{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.180 visninger | Oprettet:

dashboard cleaner med duft af "ny bil" {{forumTopicSubject}}

Hey boys 'n girls, og især alle folk med indsigt i klargøring af bilen.

Når en brugt bil sælges igen, dufter den såvel som nye biler... ja sjovt nok af "ny bil".
Derfor kan det jo som konkluderet i forrige tråde her på siden ikke kun skyldes at bilen rent faktisk ER ny og derfor dufter af nyt læder og plastic og hva faen de ellers putter i.

så er der nogle der ved hvad dette produkt hedder, som klargøringsfolk bruger?

om det sælges til private og evt. hvor?

hvis ikke det sælges til private, er der så nogen der kan skaffe det ad andre veje? smiley

Med venlig hilsen
Lennart

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dashboard cleaner med duft af "ny bil"
  • #1   26. maj 2008 Lytter lige med;-)

• #2   27. maj 2008 jacob J: okay. jeg har godt læst i andre tråde at folk siger noget med wunderbaun eller hva de nu hedder, men den hopper jeg altså umiddelbart kke lige på.

iøvrigt har jeg prøvet at google det, såvel på dansk som engelsk og jeg har forsøgt mig på ebay. Det eneste jeg har fundet ud af er at der er rigtig rigtig mange der efterspørger det samme som jeg og absolut ingen der aner noget som helst om det...
    Men kom nu op af stolen klargøringsfolk... jeg ved i ved det og i ved jeg ved i ved det smiley

• #3   27. maj 2008 per M: Jeg har godt set det forslag i tråd et sted. Men hvis jeg skal ud og købe 4 dæk og køre rundt med lortet oven i købet så kan jeg lige så godt sælge bilen og købe den igen.

• #4   27. maj 2008 hej lennart der er flere forskellige produkter man kan købe.. total rent i arhus har en der er rigtig god til at ta lugte i bilen som kaldes lugt dræber men ved ikk helt om du kan købe den som privat men ellers kan du bare sige til hvor meget du skal bruge af det for har det da på lager..

• #5   28. maj 2008 henrik n: ja jeg havde forestillet mig noget i retning af at det var en slags venyl-makeup i bruger der har denne specielle lugt.
    Nu ka jeg se du er fra fyn og det er ikke lige hver dag jeg kommer forbi der. Men mange tak for tilbudet.

Havde håbet på der var et produkt private kunne købe enten hos bilforhandleren, en biltilbehørs-kæde såsom bilexperten, eller et sted på internettet.

kenneth k: det lyder mere som noget der fjerner lugte helt. Bilen lugter som sådan ikke grimt. Den lugter bare af at være snart 10 år. Og jeg har "vasket" interiøret, men det ville lige være prikken over i'et med noget duft af ny bil.

• #6   28. maj 2008 jacob j: okay... ved du hvad den hedder og hvor den kan erhverves?

• #7   28. maj 2008 du kan få alt hva du skal bruge til din bil ved total rent og den til kabinen hedder kabine finish den gir duft og rengøre.. og har mange andre har fra flere producenter..

• #8   28. maj 2008 du kan os købe det ved metelinas eller tellus kemi hvis du kender en der moms registret.. de har os rigtig mange gode produkter til rengøring af bil..

Kommentér på:
dashboard cleaner med duft af "ny bil"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce