570 visninger
|
Oprettet:
Sur Røv {{forumTopicSubject}}
Ja så skete det som ikke måtte ske, jeg smadret min willi. og forsikringen har meld den for total skadet, en regning på over 85.000kr var de sku' ikke int. i at betale. Så regner med at jeg køber bilen af forsikringen, og bruge den til reservedele til den nye jeg henter 8) for kan jo ikke lad Jan.H.J's tvillinger blive enebørn.
Så i må jo sige til vis i mangler nogle resevedele, det eneste der bare ikke forlader bilen er dens nr. NR 7006.
Ps. jeg har ikke fået den i nu ej heller mine penge, så ha' lidt tålmodighed. Forsikringsfolk er ikke de hurtigste. 8)
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 136
aug 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 1.522
Uheldet skete da jeg kom kørende ud af nogle mindre vej, ned af bakke hvor vejen samtidigt svinget (og her snakker vi et blødt sving) springer det en dæk , som gør at bilen begynder at "drifte" til den ene side og jeg kan så ikke nå at rette den om inden der kommer et autoværn i vejen. Rammer først autoværnet frontalt, hvorefter mit ene bagfælg for fat i vejen, som på en eller anden måde trækker bilen op på autoværnet, så den køre med to at hjulene oppe på autoværnet en 25-30 meter lige som et tog på skinder.
Sur Røv
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside