{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

onsdag d. 18/06 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.. mig og nogle kammarter har skrevet en email til Jøren Rye Rasmusen om vi kan finde en løsning på vores streetrace så begge parter bliver tilfredse så vi beder folk om at bare at møde op på søtovet og så bliver vi der. vi køre ikke op i industrien på onsdag før vi har hørt fra Jørn Rye Rasmusen om hvad vi finder ud af... men kør pænt til onsdags traf så vi ikk får flere problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  onsdag d. 18/06
  • #2   16. jun 2008 Jacob, hvorfor helved er det i ikke snakke sammen med resten inden i bare gør de der ting... ved ikke hvor mange der har haft ringet og skrevte til mig efterhånden, angående det der med at kontakte ham.. men ja, hvad hjælper det, når folk fra samme gruppe af, ikke engang kan finde ud af at samarbejde om tingene,...! men gider du ikke sende en kopi af det der er blevet skrevet, kunne vi andre også godt tænke os at se...!

• #4   16. jun 2008 Jeg dukker nok også op.

• #5   17. jun 2008 jeg er ved at få fat i den email der er blevet sendt til ham

jeg har fået svare fra jørn rye rasmussen...

han svare:
    Jeg synes, vi skal tage en snak om, hvordan vi evt. kan skabe en mulighed for jer. Det var også det, jeg prøvede at sige til TV2 Østjylland. Jeg aner jo ikke, om det kan lade sig gøre på Sabroesvej, men lad os tage en snak om det. Under alle omstændigheder skal vi have teknisk udvalg med også (de administrerer vejene) og vi skal også have politiet med på f.eks. en prøveordning. Jeg kontakter dig en af de nærmeste dage.

Hilsen Jørn Rye

• #6   17. jun 2008 det har skrev vi til jørn rye rasmessen:

Hej Jørn Rye Rasmusen.

Vi kontakter dig angående biltræf/bilrace i Silkeborg...
    Vi kunne godt tænke os at komme i dialog med dig angående det du sage på tv Øst-jyland d.11/06-08.
    For som du jo nok fornemmer vil vi gerne have et sted at køre dragrace lovligt...
    Vi forsøger ikke at være til besvær for nogle, og vi ønsker ikke at der er nogen der skal komme til skade, eller være bange for os.
    Vi ønsker nemlig at forsætte med det traf vi har fået stillet på benene, fordi vi kommer til at lære nogle nye mennesker at kende, se deres biler, og få en snak om biler, og som du/I nok også har oplevet at køre gaderace osv. Og istedet for at køre frisk/stærk ind gemmen centrum, så køre vi der, hvor vi mente vi ikke var til gene for nogle, og vi er kede af at vi er dette lige pt.

Vi har et forslag om, at vi kan flytte onsdags traffet til om fredagen, da formoder at virksomhederne i området er gået til weekend. Vi skal nok sørger for at spære vejene af for alt andet traffik, så sikkerheden højnes. Det er stadig Sabroesvej vi gerne vil køre på, hvis det kan lade sig gøre fordi der kommer en del lokale folk som gerne vil bibeholde et træf i Silkeborg.
    Grunden til det er Sabroesvej vi gerne vil køre på er, at det ikke er ret langt fra Silkeborg centrum, og fordi Sabroesvej er bred og passende lang, der er pakernings muligheder.

Vi vil hellere end gerne have at politiet kommer og tjækker kørekort, køretøjer og spiritus/stoffer osv, da vi gerne vil have et seriøs bil træf/race, da vi også ønsker at sikkerheden skal være i orden.

Vi har en stor interesse i at få en dialog med dig så vi kan finde en løsning. Og vi har selvfølgelig store forhåbninger i at finde et sted hvor vi kan holde vores bil træf/race uden at frygte politet ang. vores kørekort og tårnhøje bøder for at køre dragrace, om det så er på Sabroesvej eller ej.

Kommentér på:
onsdag d. 18/06

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce