2.180 visninger
|
Oprettet:
dashboard cleaner med duft af "ny bil" {{forumTopicSubject}}
Hey boys 'n girls, og især alle folk med indsigt i klargøring af bilen.
Når en brugt bil sælges igen, dufter den såvel som nye biler... ja sjovt nok af "ny bil".
Derfor kan det jo som konkluderet i forrige tråde her på siden ikke kun skyldes at bilen rent faktisk ER ny og derfor dufter af nyt læder og plastic og hva faen de ellers putter i.
så er der nogle der ved hvad dette produkt hedder, som klargøringsfolk bruger?
om det sælges til private og evt. hvor?
hvis ikke det sælges til private, er der så nogen der kan skaffe det ad andre veje?
Med venlig hilsen
Lennart
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 2.325
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 356
iøvrigt har jeg prøvet at google det, såvel på dansk som engelsk og jeg har forsøgt mig på ebay. Det eneste jeg har fundet ud af er at der er rigtig rigtig mange der efterspørger det samme som jeg og absolut ingen der aner noget som helst om det...
Men kom nu op af stolen klargøringsfolk... jeg ved i ved det og i ved jeg ved i ved det
apr 2007
apr 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 4 Svar: 11
apr 2007
Nu ka jeg se du er fra fyn og det er ikke lige hver dag jeg kommer forbi der. Men mange tak for tilbudet.
Havde håbet på der var et produkt private kunne købe enten hos bilforhandleren, en biltilbehørs-kæde såsom bilexperten, eller et sted på internettet.
kenneth k: det lyder mere som noget der fjerner lugte helt. Bilen lugter som sådan ikke grimt. Den lugter bare af at være snart 10 år. Og jeg har "vasket" interiøret, men det ville lige være prikken over i'et med noget duft af ny bil.
apr 2007
apr 2006
apr 2006
dashboard cleaner med duft af "ny bil"
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside