{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dør engelsk- Japansk???
  • #1   27. feb 2008 Det er det samme med japser døre, de kan også godt finde på at ruste i bunden.

Det er vidst på grund af, at den sealing i bunden af døren bliver mørnet med tiden, og der derefter kommer kondens, hvor det så begynder at ruste.. man kan udbedre det ved at fjerne den gamle sealing, også påføre en ny.

Jeg ved dog ikke helt, om en japser ville passe direkte over på en englænder, der kan måske være noget med ledningsværket.

• #2   27. feb 2008 okay nu er der desværre eller heldigvis(alt efter hvordan man ser på det) ikke så mange ledninger i mine døre da der ikke er elektrisk rudehejs, der er kun højtalere og centrallås !

men er der nogle der kender til noget tidspunkt hvor de muligvis ændrede Sealeren? eller ligger trickset i at bare købe en så ny dør som muligt?

• #3   28. feb 2008 Det er vel ikke så mærkeligt at de begynder at ruste... De er trods alt 11 til 16 år gamle efter hånden...

Find et par gode døre og lav forsejlingen om (specielt på en englænder) - så holder de bilen ud!

• #4   28. feb 2008 Nej det har du ret i, mange andre biler ville have været gennemtæret ved den alder.

• #5   28. feb 2008 Jeg har skiftet alle fire døre på min, til nogle fra en japser. Og så støvsuget dem, og givet dem en GOD gang textyl. Det virker fint indtil videre.

Og de passer 100% lige over.

Kim

• #6   28. feb 2008 Uhhh det lyder helt fantastisk!

er der nogle der har en ide om hvad sådan nogle brugte døre koster? jeg har lavet en forespørgsel på dataophug.dk men er lidt utolmodig hehe

• #7   28. feb 2008 mine døre var også helt færdige i bunden da jeg købte den... men jeg har så svejses ny bund i mine døre og det er sq blevet meget godt...

• #8   29. feb 2008 Jeg gav mellem 600 og 800 pr dør.

Kommentér på:
Dør engelsk- Japansk???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce