{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor sælges...
  • #1   17. mar 2008 Ikke for at lyde som en snerpe...
    Men er det ikke nok den forefindes i markedet, behøver man at spamme grupperne med salgsannoncerne også.???

• #2   17. mar 2008 hørt

• #3   18. mar 2008 Syns det er fint han smider dem herinde i gruppen.. da mange folk ikke altid kigger marked igennem og derved kan se det i sin gruppe..
    Syns det er 100% fair, har også selv smidt min bil til salg i gruppen..

• #4   18. mar 2008 Der er jo en grund til at der er en søgefunktion i markedet ikke.. Så kan man jo evt. søge ordet Ford, så kommer alt frem med ford. Der er jo ikke nogen der siger man skal gå samtlige kopi annoncer igennem inde i markedet...
    Det eneste jeg mener er bare, at hvis alle sætter deres ting til salg på markedet for bagefter at oprette et indlæg i alle de grupper de er medlem af, så kommer der hurtigt 3-5 forum annoncer op udover ens markeds-annonce...

• #5   18. mar 2008 Kim M>>
    Der står i indlæget "Motor sælges" så jeg forstår ikke hvorfor du så kigger i den hvis du er utilfreds med at kigge på salgs annoncer i gruppe forumet...
    Du kan jo bare undlade at åbne for dem...

Og når man har noget som muligvis kan have intresse for nogen i gruppen er det da med at reklamere med det hvor det er relevant...

• #6   18. mar 2008 Ok, jamen så må jeg jo tage reglerne for forum i brug så...

2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

• #7   18. mar 2008 Kim: hvorfor er det lige du skal være så negativ.. smil og vær glad, tænk hvis du kunne have haft brugt den motor, så kunne du have set den herinde smiley
    Cool off, and relax.. smil og nyd solen udenfor..

• #8   18. mar 2008 Hvis man nu tænker sig om, så kan man faktisk se hvilke annoncer der er i markedet for den enkelte gruppe ved at klikke sig ind på sin gruppe engang imellem...
    Derfor mener jeg ikke det er nødvendigt at lave indlæg om at man "her" i gruppen har noget til salg som vedrører gruppens medlemmer, da man kan se alt hvad gruppends medlemmer sætter til salg.

• #9   18. mar 2008 Kim M>>
    Sagsøg mig for det hvis du er så utilfreds, eller luk ædespalten.
    Jeg blander mig ikke i dine ting så bland dig venligst uden om MINE ting...
    På forhånd TAK...

Der er åbenbart bare NOGEN som skal være negativt anlagt, men det må jo så være "deres" problem...

• #10   18. mar 2008 Kan vi lige få kammer tonen her...

1. Jeg sys det er helt fint med salgsannonce og har lavet en regl for gruppen at det skal oplyses i overskriftet, som den her "motor sælges"

• #11   18. mar 2008 og som det blir nemt tidligere, så kan man bare lade være med at åbne hvis det ingen interesse har!

• #12   18. mar 2008 Sorry Alice, skal nok dæmpe mig lidt;o) men bliver noget så extremt negativ når folk kun kommer med negative kommentare...
    Jeg prøver ikke på at træde nogen over tærene med det her, Prøver bare på at få solgt en motor som jeg mener er for god til at ende sine dage på en skrotplads...

• #13   18. mar 2008 familien ford horsens det var ment til dig at du gerne måtte...

• #14   18. mar 2008 ved jeg...

• #15   19. mar 2008 suppar... God påske allesammen...

• #16   19. mar 2008 ILM Alice...*SS*

Kommentér på:
Motor sælges...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce