{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Nyt om vores ax'er {{forumTopicSubject}}

Mig og Johan mente nu at der sker for lidt herinde, derfor har jeg lavet den her tråd.

Meningen må være at vi fortæller lidt hvad vi går og pusler med og har af fremtidsplaner for vores små elskede kasser smiley

Jeg har idag sat H-Seler i min sport, har aldrig siddet så godt fast og det er noget der bare fungerer.
Jeg lavede et hjemmelavet shortshift i søndags. Pil gearstangen af og plastik omkring, skær gevindet af toppen og skær gearstang over under "kuglen" svejs gevindet ind imellem og voila så er det shortshift. Ligesom selerne så er det bare noget der funker maks.

Jeg har købt Jonas GTI undervogn som kommer på her til sommer hvor der samtidig bliver lavet rust diverse steder. så det ser jeg frem til. der kommer nogen Rial Viper 15" på til at starte med, har måske nogen peugeot sport letvægtsfælge på hånden.

Men i så fald kommer der lidt undervogn og mine Musketier fælge til salg her til sommer. Jeg har lidt små dele til axer liggende så sig til, blandt andet krængningstabilisator, gt urskiver, helt GT skørtesæt.

Men tryk på tasterne og kom frem med info og meninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt om vores ax'er
  • #1   16. jun 2008 Min ax'er ryger tilsalg men nok ikke sidste ax'er jeg har haft.... men har brug for mere økonomisk bil smiley

• #2   16. jun 2008 Min gamle GT gik altså 15 km/l og det da rimelig økonomisk. så medmindre du vil havde en kedelig diesel bil ser jeg ikke mange alternativer til en GT med solex karb

• #3   16. jun 2008 min går 12 - 13 km/l... kunne også bare tænke mig noget nyere... elsker at skifte bil....

• #5   16. jun 2008 har skiftet motoren i min, så der nu ligger en 1600 i 8V med 1300 indsugn. fra 106 Rallye

(det er kværnen fra Jonases)

plus shortshiftet fra hans er monteret

skal dog lige se efter nogle ting, da den små driller nu her

så skal de hvide skiver over i også.

plus der skal et mellemrør uden potte på

• #6   16. jun 2008 Og benzin pumpen holder tæt tony smiley

• #13   17. jun 2008 Hva skal vi lige tage en hurtig tur til frankrig? jeg sætter mig på den hvide GT.. eller den GTI der havde gået meget.. bare karossen er uden rust.. for det er det min stakkel døjer med.. Har lige svejset vanger igen.. dog ikke noget jeg havde lavet før.. og skal have pillet tæppet ud da der er hul i bunden.. igen.. tsk.. Ellers lever min GT i bedste velgående.. går og drømmer om en gti undervogn da det ikke er synderligt behageligt at lave en hård opbremsning når man kører stærkt med lorte ax bremser.. hehe.. motoren spiller bare.. har lige forsøgt mig med 99 v power.. virker ok.. den tændingsbanker slet ikke nu.. meeen syns hellerikke den trækker optimalt.. så tror bare jeg holder mig til 95 og så kun gir bundgas over 3500 rpm smiley så spiller den smiley Tænker på at ordne rust på bagskærmene.. som efterhånden er kedelige.. men gider ikke rigtig..

Spændende tråd.. hvis ellers johan og andrea kan hyggechatte et andet sted smiley

• #16   17. jun 2008 Så har Tue lige fået lavet home made short shift (alla Nikolaj ) men det fungere helt vildt noget af det bedste jeg har lavet ved den bil.... Ved ikke om jeg vil af med den nu =)

Skal have skål sæder i i løbet af kort tid... + H-seler self...

Og måske ny bagbro på fredag

• #17   17. jun 2008 Ja det er virkelig noget man mærker(shortshift)
    Det burde være standard smiley

• #18   17. jun 2008 ja

• #20   21. jun 2008 20 - 6 - 08

2 x Monteret raceland skålsæder på 106 sæde skinder

2 x Sabelt råde h-seler

Justeret ventiler renst overflade på topstykke ny på pakning på ventil dækslet

Ny udst. samle bånd

• #22   22. jun 2008 21 - 6 - 08

Monteret anlæg sku for kedelig at kører i helt uden noget så nu er der kommet 2 x Jbl forstærkere i + 1 800watts blaupunkt bas i og lidt forskelligt højtalerer.... Lavet sådan det er lige til at pille ud når jeg skal kører rally....

• #23   22. jun 2008 Dejligt at se at der er flere axer under kniven, Min får den helt store tur har været adskilt i 2 år nu men er snart klar til gaden igen, det er blevet en hel anden bil igen med ny farve og front og bagende og lige kabiner, det er lige den der mangler, nå ja så lige motoren..... det er hvade jeg pusler med...... den skal med til dfb igen men den her gang skal den være helt færdig til det.....

Kommentér på:
Nyt om vores ax'er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce