{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

sjov lyd {{forumTopicSubject}}

Hej håber jeg kan få lidt hjælp. når jeg drejer lidt til højre og kør over 60 kommer der en runge lyd fra højre hjul. min mekaniker sagde det var hjul leje men, den er skiftet nu. og da jeg er ved at sælge min bil ville jeg gerne lave det inden. ikke nemt at sælge en bil som ikke kør ordenligt. håber i kan hjælpe. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjov lyd
  • #1   24. jun 2008 kan det ikke også være træk aksel? ellers kan det også være dæk men det ville være mærkeligt vis det først kommer nå du drejer

• #2   25. jun 2008 Mit højre forhjul gør det samme, men det er fordi mønsteret har rejst sig...
    Og det er kun det dæk den er gal med... Men mit første bud var også at mit leje var gået, men det er bare mønsteret ;o)

• #3   25. jun 2008 ok kunne godt være dækket for da vi skiftet hjul leje skulle den spores igen. jeg kørte lidt med den uden den var sporet og der sagde den ikke noget. men det vil sige hvis jeg skifter dæk vil den ikke sige noget.....

• #4   26. jun 2008 Ja jeg er næsten sikker på at hvis du får sat andre hjul på vil den stoppe... Men prøv at starte med at låne nogle og se, inden du køber nye ;o)
    De vil jo altid snakke lidt hvis det er nogle ordentlige sutter, men ikke som en runge lyde... Jeg kører selv med ret brede dæk på min polo ;o)

Om ikke andet så prøv med dine vinterhjul.. de larmer altid lidt mere end sommerdæk, men så vil lyden komme fra alle fire hjul ;o)

• #5   26. jun 2008 det er mine vinter dæk smiley

• #6   27. jun 2008 Jamen hvis du stadig kører med vinterdæk er det jo nok dem der har rejst sig i mønsteret.... Det er jo for varmt for dem nu... ;o) og vinterdæk larmer altid mere end sommerdæk ;o)

Kommentér på:
sjov lyd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce