{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Sur Røv {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det som ikke måtte ske, jeg smadret min willi. og forsikringen har meld den for total skadet, en regning på over 85.000kr var de sku' ikke int. i at betale. Så regner med at jeg køber bilen af forsikringen, og bruge den til reservedele til den nye jeg henter 8) for kan jo ikke lad Jan.H.J's tvillinger blive enebørn.

Så i må jo sige til vis i mangler nogle resevedele, det eneste der bare ikke forlader bilen er dens nr. NR 7006.
Ps. jeg har ikke fået den i nu ej heller mine penge, så ha' lidt tålmodighed. Forsikringsfolk er ikke de hurtigste. 8)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur Røv
  • #1   12. jul 2008 hvor smadret er den smiley og hvordan skete det, billeder?

• #2   12. jul 2008 Jamen jeg troede ved første blik kun at det var for og bagbro + kofanger + 4 fælge, men renault har åbenbart fundet meget mere.
    Uheldet skete da jeg kom kørende ud af nogle mindre vej, ned af bakke hvor vejen samtidigt svinget (og her snakker vi et blødt sving) springer det en dæk , som gør at bilen begynder at "drifte" til den ene side og jeg kan så ikke nå at rette den om inden der kommer et autoværn i vejen. Rammer først autoværnet frontalt, hvorefter mit ene bagfælg for fat i vejen, som på en eller anden måde trækker bilen op på autoværnet, så den køre med to at hjulene oppe på autoværnet en 25-30 meter lige som et tog på skinder.

Kommentér på:
Sur Røv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce