager osse da de ellers skal bruge lang tid på at komme hjem til hvor de bor inden de kan komme igang igen

• #5   22. feb 2008 argh..! okay...

også købe garager! takker!

så må jeg jo bare igang med at trucke lidt! hehe...

Kommentér på:
Hyre chauffører

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce